En hebben het uiteindelijk NIET gewonnen! Hopen op hetzelfde scenario aanstaande zondag!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet mee eens. Misschien dat ze hetzelfde doen als bij het WK. Ook constant in jezelf geloven. (al vanaf de groepsronde zeggen dat ze heel goed zijn en het WK winnen).
Dacht al dat zo'n flauw antwoord ging komen. Gaat er om dat je in jezelf moet geloven, in de zomer heeft dat ons voor het eerst in vele jaren tot de WK-finale gebracht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En hebben het uiteindelijk NIET gewonnen! Hopen op hetzelfde scenario aanstaande zondag!
Heitingaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Frank de Boer en John Heitinga hebben de wedstrijd gezien toch? En nog steeds van mening dat zij de betere waren hoor. Moet Frankie vooral doen. Dan kan hij het zondag sowieso vergeten
Daarom moet je zo iemand niet uitnodigen.. of je nodigt een Ajacied uit met een eigen mening en objectieve blik of niet. Perez bijvoorbeeld kan dat beter, of Jan van Halst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HeitingaDat is een Ajacied, hij zal nooit zeggen dat Ajax verliest.
Jan van Halst werkt nu toch bij Twente? Ik denk niet dat hij heel objectief is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom moet je zo iemand niet uitnodigen.. of je nodigt een Ajacied uit met een eigen mening en objectieve blik of niet. Perez bijvoorbeeld kan dat beter, of Jan van Halst.
Jan van Halst doet de analyses soms bij EL toch? Is hij toch vrij objectief volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jan van Halst werkt nu toch bij Twente? Ik denk niet dat hij heel objectief is.
Je denkt.. je hebt dus nog nooit naar hem geluisterd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jan van Halst werkt nu toch bij Twente? Ik denk niet dat hij heel objectief is.
Jup, vind ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jan van Halst doet de analyses soms bij EL toch? Is hij toch vrij objectief volgens mij.
De meeste successupporters zullen er wel in geloven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
haha Zelfde vraag werd gesteld in Ajax-topic dus doe ik het hier:
Maar zijn er dan serieus Tukkers hier die er diep van binnen niet in geloven?
Over successuporters gesproken...Was er van de week niet iemand in hart van Nederland die eerst een Ajax tatoo had laten zetten en nu een van Twente? Dat zijn pas succesupporters!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste successupporters zullen er wel in geloven.
Je omschrijft hier de gemiddelde Ajax fan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Over successuporters gesproken...Was er van de week niet iemand in hart van Nederland die eerst een Ajax tatoo had laten zetten en nu een van Twente? Dat zijn pas succesupporters!
Je bedoelt de gemiddelde Twente fan, aangezien Ajax al 7 jaar geen kampioen is geworden. De meeste FCT supporters waren eerst voor Ajax of een andere club,quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:35 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je omschrijft hier de gemiddelde Ajax fan.
En als je eerst voor Ajax bent en dan voor een andere club, ben je toch succes supporter? Een echte supporter is ook supporter als je al 7 jaar (bijna 8) GEEN kampioen bent geworden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bedoelt de gemiddelde Twente fan, aangezien Ajax al 7 jaar geen kampioen is geworden. De meeste FCT supporters waren eerst voor Ajax of een andere club,
Ja dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En als je eerst voor Ajax bent en dan voor een andere club, ben je toch succes supporter? Een echte supporter is ook supporter als je al 7 jaar (bijna 8) GEEN kampioen bent geworden!
Iets met open deuren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En als je eerst voor Ajax bent en dan voor een andere club, ben je toch succes supporter? Een echte supporter is ook supporter als je al 7 jaar (bijna 8) GEEN kampioen bent geworden!
Dan was het ook geen echte AJAX supporter want die zijn niet ineens voor een andere club, dat bedoelde ik te zeggen!quote:
Inderdaad, maar de meeste van dat soort nep-supporters zijn nu allemaal "harde kern" FCT.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan was het ook geen echte AJAX supporter want die zijn niet ineens voor een andere club, dat bedoelde ik te zeggen!
Nee hoor harde kern is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren harde kern.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de meeste van dat soort nep-supporters zijn nu allemaal "harde kern" FCT.
Ben je toevallig ook blondquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee hoor harde kern is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren harde kern.
Zo te zien is het een column van iemand uit het oosten van het land.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En toch doet het me iedere keer wel weer wat, als objectief (geachte) media zulke lovende woorden over Twente heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |