*schopt automatic_*quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, 11 fout. Dat is net genoeg of net niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oeh, dat is zuur!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:55 schreef Marurk het volgende:
Zit nu op pag. 110 van de 350.
Hele weekend lekker binnen zitten en leren.
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:29 schreef automatic_ het volgende:
En opgestuurd! Haha. Wat voelt dat vreemd
Ik ben ook niet echt opgeschoten. En ik heb morgen tentamen.quote:
Gewoon, dat het af is zeg maarquote:
En... Moest dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Marurk het volgende:
Zegt net iemand van een ander groepje dat iedereen een presentatie moet geven morgen.
Toch een 6,5 voor de eerste eruit gehaald (vorige keer 6)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef fh101 het volgende:
Jeetje, wat komt donderdag snel dichtbij!
Ik had maandag hertentamen, dacht dat ik wel tijd zat zou hebben om vandaag pas te beginnen met studeren voor het hertentamen van donderdag. Maar vandaag natuurlijk weer geen ene zak gedaan (ja, de samenvatting uitprinten), en dan is donderdag al overmorgen...
Helpt ook niet dat ik het tentamen op zich al heb gehaald, maar dat ik een hoger cijfer wil/moet hebbenMaar dan is de motivatie dus helemaal ver te zoeken
Dat zijn goede stijgingen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Toch een 6,5 voor de eerste eruit gehaald (vorige keer 6)
en voor de tweede zelfs een mooie 7,6!(vorige keer 6)
Dit is natuurlijk ook heel goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Whoppa!
Thesis gehaald.
Filosofie gehaald! dit was afgelopen woensdag en had ik bar weinig voor gedaan, maar heb toch een 7!
Ben zo druk met soggen dat ik geen tijd heb voor deze scquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
christus voor een SC die als afleiding moet dienen is het hier wel verdomt S en weinig C!![]()
Ach... Het ziet er best gezellig uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is hoe ik de komende twee weken ga studeren![]()
[ afbeelding ]
Ach, die horen er ook bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:00 schreef Maraca het volgende:
Ik ben een soggende docent. Hoe erg kun je het hebben?
Zit ik heel moeilijk een lesstof voor te bereiden. Bedenk ik me net dat er een compleet filmpje van een uur op internet staat wat ik aan het schrijven ben.quote:
Haha, dat is slim! Wat voor vak geef je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit ik heel moeilijk een lesstof voor te bereiden. Bedenk ik me net dat er een compleet filmpje van een uur op internet staat wat ik aan het schrijven ben.ik laat dat gewoon zien
Economiequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is slim! Wat voor vak geef je?
Ze gaan na afloop vast een feestje bouwenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef Maraca het volgende:
Ooh dit gaat leuk worden. Het is een quiz en die kan ik dan op het scherm laten zien en dan gaan mijn leerlingen het maken. Een rotvak dat ze moeilijk vinden en saai en ook nog eens onder tijdsdruk. Als dat geen leuke laatste les is
Ik kan ze natuurlijk ook gaan Rickrollenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze gaan na afloop vast een feestje bouwen
Ugh, heel logisch. (dat je boos bent, niet die opdrachtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Argh
Waar we dus eerst 3 essays moesten schrijven voor een vak (Take Home Exam) zijn het er ineens 4 geworden...
3 van 500 woorden (en dan moet elk ook nog een introductie, body en conclusie hebben) en 1 van 1000 woorden.
Dus an sich, 2500 woorden totaal is niet zoveel.. maar 4 aparte onderwerpen...![]()
![]()
en zoveel inspanning voor dat vak is écht overdreven. ÉCHT overdreven..
![]()
Bah. Ben boos.
pfff, sterkte !quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Marurk het volgende:
WTF, wat een k*tzooi!
De docent vond een opdracht niet voldoende, en dus stuurt hij mij een email met de mededeling dat ik de vraag opnieuw moet beantwoorden. Maar hij geeft niet even aan wat ik fout had gedaan!Weet echt niet wat ik moet verbeteren hoor.
Sterf.
Ben bij vraag 13 van 13quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef luckass het volgende:
Pfff... heb nog een opdracht liggen die deze week af moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |