Nee, dit is glasweefselbehang om eroverheen te kunnen schilderen, eitje met verwijderen ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef APK het volgende:
Heb je nou nieuw behang geplakt om eventuele toekomstige bewoners te pesten?
En als je broek nog verder afzakt heb je zo'n bouwvakkers-spleet
Ik bedoel terug naar de kinderkamerquote:
Oh, dat weet ik niet.quote:
In de kinderkamer nu dus wel, door dat tapijtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet.
Ik kijk altijd snel de andere kant op![]()
Begint de 'nieuwe-huis-echo' al een beetje te verdwijnen, tombo?
Bizarquote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef APK het volgende:
Ik had dus afgelopen nacht echt een droom over dit huis
quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:18 schreef Cat22 het volgende:
Toeval de dat kinderkamer als eerste klaar is?![]()
Jaaaaaaaaaaa, vandaag gelamineerdquote:Ziet er leuk uit! En met behang en vloerbedekking wordt het steeds afferder.
Was je op mn housewarming?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef APK het volgende:
Ik had dus afgelopen nacht echt een droom over dit huis
Ja, dat doe ik zelfquote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Dat witte laminaat, tof vind ik dat!
En doe je dat zelf, laminaat in lastige hoekjes leggen? Ook het uittekenen en zagen enzo?
Zagen met een decoupeerzaag en blokjes voor tussen laminaat en muur en aantikhoutje/ijzer hebben we (= stiefvader) zelf jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
En heb je dat materiaal/gereedschap dan allemaal?
Om die laminaatplanken klem te leggen enzo en waar zaag je mee? Ik vind het knap
In de kamer heb ik wel grotendeels samen met mn vriendin gedaan hoor, die lange enden wordt lastig in je eentjequote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ziet er al mooi uit Tombo. Ik ben benieuwd naar de helemaal af foto's straks.
En gij stoere chick, zelf laminaat leggen
Waar hoor je een echo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef APK het volgende:
Gaat goed tombo, hulde voor de moeilijke hoekjes!![]()
Maar ik hoor wel weer af en toe een echo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |