Kom je ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, dan trek ik mijn nieuwe jurrukie ook maar aan bij Cat
Saaineus.quote:
Dan nog weet de mijne dus de boel nat te krijgen. Pas als de boel dicht geplakt zit is het veilig.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook jongetjes verschoond hoor
Nieuwe open onder de oude leggen terwijl de oude nog vast zit, dan loshalen, wegtrekken en dan heb je die nieuwe er al onder liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trek mijn jurkie wel aan als ik die kaartjes na kom brengen![]()
En nu wil ik weten wat ie bedoeltquote:driejs 3JS
WTF!?!?! JK
55 minutes ago
What The Fuck, Jezus Kristusquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Jaap Kwakman twitterde een uur geleden vanuit het niet:
[..]
En nu wil ik weten wat ie bedoelt
Misschien dat ze Gouden Uren gaan presenteren zonder dat ze het wisten?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Jaap Kwakman twitterde een uur geleden vanuit het niet:
[..]
En nu wil ik weten wat ie bedoelt
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan nog weet de mijne dus de boel nat te krijgen. Pas als de boel dicht geplakt zit is het veilig.
Kom je het anders een keer voor doen hier?![]()
Muis op eigen risico
Op mijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trek mijn jurkie wel aan als ik die kaartjes na kom brengen!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |