sommige infecties zijn een keuze. witte wel!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Aan een vaccinatie heb je weinig als je al geïnfecteerd bent
Kunnen ze het er niet uitsnijden of zoiets? Of bestralen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Aan een vaccinatie heb je weinig als je al geïnfecteerd bent
ik laat zo af en toe wat aftappen.. maar dat recyclen ze gewoon weer! blijkbaar toch te kostbaarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Kunnen ze het er niet uitsnijden of zoiets? Of bestralen?
enige overeenkomst tussen alle vrouwen die ik aantrekkelijk vind, is dat ze slank zijn. De rest varieert nogal.quote:
het kan toch dat je een bepaald uiterlijk kenmerk aantrekkelijker vindt? Ik ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat ik sneller op vrij magere mannen val. Niet alleen, maar wel vaker, dat heeft niets te maken met me een luxe veroorloven.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin, gemuts over haarkleur en ogen en wat voor schoenen ze draagt. Komt ook meestal van mannen die zich die luxe niet eens kunnen veroorloven.
is dit een 'spelletje' dat we allemaal mogen spelen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
enige overeenkomst tussen alle vrouwen die ik aantrekkelijk vind, is dat ze slank zijn. De rest varieert nogal.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan wil ik haar nummer, ik wil haar dagcreme ook gebruiken.
Tsja, zo kan je zeggen dat alle vrouwen bij mij bruin of zwart haar hadden, maar ik ga niet uitsluiten dat ik ooit met een blonde vrouw ben.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het kan toch dat je een bepaald uiterlijk kenmerk aantrekkelijker vindt? Ik ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat ik sneller op vrij magere mannen val. Niet alleen, maar wel vaker, dat heeft niets te maken met me een luxe veroorloven.
das beter dan de eerste de beste gast die haar nummer wel wil om haar wat andere 'creme' te gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet welke creme ze gebruiktquote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, ik heb een voorkeur voor blond en ben getrouwd met een brunette. Het kan verkeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Mystikvm het volgende:
Tsja, zo kan je zeggen dat alle vrouwen bij mij bruin of zwart haar hadden, maar ik ga niet uitsluiten dat ik ooit met een blonde vrouw ben.
Natuurlijk kan dat, dat heb ik zelf ook. Maar dat is iets anders dan iemand afschrijven op grond van een haarkleur, als je in je hele leven pas 1 keer geneukt hebt omdat het niet wil lukken met de vrouwtjes, snap je?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het kan toch dat je een bepaald uiterlijk kenmerk aantrekkelijker vindt? Ik ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat ik sneller op vrij magere mannen val. Niet alleen, maar wel vaker, dat heeft niets te maken met me een luxe veroorloven.
Ik ook, na je 30e gaat het toch in sneltreinvaart achteruit.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef MNR het volgende:
Ach man, dat gedoe over de ideale vrouw of man, hoe ze eruit moeten zien... dat ik me daar ooit mee bezig heb gehouden. Weet nu echt wel veel beter!
+5quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, dat heb ik zelf ook. Maar dat is iets anders dan iemand afschrijven op grond van een haarkleur, als je in je hele leven pas 1 keer geneukt hebt omdat het niet wil lukken met de vrouwtjes, snap je?
Als ik ooit met een blonde eindig kunnen we altijd nog ruilen als we het zat zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik heb een voorkeur voor blond en ben getrouwd met een brunette. Het kan verkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |