wij hebben hier (nog steeds) geen sloten op zowel de wc als de badkamer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Saffier het volgende:
Of de keer dat ik nodig naar de wc moest (bij mijn schoonouders ja) en erachter kwam dat schoonouders, schoonpa in dit geval, de wc-deur nooit op slot deden
Die mental image ben ik ook liever kwijt
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Biekstertje het volgende:
Ik heb ook gepoept tijdens de bevalling... ook genant, want ik zat al 4 dagen verstopt en poepte dus een ding zo groot als een tennisbal uitToen zei de verpleger: heeee de baby is er al!
:@
Nee, oke, maar dat wéét je dus. En ook van elkaar. Ik kwam er the hard way achter dat hij de deur nooit op slot deedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben hier (nog steeds) geen sloten op zowel de wc als de badkamer.
OMFGquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Biekstertje het volgende:
Ik heb ook gepoept tijdens de bevalling... ook genant, want ik zat al 4 dagen verstopt en poepte dus een ding zo groot als een tennisbal uitToen zei de verpleger: heeee de baby is er al!
:@
Dat geloof ikquote:
Pfff, vreselijk zeg!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee niet echt.
er is zelfs een bewoner aan overleden. in minder dan 2 dagen.
dat was heftig
ja hoor, de hele reutemeteut, handschoenen aan, wegwerpschorten voor en handenwassen tot je erbij neervalt. en we mogen nergens meer komen in het huis.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje, dat is snel. Verder nog protocollen in werking aangaande extra handenwassen ofzo?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er ook nog een!
Beetje geil, met kleding aan, op je vriendje zitten, beetje heen en weer rijden op gulp-hoogte zeg maar.
En er dan achter komen dat je doorgelekt bent. En hij had een witte spijkerbroek aan.![]()
Hoe lang hadden jullie wat? Als je al jaaaaaaaaren bij elkaar bent, lijkt het me iets om gewoon over te lachen. Maar als je net 3 weken wat hebt?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er ook nog een!
Beetje geil, met kleding aan, op je vriendje zitten, beetje heen en weer rijden op gulp-hoogte zeg maar.
En er dan achter komen dat je doorgelekt bent. En hij had een witte spijkerbroek aan.![]()
Was al wel een tijdje, een jaar ofzo denk ik. Na 3 weken wil je dan idd wel door de grond zakken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Hoe lang hadden jullie wat? Als je al jaaaaaaaaren bij elkaar bent, lijkt het me iets om gewoon over te lachen. Maar als je net 3 weken wat hebt?
Ik durfde zijn moeder ook echt amper aan te kijken de eerste tijd daarna.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Saffier het volgende:
Na een jaar ook nog wel grondzakwaardig gok ik zomaar met een witte broek
Was het eigenlijk in het openbaar? Dat zou het nog 10x erger maken!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Was al wel een tijdje, een jaar ofzo denk ik. Na 3 weken wil je dan idd wel door de grond zakken.
Nou ja, nu ook wel, maar toch...
Nuh, na een hele zwangerschap kotsen raak je er aan gewendquote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Mula het volgende:
[..]
Was het eigenlijk in het openbaar? Dat zou het nog 10x erger maken!
Krijgen jullie trouwens ook kippenvel bij al die verhalen over kots en kotsen? Ik vind kotsen echt een van de ergste dingen die bestaat.
Ik braaf! Oh god nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
be! En vlindur ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was... Daar gaaaaaat je imago.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Nijna het volgende:
Mula, ja... ik heb het echt al tijden niet meer gedaan en dat hoop ik zo te houden.
Alhoewel ik moet zeggen dat hondsberoerd zijn en niet kunnen kotsen ook heel naar is... als je dan kan kotsen ben je het misschien kwijt... Maar naar blijft het.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Biekstertje het volgende:
M'n ex zijn ouders waren op vakantie en zijn tante zou halverwege het huis wel een keer schoon komen maken terwijl ik met ex daar de boel onveilig maakte.... Eén avondje flink veel gedronken en op een gegeven moment dacht ik: ik moet nu echt kotsen.... ik stond op.... en in plaats dat ik óm de bank heen liep naar de wc, liep ik rechtdoor de tuin in!
Uiteindelijk wel weer binnengekomen en richting de wc gekotst.... haalde het nét niet zegmaar.... maar netjes alles schoongemaakt (dacht ik met mijn dronken bolletje) en de volgende ochtend rond 8uur stond tante ineens binnen... HALLOOOOOOOO!!! Met mijn houten kop besefte ik halverwege de hal dat ik best was zorgvuldiger had mogen schoonmaken....
Vertel!!! Wat had je niet gedaan???quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik braaf! Oh god nee.
Ik heb een keer in de cel gezeten voor een paar uur. Maar dat vertel ik dus echt niet
shoplifting? Joyriding? te veel gezopen? IEts in die geest?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Vlindur het volgende:
Nee, ik vertel het niet. het is triest en stom en achteraf niet het oppakken waard maar ik heb er van geleerd. Ik was 15 en heb dus geen strafblad.
En nee, ik heb niemand vermoord
Nee. Nee. Nee. Heel kinderlijk was het. En nu reageer ik niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Saffier het volgende:
[..]
shoplifting? Joyriding? te veel gezopen? IEts in die geest?
M. ook. Die heeft een keer zo gekotst dat zijn ogen knalrood waren, nu durft ie niet meer te kotsen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Saffier het volgende:
Nee, kotsen moet met zoveel kabaal bij mijmaar ik ben dan ook echt half in paniek
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Biekstertje het volgende:
ik heb er echt helemaal niets van... ik kots zelf erg gemakkelijk en heb 2 kotsers van kids
Ik kan ook niet kotsen. Als ik wel moet kotsen, duurt het heel erg lang en dan voel je het echt zo langzaam omhoog komen. Terwijl je ondertussen aan het zweten en trillen bent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:
ik kan gewoon niet kotsen.. Ook echt niet handig. En ik kan 't ook niet horen brr
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Biekstertje het volgende:
oei Saffier, zo ken ik er ook nog eentje... ik stond te douchen terwijl ik voelde dat ik moest spugen, kon de wc niet meer halen dus dan maar gewoon onder de douche.... door de druk die erop kwam, BAM ook nog de rest eruit via de achterdeur
Echte liefde!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Saffier het volgende:
M. is een keer zó ziek geweest, kotsen en diaree....
Zat hij op de wc en toen kotste hij van de stank die hij verspreidde zó in de doucheHeb ik 's nachts om 0.30 de hele badkamer nog staan schrobben
En dat wist je nog niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Biekstertje het volgende:
Heb net een heel genant verhaal gehoordik blijk 3 exen te hebben
Iets uitgespookt in een dronken bui?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Biekstertje het volgende:
oh ik snap het wel dat quotenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Saffier het volgende:
M. is een keer zó ziek geweest, kotsen en diaree....
Zat hij op de wc en toen kotste hij van de stank die hij verspreidde zó in de doucheHeb ik 's nachts om 0.30 de hele badkamer nog staan schrobben
Ik ook zoietsquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik haat kotsen en heb het jarenlang kunnen vermijden, tot ik ineens uit het niet allergisch bleek voor garnalen en ik me dus tot 2 keer toe helemaal binnenstebuiten heb gekotst (de eerste keer heb ik 3 uur lang op de grond gelegen in het toilet op mijn werk, over genant gesproken). Ik kon echt niet anders dan kotsen toen en dat heeft de grootsge angst ervoor wel weg gehaald.
Maar nog steeds wil ik het het liefst vermijden en als de kinderen moeten kotsen roep ik F. En als hij moet kotsen doe ik mijn oordopjes in en ga onder mijn dekens liggen.
Ik 0.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Biekstertje het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Biekstertje het volgende:
Hahahhah nee, sorry ik heb 2 exen nooit als exen gezien maar als losse flodders, heb dus altijd keurig beweerd dat ik maar 1 ex heb.... maar 'iemand' wijst me er net op dat dat gewoon exen zijn....
Ik ga het liefst met mn vingers in mn oren ergens zitten waar ik het vooral niet kan horen...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
. En als hij moet kotsen doe ik mijn oordopjes in en ga onder mijn dekens liggen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Kersjes het volgende:
Oehh, ik werd gelokt door de topictitel...
Hier een verhaal in de trant van die van BE. Alleen hadden manlief (destijds vriendje, we gingen net n paar maanden met elkaar) en ik n stuk minder kleren aan, alleen onderbroeken. En je dan volledig laten meeslepen. En je dan rot schrikken omdat er ineens een touwtje kwijt is. Na koortsachtig zoek- en graawerk ons midden in de nacht aangekleed en naar de 1e hulp gereden. Genant genant, eendenbek en stijgbeugels tralala... maar de tangverlossing was dus geslaagd
En ruiken. Ik moet het ook echt niet ruikenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ga het liefst met mn vingers in mn oren ergens zitten waar ik het vooral niet kan horen...
Blegh.
die is ook genant jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Kersjes het volgende:
Oehh, ik werd gelokt door de topictitel...
Hier een verhaal in de trant van die van BE. Alleen hadden manlief (destijds vriendje, we gingen net n paar maanden met elkaar) en ik n stuk minder kleren aan, alleen onderbroeken. En je dan volledig laten meeslepen. En je dan rot schrikken omdat er ineens een touwtje kwijt is. Na koortsachtig zoek- en graawerk ons midden in de nacht aangekleed en naar de 1e hulp gereden. Genant genant, eendenbek en stijgbeugels tralala... maar de tangverlossing was dus geslaagd
Ik ben trots op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Ssserpente het volgende:
Kers!![]()
Ik hoorde laatst op mn werk (collega schijnt een vriendinnetje te hebben dat ergens op de eerste hulp werkt) dat Carlo Boszhart daar wel eens is binnengebracht met een rat in z'n reet. Was aan het petshoppen geslagen.Oh nee! Bestaat dat echt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whaaah!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Saffier het volgende:
M. en ik, heel pril en in den beginne....
M.: wacht eens, sta eens stil, er zit daar wat (jajaja, naakt natuurlijk) , friemelt wat....
Ik; wat zie je nou?
M.: ja, wacht even dan, er zit hier iets...
Ik; ja wát dan?
M.: een blauw touwtje of zoiets.
ik; Jah ehhh schat, dat zou ik voorál laten zitten!
Kers!![]()
Ik hoorde laatst op mn werk (collega schijnt een vriendinnetje te hebben dat ergens op de eerste hulp werkt) dat Carlo Boszhart daar wel eens is binnengebracht met een rat in z'n reet. Was aan het petshoppen geslagen.Dat is een urban legend die in Hollwood begon met Richard Gere..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(even een seconde of 40 skippen)![]()
Kers!![]()
Ik hoorde laatst op mn werk (collega schijnt een vriendinnetje te hebben dat ergens op de eerste hulp werkt) dat Carlo Boszhart daar wel eens is binnengebracht met een rat in z'n reet. Was aan het petshoppen geslagen.Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saffier![]()
Make love, not war ☮
Nee???quote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Kennen jullie die man die een jampotje nam?
En die ken ik ook niet!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Petshoppen![]()
Weer eens wat anders dan het verhaal over Ron Brandsteder die zich door Patty B. op zijn buik zou hebben laten poepen
dat filmpje heb ik gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Kennen jullie die man die een jampotje nam?
oeh! Die Ron Brandstichter is ook een boefje hè? ik weet wel dat Tineke Verburg haar ex (ik meen ron) de deur uit zette, met een zak met kleren met de knopen er afgeknipt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Petshoppen![]()
Weer eens wat anders dan het verhaal over Ron Brandsteder die zich door Patty B. op zijn buik zou hebben laten poepen
zo heette ie idd maar dat filmpje is het niet...quote:
Nee idd. Hij is overal verwijderdquote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo heette ie idd maar dat filmpje is het niet...
Alleen het 2e knoopje van bovenaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh! Die Ron Brandstichter is ook een boefje hè? ik weet wel dat Tineke Verburg haar ex (ik meen ron) de deur uit zette, met een zak met kleren met de knopen er afgeknipt.
"als ze dan zo goed naaien kan heeft ze wat te doen"
zie mijn editquote:
Ja, daar kan ik ook niet bij, ik ben ook redelijk geschokt hieroverquote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
euh, iets zegt me dat ik dat filmpje niet wil zien.net zoiets als lachend over een barkruk zakken?
enniehoe, mijn inner provinciaaltje is geschokt. Petshoppen.arme beestjes.
Behalve dat het lekker zal zijn, dat kreng gaat toch bijten?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef innepin het volgende:
ah joh buuf don't worry. zoals ik al zei (alleen leest niemand het) het is voornamelijk urban legend. Denk niet dat er veel mensen zijn (if any) die werkelijk zo achterlijk zijn om een knaagdier in hun achterste te stoppen. #veelvertrouwenindemensheid
te erg gewoon!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het filmpje van Vicky halverwege stop gezet... hoe gek ben je om dat te doen en nog gekker om het te filmen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door innepin op 09-05-2011 22:30:26 ]
It wasn't me this time....quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het lijkt me heul nie lekker niebuiten dat je vast als een raket moet poepen als je zo'n beest in je aars douwt. (hoe?!?!
missie geslaagd, knaagdier overleden?)
Maar ik las het wel Ibnne, van je Urban legend.
Ik verwachtte een hoop poep en ranzigheid. Niet... dit!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Vlindur het volgende:
http://www.1man1jar.com/
Dit is hem. niet kijken met kleine kinderenOf een zwakke maag
ik denk het niet..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik verwachtte een hoop poep en ranzigheid. Niet... dit!Ik mag toch echt hopen dat dit fake is!
Dat is het echt niet. Hij zit echt de glasscherven uit zijn kont te peuterenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik verwachtte een hoop poep en ranzigheid. Niet... dit!Ik mag toch echt hopen dat dit fake is!
dito!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
en kon je het je toen wel herinneren Inne?hahahahaha,
OMG wat ben ik braaaaaaaaaaf
nou weet ik dat je twee keer bent bevallen maar een cávia.quote:
Ik geloof dat ik even bij jou in de buurt blijf. Ik ben net zo braaf!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
en kon je het je toen wel herinneren Inne?hahahahaha,
OMG wat ben ik braaaaaaaaaaf
Gelukkig maar. En inderdaad, de horror om met dit verhaal naar het ziekenhuis te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef innepin het volgende:
Ja 't is ehh op de natuurlijke weg goed gekomen, na een angstig uurtje denken dat ik toch maar naar 't ziekenhuis zou moeten (oh de horror).
Die kan na twee bevallingen een driedubbele flikflak doen en op zijn voorpoten in en uit wandelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou weet ik dat je twee keer bent bevallen maar een cávia.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die kan na twee bevallingen een driedubbele flikflak doen en op zijn voorpoten in en uit wandelen.
whehe!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die kan na twee bevallingen een driedubbele flikflak doen en op zijn voorpoten in en uit wandelen.
I hear ya sistah.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die daar na 2 bevallingen geen last van heeft?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I hear ya sistah.![]()
toch die barkruk
half zevenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Vicky het volgende:
Ik moet echt naar mijn nest, maar ik vind het zo heerlijk melig vanavond...
De wekker gaat weer om half 7
4.45 hierquote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Vicky het volgende:
Ik moet echt naar mijn nest, maar ik vind het zo heerlijk melig vanavond...
De wekker gaat weer om half 7
werken!! En dan zie ik jou weer want je hangt bijna naast mequote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
half zevenwat ga je doen?
ik mag uitslapen morgen. zoonlief heeft het eerste uur vrij, dus wekker gaat pas 6.45
Waaromquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn tante werkte op de SEH van het UMC. en die kon uitermate leuk vertellen over vibrators die hun eigen weg aan het zoeken waren in darmen enzo. en dat dan eerst de batterijen moesten uitwerken voordat ze iets konden doen.
nou, twee bevallingen ging nog, maar die derde die nekte me.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die daar na 2 bevallingen geen last van heeft?
Die mag je dus in dit topic met ons delenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg honger van al die poep pies en kotsverhalen
over dat soort dingen gaat het bij ons vaak tijdens de lunch
dat is echt hoe smeriger hoe beter
hahahaha, nou, da's ook lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
werken!! En dan zie ik jou weer want je hangt bijna naast me
oh jawel hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahaha, nou, da's ook lekker.kan je je nog wel concentreren ondanks mijn getergde blik?
don't knowquote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom
En ik heb even weer bijgelezen net, haha
Hier ook geen enkel verschilquote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die daar na 2 bevallingen geen last van heeft?
Ik had 2 kleine kinderen, een 2 kilo prematuur en een van 3 kilo, maar ik heb nog steeds moeite met zelfs mini-tampons. Ik gebruik ze ook al járen niet meer. M. zegt ook geen verschil te kunnen merken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, twee bevallingen ging nog, maar die derde die nekte me.![]()
ik moet zeggen dat gezien de grote koppen en hoge gewichten ik er nog aardig van ben afgekomen. Flexibel als ik ben. Maar enig verlies van rek is toch zeker wel sprake van.
Ter compensatie van al jullie genants oké/
Niet scannen en echoën dan, arme mensen verlossenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
don't knowik denk voor de scans en of echo's?
gelukkig. ben je een beetje lief voor me? hahahah, ik moet er echt erg aan wennen dat die dingen er échtechtecht hangen. Dat het niet een hobbyfoto ofzo was.quote:
dit ging over Vibo's die aan de wandel waren geraakt in de darm. dat moest wel met scans enzo denk ik?? ik weet het ook niet. Ze is helaas mijn tante niet meer (het was zo'n superleuk mens) en ben haar uit het oog verloren.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet scannen en echoën dan, arme mensen verlossen
ja, zit ik liters witte wijn weg te slobberen om jou bij te staan bij het rosé drinken. En dan heb ik nu zin in m&m's.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Ssserpente het volgende:
He verdorie, In, mis ik net jouw verhaal. Staat ie nog op je klembord..?![]()
De douche is opgeruimd (ik moest een schuursponsje pakken voor de voegjes) en Nils z'n brood is gesmeerd.
Ik zit aan de M&M's!
De vraag is nog Ssserpente... doe je alsof er niks gebeurd is of vertel je het tegen Nils?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
Wat loyaal van je, Buuf.
Het is een goeie broek, Mef, weggooien is echt te zonde... Ik heb 'm op spoelen in de wasmachine gezet.
Mja, zo in je half wakker/half slaap-toestand merken dat je een scheet laat en dat er iets niet helemaal goed gaat...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Ssserpente het volgende:
Lin!![]()
Gewoon in je slaap?
Haha Buuf, ik kan me voorstellen dat je dat in je wanhoop doet!
Ik heb het Nils al in geuren en kleuren verteld uiteraard. Die was bij m'n bevalling; dan kan dit er ook nog wel bij.
hahaha! dat is fijn te horen Incantrixje.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:52 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik gewoon even eengeven omdat jullie me voor het eerst in anderhalve dag weer aan het (schater)lachen hebben gekregen?
Mijn meest genante momenten zijn tot nu toe zonder poep of pies. Die zijn gewoon dom
En dan ga ik nu pitten, gesloopt enzo, blaleut.
Dat wil ikquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahaha! dat is fijn te horen Incantrixje.het komt allemaal goed. echt en heus. kom anders eens kennismaken met mijn groten.
Neejoh, ze moest op een glazen tafel kakken, en dan ging hij eronder zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Petshoppen![]()
ja ik snap. herkenbaar + 1 enzo. met zo'n kind komt er een zenuw bloot te liggen die nooooiit meer dichtgaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat wil ik![]()
Het komt ook wel goed hoor, maar het is nu gewoon even zo al-omvattend ofzo. Het kind heeft nergens last van, maar ik moet gewoon soms nog even huilen enzo
Dan moest ik nu echt maar gaan he? Morgen werken and such
Oh ja dat kan ookquote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neejoh, ze moest op een glazen tafel kakken, en dan ging hij eronder zitten.
nu heb ik voor altijd de dikke reet van Patty voor mijn geestesoog als ik een glazen tafel zie.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neejoh, ze moest op een glazen tafel kakken, en dan ging hij eronder zitten.
Tuurlijk. En als ik het niet weet ben ik ook heel behendig in valsspelenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh! wil jij mijn triviantmaatje zijn?ik heb ook een kop vol nutteloze feitjes.
heuj! dat heb ik heul nie gehad? en ik ben heus iemand z'n moeder.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben trouwens weer even helemaal klaar met Zuma. Pfff! Voor moederdag kreeg je 24 uur gratis tripple mojo, dus ik heb vanaf dat ik thuiskwam tot net elke keer mijn levens op zitten spelen tot ik weer nieuwe had.
Kijk; zo wordt het dus nooit wat met jequote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
[..]
heuj! dat heb ik heul nie gehad? en ik ben heus iemand z'n moeder.maar de baan is iets minder klote dan die hiervoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en zijn er nog mensen die Efteling zegels willen? Ik heb er een heleboel.
Mijn Alchemilla is zo mooi alshet geregend heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel plezierig trouwens, die regen. Gister een paar lekkere buitjes gehad en nu zie ik nergens meer buren. Alle bomen zo *plof* dik in het blad!alle tuinplantjes lekker fris. Heerlijk
Ik heb het niet gezien, maar wel (deels) bij DWDD gezien... ik snap het ook wel eigenlijk. Zoals iemand ooit heeft gezegd: als je moeder/vader wordt, word je ook een potentiële moordenaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:45 schreef Vlindur het volgende:
Hebben jullie gister ook Moordvrouwen gekeken?
Ik heb gewoon begrip voor die vrouw![]()
Je leven lang mishandeld en verkracht, dan je verhaal aan iemand vertellen waarvan je denkt dat je hem vertrouwen kunt die jou vervolgens alles opnieuw laat beleven én je dochter verkracht.
Ik had hem ook wat aangedaan denk ik
Dat dus.quote:
LOLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was het ook zei hij.
En zijn praktijk zat boven en hij heeft echt gewacht tot hij de deur beneden in het slot hoorde vallen voor hij zijn hoofd buiten de deur durfde te steken richting de assistente.![]()
kaarsen smelten en gaan dan krom staan, heb ik begrepen van mijn allereerste huisgenote. na 3/4 jaar zocht ik snel een andere kamer. teveel openhartigheid gecombineerd met sneakyheid. te openhartig met de kaarsen, te sneaky met de vriendjesquote:
Ik heb eens een filmpje gezien van een vrouw die over een cactus heenzakte. Volgens mij met het voorste gat, anders was het een poeptusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
pleeborstel, met de borstelige kant, uit een anus... ook zo'n prettig verhaal.
Ik zou haarlak nemen, kun je gelijk je schaamhaar in een kék modelletje knedenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:41 schreef mefke79 het volgende:
dan zou ik toch een lege deobus pakken....
Haha, Nils z'n broertje heeft dan ws z'n co-schappen in hetzelfde ziekenhuis gelopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
Een vriendin van mij is arts en daar hadden ze in het ziekenhuis op de EH een kast met 'uit lichaamsopeningen verwijderde objecten'
Speelgoedautootje oa
En echt, ik ben nog steedsover mijn nieuwe doek
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat een lurkfaal tijdens lunchtijd dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |