quote:Wouter Weylandt is vandaag tijdens de derde etappe van de Giro d'Ítalia zwaar ten val gekomen. Het ongeluk gebeurde tijdens de afdaling van de Passo Del Bosco 22 kilometer voor de finish. Momenteel wordt de Belgische renner van Leopard-Trek gereanimeerd. Hij bloedde ook uit zijn neus.
Update 16:37 uur
Er komen meldingen binnen dat de pogingen om Weylandt te reanimeren nog niet succesvol zijn. Hij wordt nu per helicopter naar een ziekenhuis vervoerd.
Update 16:47 uur
Weylandt ligt nog steeds op de grond en is dus nog niet naar een ziekenhuis vervoerd. Zojuist is wel duidelijk geworden dat de podiumceremonie na afloop van de etappe niet doorgaat.
Update 17:03 uur
Volgens de Italiaanse omroep RAI was de 26-jarige Weylandt buiten bewustzijn en zou hij veel bloed hebben verloren. Hij is per helikopter overgebracht naar het ziekenhuis. Verdere informatie over zijn toestand ontbreekt nog.
Update 17:05 uur
Artsen zijn er in geslaagd het hart van Weylandt weer aan de gang te krijgen. Dit meldt de Italiaanse omroep RAI.
Update 17:28 uur
RAI meldt dat Wouter Weylandt is overleden. Weijlandt, die slechts 26 jaar werd, zou in september vader worden. Het nieuws van het overlijden van de Belg is bevestigd door een arts van de Giro d'Italia.
bron ons fokhuis
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat erg. En wat erg voor z'n vrouw en ongeboren kindje!
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:44 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet, maar wat erg, zo een jonge vent nog. Als je soms ook die beelden ziet, hoe hard ze door de bochten racen, levensgevaarlijk (en dat blijkt nu wel helaas).
Juist de langzame dalers maken vaak de grootste brokken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:44 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet, maar wat erg, zo een jonge vent nog. Als je soms ook die beelden ziet, hoe hard ze door de bochten racen, levensgevaarlijk (en dat blijkt nu wel helaas).
Klopt er zijn idioten die als soort van spam actie hun al eerder geuploade video's renamen op trending news, vind echt walgeljik.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik las het net, 26 verschrikkelijk!
Heeft iemand de echte beelden van de crash? Ik ging zoeken op Youtube krijg je dit:
Wat een idioten
wat een walgelijk actie zeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft iemand de echte beelden van de crash? Ik ging zoeken op Youtube krijg je dit:
Wat een idioten
Ik heb vorig jaar staan kijken bij de Giro hier in de stad, ik hield mijn hart vast, terwijl ze toen niet eens zo hard reden.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik las 't direct na de val op facebook. Zag er al zeer slecht uit.
RIP
[..]
Juist de langzame dalers maken vaak de grootste brokken.
Staat op nu.nlquote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft iemand de echte beelden van de crash?
Vanaf de kant ziet 't er altijd enger uit dan van binnenuit.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar staan kijken bij de Giro hier in de stad, ik hield mijn hart vast, terwijl ze toen niet eens zo hard reden.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef TwyLight het volgende:
Is er ook een filmpje van de crash zelf? ipv van dat hij op de grond ligt..
Heb je überhaupt mijn link gelezen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar hoe is het nou eigenlijk echt gebeurd? (Dan heb ik het natuurlijk niet over oppervlakkige vage berichtjes) Daar hoor je niemand over.
dan moet je het gaan Googlen....je weet wel....Google.com dan in die mooie witte zoekbalk je zoekterm typen en dan kom je er wel...maar ga hier niet 3x dezelfde vraag stellen zonder inhoudelijk te zeggen wat je nou eigenlijk bedoelt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe het gebeurd is.Gek dat je daar in dit geval eigenlijk nauwelijks iets over hoort, terwijl andere vergelijkbare tot in detail uitgespit worden. Raar toch die selectieve discretie..
Of reed ie zomaar met zijn pedaal tegen een muurtje? Of reed ie tegen iemand achterop, zoals in een ander bericht gemeld werd? Maakte die persoon een stuurfout? Had er iemand 'schuld'?
Ik lees het niet in de vage linkjes...
Er wordt toch al een paar keer gezegd dat ie met zijn pedaal tegen een muur is aangekomen en toen gevallen is. Meer weten wij toch ook niet, en meer staat er ook niet in de nieuwsberichten. Als je meer wilt weten moet je het even gaan Googlen. Misschien vind je daar wel meer informatie. Het zou ook helpen als je wat meer moeite doet en gewoon de links leest die vosss en Netsplitter gepost hebben. Daar staat namelijk ook duidelijk wat er gebeurd isquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Daar gaat dit topic toch over? Logische vraag hoor.En dat niemand de vraag snapt of het antwoord weet, tsja.....
![]()
Anyway, niemand hier weet hoe het echt gebeurd is.
Jawel, hij keek om en raakte met zijn pedaal een muurtje en werd gelanceerd. Staat ongeveer 83x in het topic, waar wil je nou heen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Daar gaat dit topic toch over? Logische vraag hoor.En dat niemand de vraag snapt of het antwoord weet, tsja.....
![]()
Anyway, niemand hier weet hoe het echt gebeurd is.
Maak er nou niet zo'n gedoe van zegquote:
Waarom zou je die beelden willen zien? Die jongen is veel te jong gestorven. Ik vond het al behoorlijk ongepast om het meteen de ether in te smijten op de diverse journaals.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een idioten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |