Ze zijn bruin, het spijt me.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ah jammer.,. ik ben wel van de blauwe/groene ogen
O.a.quote:
helaas.. volgende!quote:
Dan zit er maar 1 ding op. Jij moet je haar vervenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja Tijn, dat is precies waarom het nooit iets wordt tussen ons, omdat jij mij niet wil.
Of jij moet je standaarden laten varenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Jij moet je haar verven
Ik leer er wel mee leven dat je voor mij onbereikbaar zal blijven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Jij moet je haar verven
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik leer er wel mee leven dat je voor mij onbereikbaar zal blijven.
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of jij moet je standaarden laten varen
Ik heb geen voorkeur voor haarkleur, haardracht en meer van dat soort onzin. Als iemand leuk is, dan is ze leuk.
datquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor haarkleur, haardracht en meer van dat soort onzin. Als iemand leuk is, dan is ze leuk.
Dat kan ookquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.
LOL! Are you always this...... I don't even know how to prenounce it. Like you're stirred.quote:
Beheers je het Nederlands wel? Typ dat danquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL! Are you always this...... I don't even know how to prenounce it. Like you're stirred.
De klik moet er zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ben ik geroerd ???quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL! Are you always this...... I don't even know how to prenounce it. Like you're stirred.
Wat is taalnazi in het Engels? Want de Engelse post bevat fouten.quote:
En 40 year old virgins. Met bizarre droombeelden en daarom nooit neuken. Hun droomvrouw bestaat fysiek niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.
Boks, ouwe!quote:
Ow, ja, ik type gewoon wat er in mij opkomt ik denk daar niet over naquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beheers je het Nederlands wel? Typ dat dan
grammarnaziquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is taalnazi in het Engels? Want de Engelse post bevat fouten.
En als je nou alleen maar een klik hebt met blonde vrouwen met grote jopen?quote:
Daarom vraag ik of ze het Nederlands WEL beheerstquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is taalnazi in het Engels? Want de Engelse post bevat fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |