Dat die lui simpelweg een flinke plaat voor de kop hebben en alleen zichzelf voor de gek houden werd bij de afgelopen uitzending van Voetbal International wel duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe komen F. de Boer, D. de Zeeuw, J. Vertonghen en J. Heitinga er dan bij dat Ajax de wedstrijd DOMINEERDE?
Dat is echt niet objectief geschreven overigensquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En toch doet het me iedere keer wel weer wat, als objectief (geachte) media zulke lovende woorden over Twente heeft.
Ja ben blond jahquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook blond? Kiek eens naar mijn aanhalingstekens
Heb niets tegen blondquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ben blond jahSorry las niet goed!
Zak nu wel heeeeeel erg in jouw achting of niet. En Twente fan EN blond.
True that.quote:
Nah, ik vind het echt bizar om te zien hoe simpel mensen aan het thuisvoordeel voorbij gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
haha Zelfde vraag werd gesteld in Ajax-topic dus doe ik het hier:
Maar zijn er dan serieus Tukkers hier die er diep van binnen niet in geloven?
Denk dat de supporters van Ajax bij elk balcontact van Twente gaan fluiten. Maar ik denk ook dat dat alleen maar motiverend werkt voor sommige spelers (Janssen, Brama, Ruiz)quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik vind het echt bizar om te zien hoe simpel mensen aan het thuisvoordeel voorbij gaan.
Twente wordt altijd geprezen vanwege de twaalfde man en ik ben ook serieus van mening dat die een grote rol gespeeld hebben in het vorige kampioenschap en de beker.
En nu denk ik niet dat het publiek van Ajax het afgelopen jaar een even grote rol heeft gespeeld (je eigen spits wedstrijden lang uitfluiten, zakdoekjes, het onevenredig grote aantal succes-supporters, etc) maar vrees toch dat dat komende zondag anders zal zijn.
Ik bedoel, als je 500 euro voor een kaartje neertelt, dan ga je er niet "gezellig even naar toe" omdat je even niets beters te doen had.
Ik verwacht dan ook een blóedfanatieke aanhang die misschien zelfs wel voor enigszins Turkse (intimiderende) taferelen kan zorgen.
En zo ja, dan sta je toch echt al met 1-0 achter als je het veld op komt.
Maar van de andere kant... De uitwedstrijd tegen Fenerbahçe hebben we ook wel gewonnen.
Naja, met uitfluiten in eigen stadion hebben ze in ieder geval ruimschoots ervaringquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat de supporters van Ajax bij elk balcontact van Twente gaan fluiten. Maar ik denk ook dat dat alleen maar motiverend werkt voor sommige spelers (Janssen, Brama, Ruiz)
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, met uitfluiten in eigen stadion hebben ze in ieder geval ruimschoots ervaring.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef kastanova het volgende:
Is het trouwens mogelijk om kaarten van iemand over te nemen voor de finale, of ga ik dan gekut krijgen bij het stadion omdat ze niet op mijn naam gekocht zijn?
voor of nadat ze verloren hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet iemand hoelaat de spelersbus zaterdag vertrekt?
oepsquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zaterdag hebben ze nog niet eens gespeeld grapjurk!
Ajax heeft deze week laten weten dat ze gingen optreden tegen doorverkoop, maar wat de pakkans is weet ik niet.quote:
Wat wel afhankelijk is van de uitslag, is of hij in Enschede zal landen of dat ze er vanuit de lucht uit worden gegooid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef laucas het volgende:
Twente vliegt, ongeacht de uitslag, terug naar Enschede met een Chinook...
Episch
En net zo objectief als M.v.N, die Jan Vertonghen als een domme fan vraagt wat hij het liefst op zijn brood heeft. Of Frits Barend...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is echt niet objectief geschreven overigens. Net zo objectief als jakhals erik.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat blondjes wel iets tegen jou hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |