De trolletjes worden doorgaans snel geband hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
Ben benieuwd hoe het hier op voetbal eraan toe gaat morgen tijdens en na de wedstrijd.
Zal wel veel gejammer en verwensingen over en weer worden.
Bang dat ze anders niet kunnen winnen? Hoezo triest?quote:16.03: Supporters van Ajax roepen op fora op om vannacht kabaal te maken bij het hotel van FC Twente. 'Wat FC Groningen gedaan heeft met de Ajax-spelersbus, gaat te ver. Maar even een brandalarmpje laten afgaan, kan toch geen kwaad?' Waar de Tukkers overnachten, is onduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zo'n moment is alles geoorloofd. Alleen geloof ik niet dat het gaat helpen, je tergt de tegenstander alleen maar meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bang dat ze anders niet kunnen winnen? Hoezo triest?
Benieuwd naar deze posts op diverse fora. ADquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | actueel 14 mei 17:35 uur Files: - A1 Apeldoorn->Hengelo tussen afrit Lochem en afrit Markelo 2 km,door bezoekers aan een evenement. - A1 Hengelo->Apeldoorn tussen knp. Azelo en afrit Rijssen 5 km,door bezoekers aan een evenement. |
Wat heeft dat met voetbal te maken? Net zoals "ze" vorig jaar de spelersbus hebben bekogeld voor de wedstrijd tegen AZ!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:38 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Op zo'n moment is alles geoorloofd. Alleen geloof ik niet dat het gaat helpen, je tergt de tegenstander alleen maar meer.
dat zijn nou echte supportersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn teamgenoten die voor Twente zijn, zijn dat hun hele leven al. Die zaten vroeger al bij de FC Twente kids club
ofzo
En die balen er idd van dat er veel successupporters zijn, maar ja.. Wat kun je daar tegen doen? Niets.
Er is verschil tussen een brandalarm af laten gaan of een spelersbus bekogelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat heeft dat met voetbal te maken? Net zoals "ze" vorig jaar de spelersbus hebben bekogeld voor de wedstrijd tegen AZ!!
Hoop dat Twente morgen gehakt maakt van Ajax!
Yup serieus. Krijg regelmatig vuile blikken en dat ik mn bek moet houden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus of wel? Zou erg triest zijn van die gozer.
Pardon? Geen haas te vinden in de Veste? Zelfs voordat Twente het goed ging doen was bijna elke wedstrijd uitverkocht. Twente leeft hier, en dat er meer supporters bijkomen als het goed gaat vind ik niet vreemd, maar ook toen ze 13e werden waren we fan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente fans. Vinden jullie fans die net aankomen waaien gloryhuntertjes/succeshunters? Voor Twente goed ging doen, was er geen haas te vinden in de grolsch veste. Graag een mening van jullie eerlijke twente fans
Euhm, het Arke Stadion was uitverkocht, daarom is er ook uitgebreid en is het dus Grolsch Veste geworden. En als je dan ineens 8.000 plekken erbij krijgt zullen er vast wel succes supporters tussen zitten, maar het is wel weer helemaal uitverkocht, en zolang die mensen een jaarkaart hebben zijn ze meer dan welkom. Levert meer op dan allemaal CC-houders die alleen komen als het er echt toe doet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente fans. Vinden jullie fans die net aankomen waaien gloryhuntertjes/succeshunters? Voor Twente goed ging doen, was er geen haas te vinden in de grolsch veste. Graag een mening van jullie eerlijke twente fans
Je weet toch dat ik het niet ben he?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Yup serieus. Krijg regelmatig vuile blikken en dat ik mn bek moet houden.
Ja hoor, jij bent veel knapperquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet ben he?
Ja, dat is echt drįmaaaaatisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:
TV-oost?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Leuke reportage nu over de wedstrijd van morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |