Je snapt er blijkbaar maar weinig van. Geeft niet, je bent een vrouw, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Frank de Boer: Onze jonge spelers hadden die ervaring van zo'n belangrijke wedstrijd nog niet.
Dus een wedstrijd waarvan je zelf zegt dat die niet belangrijk is, is dan ineens wel belangrijk? Belangrijker dan de Europese wedstrijden die je gespeeld hebt of de vorige bekerfinale die je vorig jaar gewonnen hebt? Ik vind het maar een kromme logica
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Frank de Boer: Onze jonge spelers hadden die ervaring van zo'n belangrijke wedstrijd nog niet.
Dus een wedstrijd waarvan je zelf zegt dat die niet belangrijk is, is dan ineens wel belangrijk? Belangrijker dan de Europese wedstrijden die je gespeeld hebt of de vorige bekerfinale die je vorig jaar gewonnen hebt? Ik vind het maar een kromme logica
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
(3:06)
Zal Boschker weer voor Ajax zingen morgen?
Wat mij het meest opvalt de afgelopen dagen is dat iedereen stelt dat de verliezende ploeg zondag niet alleen geen kampioen wordt, maar dus ook derde wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:50 schreef DaDude1987 het volgende:
Linkje naar artikel:
http://voetbal.tctubantia(...)van-een-fout-van-mij
"Er is me onrecht aangedaan" gast, je hebt zelf niet gefloten voor die overtreding, kan gebeuren, maar ga het niet onrecht noemen.....
Dat moest je op nu.nl lezen ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:45 schreef Undergod het volgende:
Ik las op nu.nl, dat wij op dit moment alle nationale prijzen hebben.
Huidig (en toekomstig) landskampioen
De knvb beker
Johan cruijff schaal
Dat gaf me toch een trots gevoel!
Dat dus. Alsof het al vast staat dat PSV gaat winnen bij Grunn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat mij het meest opvalt de afgelopen dagen is dat iedereen stelt dat de verliezende ploeg zondag niet alleen geen kampioen wordt, maar dus ook derde wordt.
Nu kan ik iets gemist hebben, maar volgens mij moet PSV dan ook sowieso eerst nog winnen.
En PSV in deze vorm uit bij Groningen winnen? Ik moet het nog zien.
Nee, ik hoefde het niet te lezen op nu.nl maar dat herinnerde me er aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat moest je op nu.nl lezen ja?
Gelukkig heeft FCT helemaal geen successupporters..
Dit meen je toch niet serieus of wel? Zou erg triest zijn van die gozer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]volgens hem mag ik niet eens meezingen omdat ik een kankerhoer ben
Het mooie is dat het Ajaxtopic steeds volloopt met Twentesupporters die menen dat alleen de Ajacieden arrogant zijn. Maar de Twentesupporters doen er niet voor onder. En dat op basis van een veel schameler gevulde prijzenkast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Vanaf nu de grootste hit in Enschede...
Die derde ster
Die staat heel ver
En die komt ook niet dichterbij
En het allermooiste is dat ik in geen beider categorieën hoor. Ben slechts supporter van een marginaal clubje uit de Eerste Divisiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het mooie is dat het Ajaxtopic steeds volloopt met Twentesupporters die menen dat alleen de Ajacieden arrogant zijn. Maar de Twentesupporters doen er niet voor onder. En dat op basis van een veel schameler gevulde prijzenkast.
Hoi Wilbertquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En het allermooiste is dat ik in geen beider categorieën hoor. Ben slechts supporter van een marginaal clubje uit de Eerste Divisie
Maar over het grote Ajax is het gewoon gemakkelijker scoren dan over het kleinere Twente.
Het laatste wat bij mij opkomt na een kampioenschap is even snel op fok gaan. Dat kan de dagen daarop ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
Ben benieuwd hoe het hier op voetbal eraan toe gaat morgen tijdens en na de wedstrijd.
Zal wel veel gejammer en verwensingen over en weer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |