Dat ken ik niet! dank voor de tip! even kijken hoe laat het komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Kyara het volgende:
Nog even een tv tip: a.s. woensdag op ned1 begint een nieuw seizoen van Babyboom. Heb het 1e seizoen niet gezien maar het klinkt wel leuk.
Drenthequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Poppedein het volgende:
[..]
T schone Drentsche landZo'n 176km bij jou vandaan
ja, dat dus. Het is vandaag dinsdag en niet donderdag....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Sannne het volgende:
Ik zie trouwens dat het 18 mei pas begint..
Geen idee! Ht is hier nu niet meer zo heet. Wel benauwd, misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat ken ik niet! dank voor de tip! even kijken hoe laat het komt
Aventura wat bizar dat je nu pas die klachten heb! komt het misschien door de hitte dat je geen eet lust hebt?
Kijk, dit wist ik dus allemaal niet. Dank voor de info!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:31 schreef Keshet het volgende:
Vragen zijn nooit dom Aventura en zeker vragen die je voorbereiden op het voeden van je kindje niet.
Normaal gesproken kan een baby het prima redden op de 1e druppels borstvoeding, het colostrum.
Heel soms lukt dat niet, als het kindje of de moeder bijvoorbeeld te ziek is of als het kindje te hard afvalt of als de borstvoeding om wat voor reden dan ook niet snel genoeg op gang komt. na een Na een keizersnede komt de borstvoeding vaak wat moeilijker op gang.
In bovenstaande situaties kan tijdelijk bijvoeden inderdaad een optie zijn. Je kunt ook pakjes kant en klare kunstvoeding kopen, dat is misschien makkelijker om als reserve in huis te hebben.
Dus: Ja, het kan zo zijn dat tijdelijk bijvoeden nodig is maar het is niet standaard. 't is alleen zo rot om midden in de nacht op zoek te moeten naar kunstvoeding dus is het echt geen slecht plan om een paar pakjes in huis te hebben liggen.
Deze vraag kun je trouwens misschien beter nog een keer in het borstvoedingtopic stellen; daar zitten mensen die er echt veel van weten. Ik ben ook maar een leek.
Oh, tijdens je instructie zal het inderdaad ook wel voorbij komen!
Dankjewel Ferrari en ik duim van harte terug dat je misselijkheid snel over mag zijn.quote:
Dan moet je nog zo'n 25x postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:51 schreef Aventura het volgende:
Mocht ik deze sluiten, wil iemand dan een nieuwe openen, ik ben op mijn HTC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |