ja. O.a Bobby's vrouw. Hele dorp had toen ineens de overleden dierbaren terug. Geen typical zombies though..op wat kleine dingetjes na.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef Jivis het volgende:
Heeft Supernatural überhaupt ooit zombies gehad?
Mwa, wel die kerel die zn vriendinnetje terughaalde uit de dood, dat was een zombie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef Jivis het volgende:
Heeft Supernatural überhaupt ooit zombies gehad?
Owja, dat ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja. O.a Bobby's vrouw. Hele dorp had toen ineens de overleden dierbaren terug. Geen typical zombies though..op wat kleine dingetjes na.
Vond eerst helft van het vorige seizoen niet sterk, maar later herpakte het zich wel weer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
vind dat supernatural wel erg snel begint af te glijden. het plot is echt zo warrig en dun aan het worden...
Het was een leuke ep, leuker was wat mij betreft geweest als ze het realistisch hadden gehouden, dat het ook echt had gekund, geen doden dus enzo. Al snap ik wel dat dit leuker was voor zequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Jivis het volgende:
Die ene filler dat ze de acteurs speelden was een hoogtepuntje van vorig seizoen vond ik.
Geweldig nummer, het is mijn ringtoon en wekkertoonquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef Flanx het volgende:
Carry on my wayward son, blijft een mooi lied.
Yes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Jeeeee, vanavond eerste aflevering van het nieuwe seizoen, wordt weer smullen met Dean![]()
Heb hier in Amerika veel gehoord over Netflix. Maar weet niet of dat gratis is en of je dat in Canada kan krijgen (dat laatste zal wel).quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef fh101 het volgende:
Weet iemand heel toevallig of je in Canada live tv kunt streamen via een site?
Zit ik verdorie in Canada, kan ik nog niet live Supernatural kijken omdat ik geen tv heb...
http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathanquote:
Als het een Leviathan is, komt Gabriel misschien ook nog even langs: In apocalyptische geschriften, evenals in het latere christendom, wordt de duivel als een voorstelling van de Leviathan gezien. In het apocalyptisch boek Henoch komt hij voor als het onmetelijk grote schepsel dat 'de afgrond over de bronnen van de wateren overspant'. Zijn kaken worden soms de poorten van de hel genoemd. Aan het einde der tijden zal hij de laatste grote slag voeren met de aartsengel Gabriël...kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:58 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathan
wel een apart iets voor super... een zee-wezen... meestal zijn ze wel beter met oldies als:
- Azazel http://en.wikipedia.org/wiki/Azazel
- Alle engelen behalve Cas
- Die andere oude goden als Ganesh, Thor, Odin etc
- Liltih http://nl.wikipedia.org/wiki/Lilith
en veel andere characters, zijn vrij goed overgenomen uit de oudheid. Maar een Zee-draak :S beetje raar
Tof. Supernatural gaat diepquote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Luuksor het volgende:
In Satanism, according to the author of The Satanic Bible, Anton Szandor LaVey, Leviathan represents the element of Water and the direction of West. The element of Water in Satanism is associated with life and creation, and may be represented by a Chalice during ritual. In The Satanic Bible, Leviathan is listed as one of the Four Crown Princes of Hell. This association was inspired by the demonic hierarchy from The Book of the Sacred Magic of Abra-Melin the Mage. The Church of Satan uses the Hebrew letters at each of the points of the Sigil of Baphomet to represent Leviathan. Starting from the lowest point of the pentagram, and reading counter-clockwise, the word reads "לִוְיָתָן". Translated, this is (LVIThN) Leviathan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Als het een Leviathan is, komt Gabriel misschien ook nog even langs: In apocalyptische geschriften, evenals in het latere christendom, wordt de duivel als een voorstelling van de Leviathan gezien. In het apocalyptisch boek Henoch komt hij voor als het onmetelijk grote schepsel dat 'de afgrond over de bronnen van de wateren overspant'. Zijn kaken worden soms de poorten van de hel genoemd. Aan het einde der tijden zal hij de laatste grote slag voeren met de aartsengel Gabriël...kan nog leuk worden
Dat is wel nicequote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Luuksor het volgende:
In Satanism, according to the author of The Satanic Bible, Anton Szandor LaVey, Leviathan represents the element of Water and the direction of West. The element of Water in Satanism is associated with life and creation, and may be represented by a Chalice during ritual. In The Satanic Bible, Leviathan is listed as one of the Four Crown Princes of Hell. This association was inspired by the demonic hierarchy from The Book of the Sacred Magic of Abra-Melin the Mage. The Church of Satan uses the Hebrew letters at each of the points of the Sigil of Baphomet to represent Leviathan. Starting from the lowest point of the pentagram, and reading counter-clockwise, the word reads "לִוְיָתָן". Translated, this is (LVIThN) Leviathan
ik ook!quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef Jivis het volgende:
Ik wacht weer op de hilarische fillers.
Hoe kijk jij live?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:26 schreef fh101 het volgende:
De tweede aflevering is ook weer goed, het is nu reclame maar het begin is zeker goed. Niet zo super als 1 though
Via die live stream link tip die iemand op de vorige pagina gafquote:
is dat die man die op cesar milan lijkt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ik tof vind is dat Dean nu gelijk al weet wat er mankeert aan Sam en dat daar niet zo irritant geheimzinnig over wordt gedaan.
En die Leviathans zijn georganiseerd! En supercreepy!ijzersterk begin van dit seizoen.
Tevens:David Aceveda
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
is dat die man die op cesar milan lijkt?
Maar waarom dan? Het komt op mij gewoon over als demons 2.0. Er is nauwelijks verschil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
En ik ben enthousiast, omdat dit verhaal met de Leviathans mij erg boeit.
Het lijkt me sterk dat hij helemaal weg is, zonde van zo'n goede acteur en zo'n populair karakter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mwah Castiel mis ik eigenlijk niet. En ik ben enthousiast, omdat dit verhaal met de Leviathans mij erg boeit.
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het komt op mij gewoon over als demons 2.0. Er is nauwelijks verschil.
Ja, het is ook niet zo dat ik per direct stop met kijken maar tot nu toe vind ik het verhaaltechnisch een beetje tegenvallen allemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.
Dit is toch die gozer die gedwongen werd aan een lul te zuigen door een Latino gangbanger, en naderhand gechanteerd werd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de serie The Shield
Correctquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Marlan het volgende:
[..]
Dit is toch die gozer die gedwongen werd aan een lul te zuigen door een Latino gangbanger, en naderhand gechanteerd werd?
Het is ook te vroeg om te zeggen dat het aankomende verhaal van de Lev. geweldig is, beter dan alle voorgaande seizoenen en dat soort praatjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij helemaal weg is, zonde van zo'n goede acteur en zo'n populair karakter.
[..]
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.
Beetje gevoel voor drama mag wel toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat een gaar einde. Dean vermoordt dus de moeder omdat er de kans bestaat dat het in de toekomst weer fout kan gaan, maar het kind laat hij wel in leven. Dat kind zint nu op wraak omdat zijn moeder voor zijn ogen is vermoord. Er is nu ook niemand meer die hem kan leren om met zijn drang om op mensen te jagen en hun hersenen op te eten om te gaan. Dit gaat alleen maar leiden tot meer onschuldige slachtoffers. Dean had ze of allebei moeten laten leven of allebei moeten doden.
Hetzelfde geldt voor deze aflevering denk ik. De eerste twee waren zo ontzettend goed, dat het zodra het minder goed is al tegenvalt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Sold het volgende:
Ik vond alleen de laatste paar afleveringen van seizoen 6 boeiend. Doorheen het hele seizoen was goed te merken dat de schrijvers op zoek waren naar wat ze nu eigenlijk wilden. Je had de Campbells, de alpha's, purgatory, Eve, de muur is Sam's hoofd, de oorlog in de hemel, de zoektocht naar Sam's ziel.
Dit zijn erg veel verhaallijnen voor één seizoen, en bijvoorbeeld Eve was een verhaallijn die ik zelf een van de betere uit het seizoen vond. Het was dan ook enorm zonde dat deze na een erg lange, en goede opbouw ineens af werd gemaakt. Daarmee werd een half seizoen aan verhaal overboord gegooid.
Seizoen 6 was geen slechte tv, een slechte aflevering van Supernatural is nog altijd beter dan een goede aflevering van de gemiddelde tv-show, maar ik vond seizoen 6, zeker na een ijzersterk einde in seizoen 5, flink tegenvallen.
Een van de weinige pluspunten van de aflevering jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 3 is episch, wantJewel Staite
![]()
[ afbeelding ]
En nu ben ik weer geïrriteerd dat Firefly gestopt is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 3 is episch, wantJewel Staite
![]()
[ afbeelding ]
Leviathans aangevuld met puike fillersquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het nog steeds een seizoen dat niet echt een duidelijke richting lijkt in te slaan...
Castielquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Maar even serieus, Castiel moet wel terugkomen hoor.
Pas op met het doornemen van dit topic ivm spoilers..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik vind het een ontzettend leuke serie!
De afgelopen weken heb ik besteed aan het kijken van seizoen 1 tm 3, inmiddels bij seizoen 4 aanbeland en moet regelmatig echt lachen.
SPOILER: Sam blijkt Samantha te heten en een succubus te zijn!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik vind het een ontzettend leuke serie!
De afgelopen weken heb ik besteed aan het kijken van seizoen 1 tm 3, inmiddels bij seizoen 4 aanbeland en moet regelmatig echt lachen.
VECHTE?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |