quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Minpuntje: Een kneus staat hier in de straat vuurwerk af te steken.
Ik ben een strijkplank, laat me met rust!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die mist zij ook, aan haar defensieve reacties te zien.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Minpuntje: Een kneus staat hier in de straat vuurwerk af te steken.
Gewoon je andere pluspunten benadrukkenquote:
zoals? karakter en vrolijkheid vallen zeker al afquote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon je andere pluspunten benadrukken
Van je collega's moet je het maar hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga even ergens anders een complex zitten hebben![]()
Wat ben je toch een autist.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon je andere pluspunten benadrukken
What did I do?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
zoals? karakter en vrolijkheid vallen zeker al af
Zijn die tietenfoto's niet van jou dan?quote:
Blonde haren, blauwe ogen en veel geld dat maakt dat ene minpuntje wel goedquote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
zoals? karakter en vrolijkheid vallen zeker al af
Ik scoor maar 1 uit 3.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blonde haren, blauwe ogen en veel geld dat maakt dat ene minpuntje wel goed
the lady protesteth too much.. je was gewoon ff 'doelwit'quote:
Je hebt veel geld?quote:
welke van de 3?quote:
Pa rijdt als een maniak?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, eerste deel verhuisd
En me op lopen vreten bij pa in de auto, niet echt een veilig gevoel
wát deed ze?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef clevy het volgende:
[..]
the lady protesteth too much.. je was gewoon ff 'doelwit'
ah jammer.,. ik ben wel van de blauwe/groene ogenquote:
Oh ja dat is waarquote:
Pics!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, eerste deel verhuisd
En me op lopen vreten bij pa in de auto, niet echt een veilig gevoel
Wat ga je eten?quote:
sarcastische vorm van oud engels voor protesteren?.. dacht ik.. of er zit een tiepvoutje inquote:
positie op de weg en af en toe z'n aandacht bij de weg, zijn niet zoals ik denk dat ze moeten zijn.quote:
Zaterdag nog de fout gemaakt door sojasaus mee te bakken met m'n kip, kon het allemaal weggooienquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik heb een lentestamppot gemaakt, met speklapjes gemarineerd in ketjap/chilisaus, wat een succes.
Spinaziequote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik heb een lentestamppot gemaakt, met speklapjes gemarineerd in ketjap/chilisaus, wat een succes.
Ja jaquote:
Ja Tijn, dat is precies waarom het nooit iets wordt tussen ons, omdat jij mij niet wil.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waarBlond
Niet mijn dingNext
klopt.. heb er vorige week nog een woordelijk gemuilkorfdquote:
Gaat zelfs nog op als je 20-plus bentquote:
En je huisraad lag in de auto? Man, wat ben ik altijd gestresst als bij een verhuizing mijn spullen vervoerd moeten wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
positie op de weg en af en toe z'n aandacht bij de weg, zijn niet zoals ik denk dat ze moeten zijn.
klinktquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ze zijn bruin, het spijt me.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ah jammer.,. ik ben wel van de blauwe/groene ogen
O.a.quote:
helaas.. volgende!quote:
Dan zit er maar 1 ding op. Jij moet je haar vervenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja Tijn, dat is precies waarom het nooit iets wordt tussen ons, omdat jij mij niet wil.
Of jij moet je standaarden laten varenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Jij moet je haar verven
Ik leer er wel mee leven dat je voor mij onbereikbaar zal blijven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Jij moet je haar verven
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik leer er wel mee leven dat je voor mij onbereikbaar zal blijven.
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of jij moet je standaarden laten varen
Ik heb geen voorkeur voor haarkleur, haardracht en meer van dat soort onzin. Als iemand leuk is, dan is ze leuk.
datquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor haarkleur, haardracht en meer van dat soort onzin. Als iemand leuk is, dan is ze leuk.
Dat kan ookquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.
LOL! Are you always this...... I don't even know how to prenounce it. Like you're stirred.quote:
Beheers je het Nederlands wel? Typ dat danquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL! Are you always this...... I don't even know how to prenounce it. Like you're stirred.
De klik moet er zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ben ik geroerd ???quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL! Are you always this...... I don't even know how to prenounce it. Like you're stirred.
Wat is taalnazi in het Engels? Want de Engelse post bevat fouten.quote:
En 40 year old virgins. Met bizarre droombeelden en daarom nooit neuken. Hun droomvrouw bestaat fysiek niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.
Boks, ouwe!quote:
Ow, ja, ik type gewoon wat er in mij opkomt ik denk daar niet over naquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beheers je het Nederlands wel? Typ dat dan
grammarnaziquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is taalnazi in het Engels? Want de Engelse post bevat fouten.
En als je nou alleen maar een klik hebt met blonde vrouwen met grote jopen?quote:
Daarom vraag ik of ze het Nederlands WEL beheerstquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
thanks.,., ik zat er dicht zat bij (ja ja.. 'genoeg' maar ben brabo he)quote:
Gerepareerd bedoel je!quote:
Als ik op Relatieplanet ingeschreven zou staan of zou speeddaten dan zou ik het klik noemen jaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
ik geniet er zelfs vanquote:
Neuj, da's een uitdrukking over je moodquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat ik qua fysieke aantrekkingskracht wel erg kritisch ben, laat ik maar even buiten beschouwingquote:
Volgens mij heb jij vandaag het Forever Alone plaatje al gezien. Die boodschap mag duidelijk zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
Maar goed, je gaat je wel afvragen waar het heen moet met de wereld als een Tijn je afwijst he.
Komt het door de tieten die ik niet heb?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vandaag het Forever Alone plaatje al gezien. Die boodschap mag duidelijk zijn.
mijn stemming is op het moment gelaten... licht apathisch zelfs.. wil me niet druk maken over de drukte op het werk.. massage is ff geleden.. offer jij jezelf daarvoor op?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, da's een uitdrukking over je mood
Of je gespannen bent (oftewel, wanneer ben je voor het laatst gemasseerd?)
Ik neem gewoon wraakquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
Maar goed, je gaat je wel afvragen waar het heen moet met de wereld als een Tijn je afwijst he.
Schets je droomvrouw eens even JB.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik qua fysieke aantrekkingskracht wel erg kritisch ben, laat ik maar even buiten beschouwing
Mijn post is eigenlijk ook een verkapte 'stiekem doe ik alles waar een hoofd op zit'quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik qua fysieke aantrekkingskracht wel erg kritisch ben, laat ik maar even buiten beschouwing
Zegt het iets over mij dat ik deze post zie als een kans?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
Ik kan erg goed masseren!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
mijn stemming is op het moment gelaten... licht apathisch zelfs.. wil me niet druk maken over de drukte op het werk.. massage is ff geleden.. offer jij jezelf daarvoor op?
Aan een vaccinatie heb je weinig als je al geïnfecteerd bentquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, daar hebben ze tegenwoordig vaccinaties voor.
cutequote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het geen schatje? Pew pew.
Jezus man, ze is 16 ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het geen schatje? Pew pew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |