Ja, en jij vindt mij een zonde!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goeie binnenkomer
Scorequote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die zijn dan weer groter dan gemiddeld
Of is dat ook niet goed?
Sorry, ik heb even zo snel geen geografisch onderzoek ervan kunnen vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die zijn dan weer groter dan gemiddeld
Of is dat ook niet goed?
Ja, dat doen ze met arme mensen ook altijd. Die voelen zich een stuk beter na een gesprek met een miljonairquote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Actually I was trying to make you feel better
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Actually I was trying to make you feel better
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze met arme mensen ook altijd. Die voelen zich een stuk beter na een gesprek met een miljonair
Ik heb hele grote handenquote:
Pas maar op voor je het weet gaat alles van top tot teen vergeleken wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Mystikvm het volgende:
Wat MNR niet heeft gezegd is dat ze natuurlijk ook gewoon 120 kilo schoon aan de haak is. Yuki is dan weer om door een ringetje te halen
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote handenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hele grote handendus dat zal wel meevallen
Euh....quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Mystikvm het volgende:
Wat MNR niet heeft gezegd is dat ze natuurlijk ook gewoon 120 kilo schoon aan de haak is. Yuki is dan weer om door een ringetje te halen
Ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
Zoiets. Maar laat mij maar, ik heb een tettencomplex![]()
Als het in de juiste verhoudingen is maakt dat ook niet uitquote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ben je nu gewoon met tijn aan het flirten?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote handen
Dat klopt ookquote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote handen
Ik snap het niet...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze met arme mensen ook altijd. Die voelen zich een stuk beter na een gesprek met een miljonair
Actually I was just trying to make him feel better.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon met tijn aan het flirten?
Hij is je vast eeuwig dankbaarquote:Op maandag 9 mei 2011 20:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Actually I was just trying to make him feel better.
????quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef Mystikvm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |