wij hebben hier (nog steeds) geen sloten op zowel de wc als de badkamer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Saffier het volgende:
Of de keer dat ik nodig naar de wc moest (bij mijn schoonouders ja) en erachter kwam dat schoonouders, schoonpa in dit geval, de wc-deur nooit op slot deden
Die mental image ben ik ook liever kwijt
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Biekstertje het volgende:
Ik heb ook gepoept tijdens de bevalling... ook genant, want ik zat al 4 dagen verstopt en poepte dus een ding zo groot als een tennisbal uitToen zei de verpleger: heeee de baby is er al!
:@
Nee, oke, maar dat wéét je dus. En ook van elkaar. Ik kwam er the hard way achter dat hij de deur nooit op slot deedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben hier (nog steeds) geen sloten op zowel de wc als de badkamer.
OMFGquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Biekstertje het volgende:
Ik heb ook gepoept tijdens de bevalling... ook genant, want ik zat al 4 dagen verstopt en poepte dus een ding zo groot als een tennisbal uitToen zei de verpleger: heeee de baby is er al!
:@
Dat geloof ikquote:
Pfff, vreselijk zeg!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee niet echt.
er is zelfs een bewoner aan overleden. in minder dan 2 dagen.
dat was heftig
ja hoor, de hele reutemeteut, handschoenen aan, wegwerpschorten voor en handenwassen tot je erbij neervalt. en we mogen nergens meer komen in het huis.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje, dat is snel. Verder nog protocollen in werking aangaande extra handenwassen ofzo?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er ook nog een!
Beetje geil, met kleding aan, op je vriendje zitten, beetje heen en weer rijden op gulp-hoogte zeg maar.
En er dan achter komen dat je doorgelekt bent. En hij had een witte spijkerbroek aan.![]()
Hoe lang hadden jullie wat? Als je al jaaaaaaaaren bij elkaar bent, lijkt het me iets om gewoon over te lachen. Maar als je net 3 weken wat hebt?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er ook nog een!
Beetje geil, met kleding aan, op je vriendje zitten, beetje heen en weer rijden op gulp-hoogte zeg maar.
En er dan achter komen dat je doorgelekt bent. En hij had een witte spijkerbroek aan.![]()
Was al wel een tijdje, een jaar ofzo denk ik. Na 3 weken wil je dan idd wel door de grond zakken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Hoe lang hadden jullie wat? Als je al jaaaaaaaaren bij elkaar bent, lijkt het me iets om gewoon over te lachen. Maar als je net 3 weken wat hebt?
Ik durfde zijn moeder ook echt amper aan te kijken de eerste tijd daarna.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Saffier het volgende:
Na een jaar ook nog wel grondzakwaardig gok ik zomaar met een witte broek
Was het eigenlijk in het openbaar? Dat zou het nog 10x erger maken!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Was al wel een tijdje, een jaar ofzo denk ik. Na 3 weken wil je dan idd wel door de grond zakken.
Nou ja, nu ook wel, maar toch...
Nuh, na een hele zwangerschap kotsen raak je er aan gewendquote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Mula het volgende:
[..]
Was het eigenlijk in het openbaar? Dat zou het nog 10x erger maken!
Krijgen jullie trouwens ook kippenvel bij al die verhalen over kots en kotsen? Ik vind kotsen echt een van de ergste dingen die bestaat.
Ik braaf! Oh god nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
be! En vlindur ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was... Daar gaaaaaat je imago.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Nijna het volgende:
Mula, ja... ik heb het echt al tijden niet meer gedaan en dat hoop ik zo te houden.
Alhoewel ik moet zeggen dat hondsberoerd zijn en niet kunnen kotsen ook heel naar is... als je dan kan kotsen ben je het misschien kwijt... Maar naar blijft het.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Biekstertje het volgende:
M'n ex zijn ouders waren op vakantie en zijn tante zou halverwege het huis wel een keer schoon komen maken terwijl ik met ex daar de boel onveilig maakte.... Eén avondje flink veel gedronken en op een gegeven moment dacht ik: ik moet nu echt kotsen.... ik stond op.... en in plaats dat ik óm de bank heen liep naar de wc, liep ik rechtdoor de tuin in!
Uiteindelijk wel weer binnengekomen en richting de wc gekotst.... haalde het nét niet zegmaar.... maar netjes alles schoongemaakt (dacht ik met mijn dronken bolletje) en de volgende ochtend rond 8uur stond tante ineens binnen... HALLOOOOOOOO!!! Met mijn houten kop besefte ik halverwege de hal dat ik best was zorgvuldiger had mogen schoonmaken....
Vertel!!! Wat had je niet gedaan???quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik braaf! Oh god nee.
Ik heb een keer in de cel gezeten voor een paar uur. Maar dat vertel ik dus echt niet
shoplifting? Joyriding? te veel gezopen? IEts in die geest?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Vlindur het volgende:
Nee, ik vertel het niet. het is triest en stom en achteraf niet het oppakken waard maar ik heb er van geleerd. Ik was 15 en heb dus geen strafblad.
En nee, ik heb niemand vermoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |