Achja, mijn mening is dat omdat het een goedlopende SC was het ergens anders een kans verdiende. De SC stond inderdaad in een tijdelijk subforum, maar de SC ging al helemaal niet meer over de examens, dus de naam van de SC was redelijk nietszeggend meer op het eind, maar de SC was wel actief en ik heb me er prima vermaakt. Daarom lichte teleurstelling dat je niet een nieuwe SC krijgt maar je ergens tussen moet voegen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
De vergelijking is bout. Maar je kan niet verwachten dat een forummoderator jullie een nieuwe plek geeft wanneer een TIJDELIJK subforum stopt. Ik denk dat je zelf wel kan begrijpen dat je dan eens om je heen moet gaan kijken of iedereen een hand moet geven en zeggen: 'het was een mooie tijd'.
Klopt. Maar een slowchat is goed wanneer er enig relevantie is met een bepaald subforum.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, mijn mening is dat omdat het een goedlopende SC was het ergens anders een kans verdiende. De SC stond inderdaad in een tijdelijk subforum, maar de SC ging al helemaal niet meer over de examens, dus de naam van de SC was redelijk nietszeggend meer op het eind, maar de SC was wel actief en ik heb me er prima vermaakt. Daarom lichte teleurstelling dat je niet een nieuwe SC krijgt maar je ergens tussen moet voegen.
Ja, sinds de bans zijn uitgedeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
In het begin ging het voornamelijk om de lapo's heb ik het idee, maar dat is wel degelijk veranderd.
Je hebt gewoon niets aan een lapo omdat toch iemand anders een topic opent, tenzij het erg rustig is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
In het begin ging het voornamelijk om de lapo's heb ik het idee, maar dat is wel degelijk veranderd.
Toen hebben we een topic vol gekregen binnen dertien minuten.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Heten die nu niet anders stiekem?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
Met ThaTim, BaasD en leeell nog. Wat een gebagger.
Wanneer is de inhoud totaal irrelevant? We zijn op dit moment gewoon een groep jongeren en wat die te vertellen hebben is sowieso niet echt relevant meestal. Sowieso nu het ook nog eens vakantie is. Je kan niet echt veel van ons verwachten denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar een slowchat is goed wanneer er enig relevantie is met een bepaald subforum.
Koffie-SC in GC is er voor general chat.
RLS-SC zijn allemaal fans van reallife shows
PUB-SC zijn over het algemeen PUBers die er rondhangen (slecht voorbeeld)
PTA-SC gaat veelal over auto's![]()
en Stage-SC gaat over stage / school gerelateerde
EXA werd gerund door examenkandidaten.
Na de examens zijn die mensen geen examenkandidaten meer. Waarom dan nog wel een EXA slowchat?
Ja, het gaat over school.
Prima, moet het in SES.
Okay, maar de mods vinden nieuwe slowchats niet cool. Dus? Ja, vervoegen bij een andere slowchat wellicht? Netjes voorstellen lalalala
Catch my drift.
Maar de relevantie is weg wat betreft onze discussie. Houdt het schoon, netjes, en mocht het verbaggerd worden en de inhoud totaal irrelevant worden wees ervan op de hoogte dat het zéker dan veranderd kan worden.
Kick-Ass misschien ook wat voor meiden.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Water123 het volgende:
Kent iemand een leuke meidenfilm die ik vanavond met mn vriend kan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |