Kan zijn dat mijn toontje je niet bevalt, ik word gewoon niet erg vrolijk van hoe het net is gegaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Maar moeten 'wij' jullie faciliteren of faciliteer je jezelf in dezen? Als je weet dat iets tijdelijk is dan is het toch mooi om het enigszins af te sluiten? Of ben ik zo vreemd met deze gedachtengang.
Sowieso is dit toontje niet een die mij bevalt, met dito PI. Ik denk dat je straks op een hogeschool/universiteit nog vies op je neus komt te liggen als je verwacht dat eenieder voor je gaat zwichten.
Klagen over iemand anders z'n toontje en PI en dan met dit komen aanzetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de volgende keer gaan we ook een verhuiskaartje sturen.
Dat was het ook wel inmiddels.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:46 schreef Renesite het volgende:
Derhalve gaan is dit eventjes zo besloten buiten de andere mods om. Althans, jullie doen dit zelf besluiten.
De reputatie was voorheen voornamelijk veel slowchats volkeilen met een hallo en een poep en een zucht. speaking
EXA SC was erg weinig hallo en doei naar mijn idee, anders had ik er niet gezeten. Ik heb juist een hekel aan dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:46 schreef Renesite het volgende:
Derhalve gaan is dit eventjes zo besloten buiten de andere mods om. Althans, jullie doen dit zelf besluiten.
Anyhow, ik kan alvast zeggen dat we dit aan gaan kijken. De reputatie was voorheen voornamelijk veel slowchats volkeilen met een hallo en een poep en een zucht. Dit weliswaar met alle respect en zo.
We/ik kom hier sowieso op terug wanneer dit binnen een week 40 nieuwe delen heeft, as a matter of speaking
We zijn net ook naar STAGE SC gegaan. En dat was niet zo'n succes (al lag het ook aan de manier hoe we binnenkwamen).quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Gitaarmat het volgende:
People, we kunnen ook naar PUB SC gaan.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EXA SC was erg weinig hallo en doei naar mijn idee, anders had ik er niet gezeten. Ik heb juist een hekel aan dat.
Vergeleken met wat andere SC's, that is.
quote:
Als het wel zo is komen we er absoluut op terugquote:Op maandag 18 juli 2011 18:48 schreef Water123 het volgende:
Het is toch prima dat we nu hier zitten? Of niet?
Wat mij betreft wel hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:48 schreef Water123 het volgende:
Hier is verder niemand om ons af te zeiken momenteel, dus prima.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:48 schreef Water123 het volgende:
Eet smakelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 18:49 schreef Water123 het volgende:
Ik ga eten! Tot vanavond, als jullie niet weer zijn verhuist
Ik had me netjes voorgesteld hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn net ook naar STAGE SC gegaan. En dat was niet zo'n succes (al lag het ook aan de manier hoe we binnenkwamen).
De vergelijking is bout. Maar je kan niet verwachten dat een forummoderator jullie een nieuwe plek geeft wanneer een TIJDELIJK subforum stopt. Ik denk dat je zelf wel kan begrijpen dat je dan eens om je heen moet gaan kijken of iedereen een hand moet geven en zeggen: 'het was een mooie tijd'.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan zijn dat mijn toontje je niet bevalt, ik word gewoon niet erg vrolijk van hoe het net is gegaan.
Je vergelijking tussen de uni en dit slaat ook niet echt ergens op. Er zit nogal een verschil tussen en dat verschil is vrij makkelijk te onderscheiden en ik verwacht van een uni nogal wat anders dan van een forum.
Ik gebruik wel geen PI, die mag je er dan maar zelf bij bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |