quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Jawelquote:
Bij inbraak bellen wij eerst de ambulance en daarna pas de politie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
Kom ik daarstraks de straat in rijden hier, word ik aangehouden door de buurvrouw (degene die de coppers had gebeld vrijdagnacht), die wist mij te vertellen dat die kneusjes van vrijdagnacht in de straat hebben gehangen om uit te vlooien waar ik woon, zodat ze eventjes verhaal kunnen komen halen![]()
Ze had zelf meteen de politie gebeld, en die zeiden bel maar als het zover is![]()
Plan van aanpak: politie bellen, de halve bezemsteel die ik in de schuur vond pakken en beginnen met nummertje éénOf zal ik ze eerst slachten en achteraf bellen? of gewoon niet bellen
![]()
Keuzes, keuzes
Moet je eens een ritje in een sneeuwbui proberenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
jawel en echt ideaal nog nooit beslagen bij mij, hoe je ook je best doet
Ik weet wel aardig wat ik doe als ik knok, en heb ooit nog wel een jaartje of wat vechtsporten beoefend, en ook met stokkies leren hakken, dat komt wel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij inbraak bellen wij eerst de ambulance en daarna pas de politie.
Praktijk: Beter haal je de politie erbij, je wilt de gevolgen niet dragen als je per ongeluk nèt wat te hard slaat en hij staat niet zo makkelijk of helemaal niet meer op...
Ieniemienie pics, wat is het voor spraycan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.jeepforum.com/(...)res-why-fml-1211688/
Oeps
Youp om de boom vouwen OPquote:
Tectyl oid?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ieniemienie pics, wat is het voor spraycan?
Oh, misschien moet je ingelogd zijn om ze full-size te zien ofzo. Het is een zwarte primer die over het hele dashboard, voorruit, stoelen, deurpanelen en de auto van zijn vrouw die er naast geparkeerd staat ontploft isquote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ieniemienie pics, wat is het voor spraycan?
Gamma !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
moeten ze niet zoveel delenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we best veel van users enzo, best ziek.
Oeh, laat PNG het maar niet zienquote:
Klopt idd, ik moet inloggen om ze groter te zien. maar primer zegt genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, misschien moet je ingelogd zijn om ze full-size te zien ofzo. Het is een zwarte primer die over het hele dashboard, voorruit, stoelen, deurpanelen en de auto van zijn vrouw die er naast geparkeerd staat ontploft is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |