Nee, dit is glasweefselbehang om eroverheen te kunnen schilderen, eitje met verwijderen ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef APK het volgende:
Heb je nou nieuw behang geplakt om eventuele toekomstige bewoners te pesten?
En als je broek nog verder afzakt heb je zo'n bouwvakkers-spleet
Ik bedoel terug naar de kinderkamerquote:
Oh, dat weet ik niet.quote:
In de kinderkamer nu dus wel, door dat tapijtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet.
Ik kijk altijd snel de andere kant op![]()
Begint de 'nieuwe-huis-echo' al een beetje te verdwijnen, tombo?
Bizarquote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef APK het volgende:
Ik had dus afgelopen nacht echt een droom over dit huis
quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:18 schreef Cat22 het volgende:
Toeval de dat kinderkamer als eerste klaar is?![]()
Jaaaaaaaaaaa, vandaag gelamineerdquote:Ziet er leuk uit! En met behang en vloerbedekking wordt het steeds afferder.
Was je op mn housewarming?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef APK het volgende:
Ik had dus afgelopen nacht echt een droom over dit huis
Ja, dat doe ik zelfquote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Dat witte laminaat, tof vind ik dat!
En doe je dat zelf, laminaat in lastige hoekjes leggen? Ook het uittekenen en zagen enzo?
Zagen met een decoupeerzaag en blokjes voor tussen laminaat en muur en aantikhoutje/ijzer hebben we (= stiefvader) zelf jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
En heb je dat materiaal/gereedschap dan allemaal?
Om die laminaatplanken klem te leggen enzo en waar zaag je mee? Ik vind het knap
In de kamer heb ik wel grotendeels samen met mn vriendin gedaan hoor, die lange enden wordt lastig in je eentjequote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ziet er al mooi uit Tombo. Ik ben benieuwd naar de helemaal af foto's straks.
En gij stoere chick, zelf laminaat leggen
Waar hoor je een echo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef APK het volgende:
Gaat goed tombo, hulde voor de moeilijke hoekjes!![]()
Maar ik hoor wel weer af en toe een echo
Ja, dat maakt het echt af enzoquote:
Ja, als je de tuin niet meerekentquote:Wat leuk dat je ook de Verhuizing vastlegt. Daar heb ik nog nooit bij stilgestaan en eigk hoort dat er ook helemaal bij.
Zijn de grote klussen nu klaar?
Wauw! Is toch best snel gegaan, asl je kijkt hoeveel jullie daar nog opgeknapt hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het echt af enzo
[..]
Ja, als je de tuin niet meerekentMorgen moeten er nog 3 kasten en mn bed en dan is eigenlijk al het grote werk verhuisd, dan nog kleine dingetjes (kapstok, tv etc)en dan is het klaar!
En ik krijg pas 25 mei internet daar
Ja, mn stiefvader is echt een heldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Is toch best snel gegaan, asl je kijkt hoeveel jullie daar nog opgeknapt hebben.![]()
Kun je vanaf morgen gaan inrichten en kneuteren.![]()
Ja, dan heb ik hier geen bed meerquote:Ga je er morgenavond zeker ook slapen he?![]()
Misschien via de buren, maar anders geen ideequote:Boh dat internet! Heb je nog andere mogelijkheden om online te komen?
Ik heb KPN, zat ik al bij en verhuist meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt geen smartphone hé? Anders kon je tetteren![]()
Welke provider neem je? Bij bv. XS4All ben je 'direct' online. Oftewel; ze geven je mobiel internet via een USB stickie over het mobiele netwerk gratis tot je écht bedraad bent aangesloten.
Je WIL geen smartphone.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb KPN, zat ik al bij en verhuist meeEn ik kan wel via een vriendin een dongel lenen misschien hoor ik net
En nee, ik heb nog geen smartphone
Ik wil wel een smartphonequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je WIL geen smartphone.![]()
En yay 4 dongel!
Anders hebben ze zoiets wellicht ook prepaid?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb KPN, zat ik al bij en verhuist meeEn ik kan wel via een vriendin een dongel lenen misschien hoor ik net
En nee, ik heb nog geen smartphone
Misschien wel, ik kijk wel even of het buren-internet te doen is eerstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders hebben ze zoiets wellicht ook prepaid?
Die zit bij mij in het oude huis nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef Adelante het volgende:
Is de kat al over of zit ie in een leeg huis?
prrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zit bij mij in het oude huis nuIk ga nergens slapen zonder hem deze dagen
Nee, echt nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent het ook gewoon zelf hé, Tombo?
Die kat was er al even hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef Adelante het volgende:
Dat moet haast wel, ze had 20 min nodig om een kloon aan te maken
Dan geloof je het toch niet johquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Cat slaapt, Greys kijkt ESF, ik ben het niet, oh-oh houdt niet van poezen. Wie kan het in godsnaam zijn behalve jijzelf?
fwwsssssjjjjjjjjhhhhhhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Cat slaapt, Greys kijkt ESF, ik ben het niet, oh-oh houdt niet van poezen. Wie kan het in godsnaam zijn behalve jijzelf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |