Je kijkt hier wel naar Helden, die stel je geen kritische vragen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef koemleit het volgende:
wat een mega faal programma... echt totaal niet interessant en die Barbara zoekt ook geen ene fuck toe....slechte vragen slechte alles
bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Heeft Sander al iets gezegd?
[/quote[quote]Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zap naar JP
ik begrijp wel waarom ze altijd van die 'goede' gasten hebben...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kijkt hier wel naar Helden, die stel je geen kritische vragen.
FRITSIE BAREND JE DOCHTER IS EEN HOER!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We konden net zo goed een uur lang spreekkoren oefenen voor zondag...
Ja, en nog veel meer...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
FRITSIE BAREND JE DOCHTER IS EEN HOER!!!
zoiets?
Ik geloof dat ze bij VI geen voetballers willen omdat die nauwelijks iets te zeggen hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom komen zulke gasten nooit naar de snor, de fohn en gijp, maar altijd naar b&b?
Die gasten zijn als de dood voor een reeks 'haardrogers'...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom komen zulke gasten nooit naar de snor, de fohn en gijp, maar altijd naar b&b?
Ik zou ook liever bij B&B aanschuiven. Alleen maar leuke vraagjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ach, genoeg gasten die niets te vertellen hebben toch? Lijkt mij dat de spelers zelf geen zin hebben in te veel kritische vraagstellingen van een Eerste Divisie speler en een karaokezangerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij VI geen voetballers willen omdat die nauwelijks iets te zeggen hebben.
Klopt, plus Derksen vindt dit een grote poppenkast met die 2 waar die eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij VI geen voetballers willen omdat die nauwelijks iets te zeggen hebben.
Sowieso vind ik dat die man behoorlijk doodgezwegen wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ik had liever Atouba ofszo gezien.. hoe hij het vond dat hij weg moet
geil zeg lekker nat kutje moet ze hebben door die lamborginiquote:
Benieuwd of dit citaat morgen na (omstreeks) 16:15 standhoudt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef msnk het volgende:
Maandag zijn Kuyt en Elia te gast.
Beetje jammer dat het kampioenschap van Ajax besproken gaat worden met een Utreggggtenaar/Feyenoorder en een afgedankte Ajacied/Tukker natuurlijk, maar desalniettemin twee geweldige spelers
Eerder kaal te noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
Die site van Verona, wat is die slecht zeg haha
[ afbeelding ]
Voorspelbare reactiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit citaat morgen na (omstreeks) 16:15 standhoudt...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit citaat morgen na (omstreeks) 16:15 standhoudt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |