Ik geloof dat ze bij VI geen voetballers willen omdat die nauwelijks iets te zeggen hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom komen zulke gasten nooit naar de snor, de fohn en gijp, maar altijd naar b&b?
Die gasten zijn als de dood voor een reeks 'haardrogers'...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom komen zulke gasten nooit naar de snor, de fohn en gijp, maar altijd naar b&b?
Ik zou ook liever bij B&B aanschuiven. Alleen maar leuke vraagjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ach, genoeg gasten die niets te vertellen hebben toch? Lijkt mij dat de spelers zelf geen zin hebben in te veel kritische vraagstellingen van een Eerste Divisie speler en een karaokezangerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij VI geen voetballers willen omdat die nauwelijks iets te zeggen hebben.
Klopt, plus Derksen vindt dit een grote poppenkast met die 2 waar die eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij VI geen voetballers willen omdat die nauwelijks iets te zeggen hebben.
Sowieso vind ik dat die man behoorlijk doodgezwegen wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ik had liever Atouba ofszo gezien.. hoe hij het vond dat hij weg moet
geil zeg lekker nat kutje moet ze hebben door die lamborginiquote:
Benieuwd of dit citaat morgen na (omstreeks) 16:15 standhoudt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef msnk het volgende:
Maandag zijn Kuyt en Elia te gast.
Beetje jammer dat het kampioenschap van Ajax besproken gaat worden met een Utreggggtenaar/Feyenoorder en een afgedankte Ajacied/Tukker natuurlijk, maar desalniettemin twee geweldige spelers
Eerder kaal te noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
Die site van Verona, wat is die slecht zeg haha
[ afbeelding ]
Voorspelbare reactiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit citaat morgen na (omstreeks) 16:15 standhoudt...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit citaat morgen na (omstreeks) 16:15 standhoudt...
Op beide vragen, omdat ze Barend en Barend zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Rodawa het volgende:
Hoe krijgen ze toch altijd die gasten? En waarom doen ze er zo weinig mee? Pff.
Duidelijk en klinkt logisch ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op beide vragen, omdat ze Barend en Barend zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef SaferSephy het volgende:
hmm en toch zou ik Barbera relatief gezien toch wel neuken
Komt door de zaadvragende ogen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef SaferSephy het volgende:
hmm en toch zou ik Barbera relatief gezien toch wel neuken
De hele show is een succes dankzij Frits. Barbara zit gewoon bij hem op schoot en doe leuk mee, maar Frits is de man die het allemaal regelt, ook die gasten dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Rodawa het volgende:
Hoe krijgen ze toch altijd die gasten? En waarom doen ze er zo weinig mee? Pff.
Waarom discriminerd? Hooguit beledigend.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer discriminerende opmerking
Allemansvriendquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef SaferSephy het volgende:
Kuijt; hij is zo lekker gewoon gebleven. Geeft ook altijd van die sociale antwoorden
Zijn dochter heeft het dus van d'r moederquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef SaferSephy het volgende:
Kuijt; hij is zo lekker gewoon gebleven. Geeft ook altijd van die sociale antwoorden
Ja precies, hij zal NOOIT een antwoord geven dat z'n sympathieke imago kan schadenquote:
Derksen gaat over z'n nek van dit soort gastenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja precies, hij zal NOOIT een antwoord geven dat z'n sympathieke imago kan schaden
Je kunt toch niet zomaar iemand met een aap vergelijken?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom discriminerd? Hooguit beledigend.
klopt, waarop Genee weer de relativerende toon probeert te zitten, meestal zonder succesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen gaat over z'n nek van dit soort gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |