Op beide vragen, omdat ze Barend en Barend zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Rodawa het volgende:
Hoe krijgen ze toch altijd die gasten? En waarom doen ze er zo weinig mee? Pff.
Duidelijk en klinkt logisch ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op beide vragen, omdat ze Barend en Barend zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef SaferSephy het volgende:
hmm en toch zou ik Barbera relatief gezien toch wel neuken
Komt door de zaadvragende ogen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef SaferSephy het volgende:
hmm en toch zou ik Barbera relatief gezien toch wel neuken
De hele show is een succes dankzij Frits. Barbara zit gewoon bij hem op schoot en doe leuk mee, maar Frits is de man die het allemaal regelt, ook die gasten dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Rodawa het volgende:
Hoe krijgen ze toch altijd die gasten? En waarom doen ze er zo weinig mee? Pff.
Waarom discriminerd? Hooguit beledigend.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer discriminerende opmerking
Allemansvriendquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef SaferSephy het volgende:
Kuijt; hij is zo lekker gewoon gebleven. Geeft ook altijd van die sociale antwoorden
Zijn dochter heeft het dus van d'r moederquote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef SaferSephy het volgende:
Kuijt; hij is zo lekker gewoon gebleven. Geeft ook altijd van die sociale antwoorden
Ja precies, hij zal NOOIT een antwoord geven dat z'n sympathieke imago kan schadenquote:
Derksen gaat over z'n nek van dit soort gastenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja precies, hij zal NOOIT een antwoord geven dat z'n sympathieke imago kan schaden
Je kunt toch niet zomaar iemand met een aap vergelijken?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom discriminerd? Hooguit beledigend.
klopt, waarop Genee weer de relativerende toon probeert te zitten, meestal zonder succesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen gaat over z'n nek van dit soort gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |