Dat mag niet hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Zomerjurkje het volgende:
Ik wist niet dat je mag roken in de rr![]()
Zittie nog steeds 'vast'?
College met wie ik samen was moest wel de rr hebben, ben benieuwd wat die morgen te vertellen heeft!
hahaha niet doodmeppen maar wel aan de hond voeren , dat beest stond naast me net zo angstig naar die spin te starenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Zomerjurkje het volgende:
Spinnetjes zijn heel nuttige diertjes! die mep je niet dood, die pak je voorzichtig op in een keukenpapiertje en zet ze buiten (of je voert ze aan de hond)
Nog een roker?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Zomerjurkje het volgende:
Alleen als je in de afgesloten cabine vast zit waarschijnlijk (weet ik gelijk waar ik moet zijn als ik ooit vast kom te zitten in dat onding)
watjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef tuintegel het volgende:
Mijn moeder heeft mij gered. Ik zag een mega grote (ok zo groot was hij niet maar voor mijn gevoel werd hij met de minuut groter! ) spin . Toen ben ik op de bank gaan staan , mams gebeld en die kwam met haar elektronische mepper
.
OMG!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef tuintegel het volgende:
Maar dit watje is wel van deze spin af :
[ afbeelding ]
Yupquote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef Zomerjurkje het volgende:
mooi! Maar die gaat dus verticaal door je kraakbeen? (lijkt me pijnlijk)
quote:
Vraag het Sjefquote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef tuintegel het volgende:
Als dat een waterspin is , wat doet het dan tegen mijn plafond ? is hij niet te donker om een waterspin te zijn? En daarnaast die bijten , ik wil geen bijtende spinnen in huis , nu slaap ik niet meer!
Zolang het niet de springende variant is valt zo'n beest nogal mee hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef tuintegel het volgende:
Als dat een waterspin is , wat doet het dan tegen mijn plafond ? is hij niet te donker om een waterspin te zijn? En daarnaast die bijten , ik wil geen bijtende spinnen in huis , nu slaap ik niet meer!
ik spring zelf wel als ik zoiets zie...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef WheeleE het volgende:
Y
[..]
Zolang het niet de springende variant is valt zo'n beest nogal mee hoor
oh ik heb gewoon gegoogled op waterspin en toen kwam dat eruit hoor . dat is waar , maar de hond is net zo bang als ikquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Zomerjurkje het volgende:
Nooit geweten dat waterspinnen kunnen bijten, ik zet ze meestal gewoon buiten (doorspoelen is niet handig want volgens de verhalen komen ze dan weer uit de pot lopen en dat vind ik toch een minder fijn idee
Oh ja...als je gevoerd wordt aan de hond ben je ook nuttig, toch.
@Grace, ik snap niets van al die trachussenKun je met lichaamsaanduiding vertellen welke je hebt? (ik heb zelf jarenlang een navelpiercing gehad maar vond mezelf op een gegeven moment toch te oud voor zoiets
)
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Zomerjurkje het volgende:
Nooit geweten dat waterspinnen kunnen bijten, ik zet ze meestal gewoon buiten (doorspoelen is niet handig want volgens de verhalen komen ze dan weer uit de pot lopen en dat vind ik toch een minder fijn idee
Oh ja...als je gevoerd wordt aan de hond ben je ook nuttig, toch.
@Grace, ik snap niets van al die trachussenKun je met lichaamsaanduiding vertellen welke je hebt? (ik heb zelf jarenlang een navelpiercing gehad maar vond mezelf op een gegeven moment toch te oud voor zoiets
)
Omg, 3 uur later?!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef Teigetjuh het volgende:
yeah A_A is onderweg naar huis. 3 hours overtime
Je moet die lui niet geloven johquote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef nectarientje het volgende:
@Grace, tof! Mijn oor leent zich daar helaas niet voor maar als het zou kunnen.. Net als een industrial. Die zou ik ook heel heel heel heel graag willen maar volgens de piercer kan het niet in mijn oor
jamaar jamaar, hij moet 'm wel zetten.. toch handig dat hij er dan een beetje vertrouwen in heeftquote:
Stomme piercerquote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef nectarientje het volgende:
@Grace, tof! Mijn oor leent zich daar helaas niet voor maar als het zou kunnen.. Net als een industrial. Die zou ik ook heel heel heel heel graag willen maar volgens de piercer kan het niet in mijn oor
De mijne had nog nooit een anti-tragus gezetquote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jamaar jamaar, hij moet 'm wel zetten.. toch handig dat hij er dan een beetje vertrouwen in heeft
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Grace het volgende:
Stomme piercerHeb je geen andere piercings die je graag wil?
ah, daar zou ik dan weer minder vertrouwen in hebbenquote:
Zal ik t doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jamaar jamaar, hij moet 'm wel zetten.. toch handig dat hij er dan een beetje vertrouwen in heeft
Thanks but no thanksquote:
doetutniequote:
Lijkt er wel beetje opquote:Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef Zomerjurkje het volgende:
Ik vind die 'anti trachus' mooi, beetje zelfde idee als de nieuwe piercing die je misschien wil lijkt wel.
Ik zit net het spinnentopic te lezen, erg leuk en behoorlijk informatief.
Fijn te horen dat A_A weer "bevrijd" is. Krijg je bij HTM nou ook nog compensatie voor dit soort gevallen?
Wees blij. Tis nu een röntgenfoto van een baviaan..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef nectarientje het volgende:
Ook met het betere plakwerk zie ik 'm in Chrome iig niet. Geen last van dus
Altijdquote:Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef Grace het volgende:
Yur is jaloers op de rode billetjes van een baviaan?
Ingewikkeld maar snap 'm wel. Als tragus blijft zitten dan zit het de nieuwe in de weg. Eigenlijk krijg je een soort tunnelkruispunt in dat stukje kraakbeenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef Grace het volgende:
[..]
Lijkt er wel beetje opMaar je moet het zien dat m'n tragus dus eruit is, en er een..piercing verticaal door m'n tragus heen gaat
Ja, ingewikkeld.
Pciesquote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]
Ingewikkeld maar snap 'm wel. Als tragus blijft zitten dan zit het de nieuwe in de weg. Eigenlijk krijg je een soort tunnelkruispunt in dat stukje kraakbeen
Neuh, gelukkig nietquote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef Zomerjurkje het volgende:
Oeps, wacht...oor, lurkberichten....het is toch niet vanwege al die piercings dat jouw oor ineens allemaal van die hele nare bloederige neigingen had?
Dat is ook wel zuur op een bepaalde manier. Laat je zonder problemen allerlei piercings in je oor zetten en dan zorgt zo'n klein plekje voor de meest onmogelijke problemen. Ziet er nu trouwens keurig uit (gelukkig)quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Grace het volgende:
[..]
Neuh, gelukkig niet![]()
Als je op die foto van m'n piercings kijkt, zie je aan de bovenkant van m'n oor (op dat..flapje) een soort van vlekje zitten. Dat is dus een gaatje, had t al m'n hele leven. Problemen begonnen toen ik t weg liet halenOntsteken, kwam terug..you name it..
Hele oude fotoquote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zuur op een bepaalde manier. Laat je zonder problemen allerlei piercings in je oor zetten en dan zorgt zo'n klein plekje voor de meest onmogelijke problemen. Ziet er nu trouwens keurig uit (gelukkig)
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Zomerjurkje het volgende:
hm, dat is dan minder. Een anti trachus met veertje aan de bovenkant om litteken te verbergen?
Ik ga m'n bed opzoeken, morgen om 6.30 reveille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |