Ik ben ook niet echt opgeschoten. En ik heb morgen tentamen.quote:
Gewoon, dat het af is zeg maarquote:
En... Moest dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Marurk het volgende:
Zegt net iemand van een ander groepje dat iedereen een presentatie moet geven morgen.
Toch een 6,5 voor de eerste eruit gehaald (vorige keer 6)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef fh101 het volgende:
Jeetje, wat komt donderdag snel dichtbij!
Ik had maandag hertentamen, dacht dat ik wel tijd zat zou hebben om vandaag pas te beginnen met studeren voor het hertentamen van donderdag. Maar vandaag natuurlijk weer geen ene zak gedaan (ja, de samenvatting uitprinten), en dan is donderdag al overmorgen...
Helpt ook niet dat ik het tentamen op zich al heb gehaald, maar dat ik een hoger cijfer wil/moet hebbenMaar dan is de motivatie dus helemaal ver te zoeken
Dat zijn goede stijgingen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Toch een 6,5 voor de eerste eruit gehaald (vorige keer 6)
en voor de tweede zelfs een mooie 7,6!(vorige keer 6)
Dit is natuurlijk ook heel goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Whoppa!
Thesis gehaald.
Filosofie gehaald! dit was afgelopen woensdag en had ik bar weinig voor gedaan, maar heb toch een 7!
Ben zo druk met soggen dat ik geen tijd heb voor deze scquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
christus voor een SC die als afleiding moet dienen is het hier wel verdomt S en weinig C!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |