Hetzelfde geldt voor deze aflevering denk ik. De eerste twee waren zo ontzettend goed, dat het zodra het minder goed is al tegenvalt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Sold het volgende:
Ik vond alleen de laatste paar afleveringen van seizoen 6 boeiend. Doorheen het hele seizoen was goed te merken dat de schrijvers op zoek waren naar wat ze nu eigenlijk wilden. Je had de Campbells, de alpha's, purgatory, Eve, de muur is Sam's hoofd, de oorlog in de hemel, de zoektocht naar Sam's ziel.
Dit zijn erg veel verhaallijnen voor één seizoen, en bijvoorbeeld Eve was een verhaallijn die ik zelf een van de betere uit het seizoen vond. Het was dan ook enorm zonde dat deze na een erg lange, en goede opbouw ineens af werd gemaakt. Daarmee werd een half seizoen aan verhaal overboord gegooid.
Seizoen 6 was geen slechte tv, een slechte aflevering van Supernatural is nog altijd beter dan een goede aflevering van de gemiddelde tv-show, maar ik vond seizoen 6, zeker na een ijzersterk einde in seizoen 5, flink tegenvallen.
Een van de weinige pluspunten van de aflevering jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 3 is episch, wantJewel Staite
![]()
[ afbeelding ]
En nu ben ik weer geïrriteerd dat Firefly gestopt is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 3 is episch, wantJewel Staite
![]()
[ afbeelding ]
Leviathans aangevuld met puike fillersquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het nog steeds een seizoen dat niet echt een duidelijke richting lijkt in te slaan...
Castielquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Maar even serieus, Castiel moet wel terugkomen hoor.
Pas op met het doornemen van dit topic ivm spoilers..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik vind het een ontzettend leuke serie!
De afgelopen weken heb ik besteed aan het kijken van seizoen 1 tm 3, inmiddels bij seizoen 4 aanbeland en moet regelmatig echt lachen.
SPOILER: Sam blijkt Samantha te heten en een succubus te zijn!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik vind het een ontzettend leuke serie!
De afgelopen weken heb ik besteed aan het kijken van seizoen 1 tm 3, inmiddels bij seizoen 4 aanbeland en moet regelmatig echt lachen.
VECHTE?quote:
nah, nu heb je het meest essentiële deel verklapt....foei!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SPOILER: Sam blijkt Samantha te heten en een succubus te zijn!
Niet schrikken wanneer die twist voorbij komt!1
Ik deel jou mening. Vond het echt een super aflevering tot de laatste twee minuten toen ze wéér uit elkaar gingen. Begint een beetje te lijken op verkering op de basisschool: uit, aan, uit, aan etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Jivis het volgende:
Heerlijke aflevering! Tof verhaal, leuk bijplotje van Bobby en vette bijpersonages (Saul van BSG).
Het enige dat ik jammer vond was het einde: wééér een split van Sam en Dean. De hoeveelste keer is dat inmiddels?
Helemaal mee eens. Ik dacht bij mijzelf not this shit again...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Jivis het volgende:
Heerlijke aflevering! Tof verhaal, leuk bijplotje van Bobby en vette bijpersonages (Saul van BSG).
Het enige dat ik jammer vond was het einde: wééér een split van Sam en Dean. De hoeveelste keer is dat inmiddels?
idd.. ik dacht echt: not again!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Jivis het volgende:
Dit ja. En vooral dat ze dan daarna de scenes van volgende week laten zien, waarinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder wel weer een super aflevering!
Ik mis heel het Hel en Hemel gedoe wel een beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, Crowly ging wel heel onvoorbereid die confrontatie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |