quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef SpecialK het volgende:
Wat is dat "sex" waar ik steeds over blijf horen.
Ik weet wel wat seks is maar sex? hmmm
Larpen?quote:
Larpen met een geile elf lijkt me best kinky. Dan wil ik best Frolo spelen voor jouquote:
-1000 voorspelbaar. Wist gewoon dat deze 'joke' geplaatst ging wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
Rodeo neuken is ook altijd spannend, begin doggiestyle en fluister dan in haar oor dat haar zus / beste vriendin beter is en probeer het dan 8 seconden vol te houden.....
Frolo is een dwergquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Larpen met een geile elf lijkt me best kinky. Dan wil ik best Frolo spelen voor jou
graag gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
-1000 voorspelbaar. Wist gewoon dat deze 'joke' geplaatst ging worden
Lol, ja, dan ben je er in één klap klaar meequote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef IceDustbin2 het volgende:
Trouwen, hoef je niet meer na te denken over seks.
waarom is dat ziekquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Nadia. het volgende:
[..]
Partnerruil...typisch Nederlanders weer.
Ziek.
Ziekquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Nadia. het volgende:
[..]
Partnerruil...typisch Nederlanders weer.
Ziek.
quote:
ja ik begrijp het ook niet.. als mensen partner ruil willen doen waarom niet.. dieren sex DAT is pas ziek.quote:
juist!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:14 schreef Lastpost het volgende:
Nieuwe dingen blijven uitproberen, je krijgt na verloop van tijd toch meer vertrouwen in elkaar en dan ga/durf je vanzelf verder te gaan en vervagen grenzen weleens.
Monkey face/Piratenoog, te combineren met donkeypunchquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:28 schreef Chinless het volgende:
De houdini... Ik vat dr achterlangs, dan haal ik hem eruit en laat ik een lekkere roggel op dr vallen. Als ze dan omdraait omdat ze denk dat ik klaar ben schiet ik die eiwitbom zo in de face.
De gedachte al dat mijn vriend met een ander vrouw seks heeft, dat is ziek!quote:
Echt he, al die pubergrappen uit 1996, hilarischquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef Printerkabel het volgende:
-1000 voorspelbaar. Wist gewoon dat deze 'joke' geplaatst ging worden
Ik denk dat ik rollenspellen niet aan kan. Dan ga ik gewoon lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |