Prima, maar er wordt nu toch ook niet geSOGt? Tuurlijk kan ik niets van jullie verwachten nu. Maar verwacht niet van ons dat wij het cool vinden dat door slecht weer en zo 20 topics per dag volgeschopt worden met gespam. Okee?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer is de inhoud totaal irrelevant? We zijn op dit moment gewoon een groep jongeren en wat die te vertellen hebben is sowieso niet echt relevant meestal. Sowieso nu het ook nog eens vakantie is. Je kan niet echt veel van ons verwachten denk ik.
O nee. Het zijn er hooguit 5 per dagquote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima, maar er wordt nu toch ook niet geSOGt? Tuurlijk kan ik niets van jullie verwachten nu. Maar verwacht niet van ons dat wij het cool vinden dat door slecht weer en zo 20 topics per dag volgeschopt worden met gespam. Okee?
Ja, oké.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima, maar er wordt nu toch ook niet geSOGt? Tuurlijk kan ik niets van jullie verwachten nu. Maar verwacht niet van ons dat wij het cool vinden dat door slecht weer en zo 20 topics per dag volgeschopt worden met gespam. Okee?
1,5 week. In anderhalve week heb ik mijn master erdoorheen gejaagd. Nu alleen nog diploma opsturen naar de uniquote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Water123 het volgende:
Waarom duurt het zo lang bij Studielink tot de toelaatbaarheid is bepaald voor je studie?
Dus jij vond dat ons SC volgeschopt werd met spam?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar Rene, je moet nu niet doen of iedere SC daadwerkelijk gaat over het subforum waar ie in staat. KLB SC is ook niet alleen maar geklaag ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
O okee dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
1,5 week. In anderhalve week heb ik mijn master erdoorheen gejaagd. Nu alleen nog diploma opsturen naar de uni
Ik heb er niet veel van meegekregen, maar aan LaPo hunten, wat werd gedaan toen ik er wat lucht van kreeg, heb ik een broertje dood.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij vond dat ons SC volgeschopt werd met spam?
Bijna 6 topics per dag. Dat wordt hard werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
Mare jullie weten nu het doel: SOG 40 nieuwe delen bezorgen in 7 dagen (zonder gezever en onzin), dan krijgen we misschien een EXA SC
Moet je weer anders zijn, Dastan?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Dastan het volgende:
Waarom zoveel gezeur dan? Dit is gewoon hetzelfde alleen dan met een andere TT. Lekker boeiend.
Dat was in het begin. En werd direct ingegrepen en laatste 275 delen (?) was er amper sprake van.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel van meegekregen, maar aan LaPo hunten, wat werd gedaan toen ik er wat lucht van kreeg, heb ik een broertje dood.
Dit.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was in het begin. En werd direct ingegrepen en laatste 275 delen (?) was er amper sprake van.
Lapo hunten is ook strontirritant en het heeft ook totaal geen nut.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel van meegekregen, maar aan LaPo hunten, wat werd gedaan toen ik er wat lucht van kreeg, heb ik een broertje dood.
Het heeft altijd enig raakvlak. Hoe je het ook wendt of keert.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar Rene, je moet nu niet doen of iedere SC daadwerkelijk gaat over het subforum waar ie in staat. KLB SC is ook niet alleen maar geklaag ofzo.
*proest*quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je weer anders zijn, Dastan?
Ik ga wel weer, wat een gekanker continu naar mij toe.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je weer anders zijn, Dastan?
QFT!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lapo hunten is ook strontirritant en het heeft ook totaal geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |