Dat iddquote:
Daar zijn ze zo blij mee die twee.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ja/nee na de reclame.
Kan niet wachten.
Heb het fijn in Duitslandquote:
Snel antwoorden dus ja.quote:
Die vriend van jouw heeft een leuke week danquote:Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met een dikke bratwurst
Ik zie Verona haar kont, borsten en grot verkopen in een duister tippelgebied, in opdracht van haar geliefde. Of zelfmoord plegen...quote:
Eigenlijk dood- en doodzonde.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zonde om daar je zaad aan te verspelen?
Of haar liefde knalt haar een keer overhoop na de zoveelste slaande ruzie.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zie Verona haar kont, borsten en grot verkopen in een duister tippelgebied, in opdracht van haar geliefde. Of zelfmoord plegen...
Dit kutkind zal voor altijd herinnerd worden als het wonderkind van 20. Vroeger liep iedereen met haar weg, nu loopt iedereen voor haar weg...
Cocaïne, Specularium, cocaïne...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of haar liefde knalt haar een keer overhoop na de zoveelste slaande ruzie.
Kan ook.
Ik zag dat haar neus al wat scheef stond. Maar dat zal dan wel
weer van een oude blessure zijn, ofzo.
Hij kan nog altijd zijn moment of fame opnieuw doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk dood- en doodzonde.
Wat een trieste line-up: naast twee Ajax-geilerds een overschatte scheidsrechter, een aan achtervolgingswaanzin lijdende turnster, een paardenlul op het middenveld en een plaatjesluller die nu de show had moeten stelen.
Ripdeal, Specularium, ripdeal...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar krijg je geen scheve neus van. Zal toch met geweld moeten op de een of andere manier.
Vreselijk idd.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Specularium het volgende:
Die Frits met zijn neppe 'zucht van verdriet'.
Hij heeft wsl nog nooit van die wielrenner gehoord...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Specularium het volgende:
Die Frits met zijn neppe 'zucht van verdriet'.
Terwijl Frits alweer een bruine tong heeft...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
idd, hij vroelt zich vreselijk aangevallen.
En Twents Rosbief.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met een dikke bratwurst
Je kijkt hier wel naar Helden, die stel je geen kritische vragen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef koemleit het volgende:
wat een mega faal programma... echt totaal niet interessant en die Barbara zoekt ook geen ene fuck toe....slechte vragen slechte alles
bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Heeft Sander al iets gezegd?
[/quote[quote]Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zap naar JP
ik begrijp wel waarom ze altijd van die 'goede' gasten hebben...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kijkt hier wel naar Helden, die stel je geen kritische vragen.
FRITSIE BAREND JE DOCHTER IS EEN HOER!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We konden net zo goed een uur lang spreekkoren oefenen voor zondag...
Ja, en nog veel meer...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
FRITSIE BAREND JE DOCHTER IS EEN HOER!!!
zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |