Dat is gewoon doen alsof je kieskeurig bent, terwijl als het puntje-bij-paaltje komt, is die persoon helemaal niet meer kieskeurigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, dat heb ik zelf ook. Maar dat is iets anders dan iemand afschrijven op grond van een haarkleur, als je in je hele leven pas 1 keer geneukt hebt omdat het niet wil lukken met de vrouwtjes, snap je?
yo no.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
En je ziet roze olifantjes?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, na je 30e gaat het toch in sneltreinvaart achteruit.
ik zou willen dat ik dat kon zeggen, maar uiterlijk is toch belangrijk voor me.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef MNR het volgende:
Ach man, dat gedoe over de ideale vrouw of man, hoe ze eruit moeten zien... dat ik me daar ooit mee bezig heb gehouden. Weet nu echt wel veel beter!
I beg the differ....quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu over jou tochquote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Geen zin in terug lezen, waar hebben we het over?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
En je ziet roze olifantjes?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
normaliter totaal nergensquote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Het is een combinatie van uiterlijk en innerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef MNR het volgende:
Ach man, dat gedoe over de ideale vrouw of man, hoe ze eruit moeten zien... dat ik me daar ooit mee bezig heb gehouden. Weet nu echt wel veel beter!
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tijn wil me niet omdat ik geen tieten heb blond ben. Maar het is ok, ik heb jou nog.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Da's toch niet mooi, een grote tattooquote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tattoo over mijn hele rug komt er, ooit. Mét roze olifantje!
wat dan? wordt je ouder en selectiever?quote:
En ik wil je al tijden. Maar jij mij niet, trutquote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijn wil me niet omdat ik geen tieten heb blond ben. Maar het is ok, ik heb jou nog.
quote:
nee. Ik dacht dat dat ook niet gezegd werd, maar kan iets gemist hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, zo kan je zeggen dat alle vrouwen bij mij bruin of zwart haar hadden, maar ik ga niet uitsluiten dat ik ooit met een blonde vrouw ben.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik dat kon zeggen, maar uiterlijk is toch belangrijk voor me.
Wat nou weer??quote:
Mag ik in het midden?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik wil je al tijden. Maar jij mij niet, trut
Juist wel, beter dan dat kleine gepriegel.quote:
Ik stel voor dat jullie dit verder uitvechten in een modderpoel, waarbij ik dan wel als scheidsrechter optreedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik wil je al tijden. Maar jij mij niet, trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |