Nee maar goed, het is sowieso nog lang niet duidelijk of de Thalys wel onder "vergelijkbaar" valt. Ik kan me heel goed voorstellen van niet namelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef Igen het volgende:
Als de Thalys vol is, okee. Maar verder maakt Thalys natuurlijk de wetten niet hč.
Bron? Argumentatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, het is sowieso nog lang niet duidelijk of de Thalys wel onder "vergelijkbaar" valt. Ik kan me heel goed voorstellen van niet namelijk.
Nou een eenduidige bron is er dus niet, dat zijn we net de hele dag aan het constateren. Argumentatie: die situatie die ik hierboven beschreef. Hoe zou jij het vinden om een godsvermogen te betalen om daarmee zeker te zijn van comfortabel vervoer, en vervolgens te zien dat de trein vol stroomt met mensen die een fractie van jouw prijs betaald hebben, en die bovendien afbreuk doen aan jouw reiscomfort? Ik denk dat Thalys dan heel veel kwaaie reizigers over zich heen krijgt.quote:
En als er gewoon zitplaatsen beschikbaar zijn? De Thalys heeft ook gewoon een tweede klas. Die is peperduur maar dat komt natuurlijk door de snelle route. En de EU-wet zegt gewoon expliciet dat de reiziger bij vertraging ook via een andere route mag reizen als dat sneller is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou een eenduidige bron is er dus niet, dat zijn we net de hele dag aan het constateren. Argumentatie: die situatie die ik hierboven beschreef. Hoe zou jij het vinden om een godsvermogen te betalen om daarmee zeker te zijn van comfortabel vervoer, en vervolgens te zien dat de trein vol stroomt met mensen die een fractie van jouw prijs betaald hebben, en die bovendien afbreuk doen aan jouw reiscomfort? Ik denk dat Thalys dan heel veel kwaaie reizigers over zich heen krijgt.
Ja. Mits vergelijkbare bla bla en het is dus maar helemaal de vraag of daar hier sprake van is. Wat mij betreft danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef Igen het volgende:
En de EU-wet zegt gewoon expliciet dat de reiziger bij vertraging ook via een andere route mag reizen als dat sneller is.
De regeling komt van het vliegverkeer dus je moet even bedenken hoe het daar gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Mits vergelijkbare bla bla en het is dus maar helemaal de vraag of daar hier sprake van is. Wat mij betreft danMaar overtuig me maar als je durft hoor
Het product Thalys is niet alleen 3 keer zo duur als het product Beneluxtrein vanwege het comfort en de zitplaatsgarantie. Dat heeft natuurlijk ook te maken met het verschil in reisduur. Sterker nog, dat heeft veel meer te maken met reisduur dan met comfort. Anders had ook nooit iemand het bedacht om toeslag voor Fyra te gaan rekenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Igen het volgende:
Maar ik krijg het idee dat jij vindt dat 2e klas in de Thalys een totaal ander niveau van luxe is dan 2e klas in een normale trein.
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Igen het volgende:
Maar goed, het is allemaal toch wel net zo vaag dat je het niet zeker kan weten voordat hierover een rechtszaak is gevoerd.
Goed plan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo![]()
Socios lijkt me daar wel bij uitstek de figuur naar
En jij zit met popcorn in de zaal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo![]()
Socios lijkt me daar wel bij uitstek de figuur naar
En pilssssquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij zit met popcorn in de zaal?
EN bierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij zit met popcorn in de zaal?
GO SOCIOS GO GET EM!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie het al voor me: een hele socios-tribune in de rechtszaal die hem bij ieder woord luid aanmoedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |