abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:47:22 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96606521
Pfft, even egopost maar ik heb echt zooo geen eetlust. Vooral na zes uur lust ik niks meer. Heel diep van binnen voel ik wel dat ik honger heb, maar dat staat dus los van de zin om te eten. Ben ook vaak misselijk. Ik heb de kwalen die ik in de eerste 12 wk had moeten hebben!
pi_96607009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Kyara het volgende:
Nog even een tv tip: a.s. woensdag op ned1 begint een nieuw seizoen van Babyboom. Heb het 1e seizoen niet gezien maar het klinkt wel leuk.
Dat ken ik niet! dank voor de tip! even kijken hoe laat het komt

Aventura wat bizar dat je nu pas die klachten heb! komt het misschien door de hitte dat je geen eet lust hebt?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96607061
Dankje Jose! het is echt heel bijzonder! ik smelt zo O+

Lujaxa wat een mooie echo!! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96607115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Poppedein het volgende:

[..]

T schone Drentsche land ;) Zo'n 176km bij jou vandaan ;)
Drenthe *O*
pi_96607212
Ik ben nog nooit in Drenthe geweest :D

Wat fijn dat alles goed is Lujaxa! En wat heeeerlijk een zoontje! Lief!

F_R wat een prachtige foto!! Kreeg dr helemaal kippenvel van, bijzonder hoor eindelijk je meisje bij je!

En tnx voor de Babyboomtip! Vond het zo jammer dat Generatie 2010 afgelopen was weer, dus Babyboom is heel welkom!

[ Bericht 14% gewijzigd door Sannne op 10-05-2011 18:18:02 ]
pi_96607370
Ik zie trouwens dat het 18 mei pas begint..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:07:40 #247
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96607455
Weer wat mooie echo's voorbij zien komen *O*

F_R wat heb je een heerlijk mooi meisje gebakken <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:19:16 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96607931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Sannne het volgende:
Ik zie trouwens dat het 18 mei pas begint..
ja, dat dus. Het is vandaag dinsdag en niet donderdag.... :@
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:48:50 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96609105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat ken ik niet! dank voor de tip! even kijken hoe laat het komt

Aventura wat bizar dat je nu pas die klachten heb! komt het misschien door de hitte dat je geen eet lust hebt?
Geen idee! Ht is hier nu niet meer zo heet. Wel benauwd, misschien heeft het daarmee te maken.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:50:12 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96609170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:31 schreef Keshet het volgende:
Vragen zijn nooit dom Aventura en zeker vragen die je voorbereiden op het voeden van je kindje niet. ;)

Normaal gesproken kan een baby het prima redden op de 1e druppels borstvoeding, het colostrum.
Heel soms lukt dat niet, als het kindje of de moeder bijvoorbeeld te ziek is of als het kindje te hard afvalt of als de borstvoeding om wat voor reden dan ook niet snel genoeg op gang komt. na een Na een keizersnede komt de borstvoeding vaak wat moeilijker op gang.
In bovenstaande situaties kan tijdelijk bijvoeden inderdaad een optie zijn. Je kunt ook pakjes kant en klare kunstvoeding kopen, dat is misschien makkelijker om als reserve in huis te hebben.
Dus: Ja, het kan zo zijn dat tijdelijk bijvoeden nodig is maar het is niet standaard. 't is alleen zo rot om midden in de nacht op zoek te moeten naar kunstvoeding dus is het echt geen slecht plan om een paar pakjes in huis te hebben liggen.

Deze vraag kun je trouwens misschien beter nog een keer in het borstvoedingtopic stellen; daar zitten mensen die er echt veel van weten. Ik ben ook maar een leek. :@

Oh, tijdens je instructie zal het inderdaad ook wel voorbij komen!
Kijk, dit wist ik dus allemaal niet. Dank voor de info!
pi_96609398
ik moet even zeggen hoe fantastisch ik mijn vk praktijk vind!
ik had vanmiddag een afsprak, nou alles gekeken enzo en daarna kwam de tijd om een nieuwe afsprak te maken.....over 6 weken pas!
Zegt ze ineens...nou als je het lang vindt duren, als je even snel het hartje wil komen luisteren dan bel gerust! we kunnen altijd even snel luisteren en ik heb liever dat dat iemand ongerust blijft O+
pi_96610398
Aventura, ik heb de laatste weken ook weinig eetlust hoor, ik eet wel, maar omdat het moet, en dat is ook al een aantal weken zo.
Ik hou me ongeveer aan de richtlijnen van wat ik moet eten, en doe iets minder moeilijk over iets lekkers(wat ik toch meestal na de eerste hap ook niet meer lekker vind)...

Ik heb er 1 voordeel aan weten te ontdekken, ik kom niet/nauwelijks aan, en aangezien ik vanwege mijn BMI niet al te veel aan mocht komen is dat wel gunstig... Uk groeit wel door..
pi_96611082
FR, ze is prachtig! Ik hoop voor je dat de misselijk toch snel gaat afnemen.

Hier morgen de 20-weken echo. Begin nu wel heel zenuwachtig te worden....
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:44:31 #254
100412 mefke79
komt goed!
pi_96612069
aventura, mijn eetlust wordt met de weken minder en minder...gewoon minder honger. Drinken gaat wel prima, kindje groeit goed. Geen probleem zou ik zo zeggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:00:44 #255
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96613169
Bij mij is het heel wisselend hoe ik eet, ik kon een week of 4 vrij weinig eten, net alsof er geen plek was. Nu sinds ze is ingedaald kan ik weer iets meer op, maar ik heb alleen 's ochtends als ik wakker word echt een hongergevoel en knorrende maag. Overdag eet ik gewoon wanneer in het weer tijd vind om iets te eten, of wanneer ik me wat wiebelig voel (dan heb ik te lang gewacht).

Hier nu +10, wat betreft het aankomen, de laatste kilo duurde 3 weken voordat ie eraan zat, dus ik verwacht dat er niet veel meer bij zal komen, zeker omdat ik nog voldoende in beweging ben.
Daar ben ik wel heel blij mee, dat het opletten op mijn voeding loont.
pi_96615326
Ik kan nu wel alles opeten, heb al een hele avond maal op maar heb nu alweer honger agjah.
Kwa aankomen weet ik het niet, maar dat zie ik donderdag wel :) Heb thuis geen weegschaal. Donderdag weer naar de vk voor controle, dan eerste keer hartje luisteren :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:07:45 #257
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96617735
Bij mij wisselde mijn eetlust vaak met de groeispurten van mijn meisje. Had ik 2 dagen onstilbare honger, dan kon ik er vanuit gaan dat mijn buik en meisje een spurt aan het maken waren...

Ik luister vooral naar mijn gevoel, een dag veel honger, dan eet ik iets meer, bijv twee crackers extra, naast mijn twee boterhammen.
pi_96619282
Ik zag mooie echo's van bitterend en LuJaXa! Leuk, een jochie na 3 meiden joh!
Aoraki, spannend, 20 weken echo!! Veel plezier ook!

Hier 7 weken vandaag. Nog 33 te gaan :D.
pi_96621073
Bitterend en Lujaxa wat een mooie echo's
Wij wilde eigenlijk ook tot 12wk wachten maar omdat ik zo ziek was hebben we het eerder verteld.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:13:13 #260
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96623431
Nou nu ga ik me toch maar hier melden :D
Steeds getwijfeld of ik nu wel of niet durf, maar ik ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger.
Zwanger voor de 6de keer gezien de vorige 5 keren eindigden in een miskraam.
Haast allemaal gingen ze mis tussen de weken 6 t/m 10.
Ik ben een "oudere" moeder ;) dus helemaal gerust ben ik pas na de vruchtwaterpunctie. Dus ik mot nog effe wat weken "doorbijten".
Aanstaande donderdag heb ik weer een echo.
Net als Bitterend loop ik werkelijk weg mijn mijn verloskundigenpraktijk omdat ze me vanaf week 8 elke week een echo gunden ^O^ met vele fotootjes :+
En toch nog elke keer voordat ik ernaar toe ga, denk ik, ik hoop dat tie nog leeft :D
Om daarna (nog steeds) dit te doen *O* *O* *O* *O* *O*
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:15:08 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96623598
Wow TimeJumper!
Wat een spannende tijd heb je gehad, en zal je vast ook nog wel blijven houden. :Y
Gefeliciteerd!
pi_96624059
TimeJumper, gefeliciteerd zeg! Wat spannend voor je!
pi_96624486
timejumper ik ga voor jullie duimen
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:27:05 #264
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96624658
BrightEyes en Aoraki bedankt !
Vantevoren dacht ik als ik die 10 weken maar voorbij ben, dan ben ik er geruster op.
Maar dat blijkt leuk bedacht, maar toch niet zo te werken :P

En nu na al die keren zwanger moet ik er effe gewoon aan wennen dat ik nu kan zeggen HEJ ik ben al langer dan 12 weken zwanger *O*

Nou dat zijn al 2 ego-posten achter elkaar :o
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:28:10 #265
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96624764
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef ferrari_rood het volgende:
timejumper ik ga voor jullie duimen
Dankjewel Ferrari en ik duim van harte terug dat je misselijkheid snel over mag zijn. :*
Rayen 2½ jaar!
pi_96625015
Oh, wat een dotje heb jij gebakken Ferrari-rood O+

Time-jumper, gefeliciteerd en wat fijn dat je de kritieke periode voorbij bent ^O^ Ik kan me voorstellen dat het bijna niet te geloven is na 5 miskramen.

Wij hebben het nieuws over de zwangerschap al vroeg verteld aan onze beide ouders en schoonzusje omdat dit vakantietechnisch wel belangrijk is. We gaan namelijk over 2 weken op duikvakantie met z'n 8en. Mijn duikpakket kan dus geannuleerd worden :P
Verder weten een paar dierbare vrienden het en sinds vandaag ook een collega (maar die had het volgens mij al door :o ). Het is nog wel vroeg maar ik kan bijvoorbeeld mijn gewone broeken niet meer aan en moet veel vaker naar de wc. Best al een beetje buik ook, maar ik denk dat ik een beetje opgeblazen ben. Al met al valt het sommige mensen kennelijk wel op.
Vandaag heb ik de intake gehad bij de vlos en volgende week woensdag krijg ik een echo. Ben dan 7w3d dus hopelijk een hartje te zien. Vind het enorm spannend.
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96625075
timejumper proficiat en welkom... en hopelijk mag dit wondertje deze keer bij jullie blijven... mijn duimen draaien voor donderdag ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96626602
Even een mega jompel voor TimeJumper! *O*
Wat heerlijk, en ik kan me je onzekerheid echt zo goed voorstellen! Maar het klinkt heel positief!!
Fijn dat je mee komt schrijven en ik hoop dat je ook kan genieten!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:23:06 #269
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96629066
Thanks dOry, Lujaxa en Sannne!
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 mei 2011 @ 06:47:08 #270
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96635401
TimeJumper van harte gefeliciteerd! Wat spannend voor je!

Ik vind dat het vandaag een mooie dag is voor een beeb, dus euh.... actie bij de LLM-ers! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96635470
buhhh ik mag een lange dag gaan vergaderen vandaag. Mijn hele goeie reden om niet te komen heeft nog altijd geen zin om zich te laten zien... Tankgirl, Ienemini, Takkembah, hoe is t bij jullie?

TimeJumper, van harte gefeliciteerd! *O* Wat moet t onwerkelijk geweest zijn voor je om nu die 12 wkn te halen, wat ontzettend fijn! Ik hoor dat de vlokkentest je mee valt en de uitslag de kers op je zwangere taart is en je écht mag gaan genieten!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96635542
TimeJumper fijn joh!! gefeliciteerd!! super dat je na 5 keer 12 weken heb gehaald! en idd super zo'n vk praktijk he ik voel me fijn daardoor O+ O+
pi_96635597
TimeJumper, gefeliciteerd!!!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:51:03 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96635724
@tiekje, zojuist gaf mijn weegschaal ook minus 1 kilo aan. Niet erg lijkt me. Ik was al plus 11.

Timejumper welkom. Wat een bijzonder verhaal. Weten jullie eigenlijk hoe het komt, zoveel miskramen? Veel succes met deze baby, het lijkt erop dat deze plakt!

Mocht ik deze sluiten, wil iemand dan een nieuwe openen, ik ben op mijn HTC!
pi_96635763
een zoon Luxaja :o wat leuk zeg!

en Timejumper, kan me voorstellen hoe eng dat is zeg, pff.. fijn dat t nu wel goed gaat :)
pi_96635819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:51 schreef Aventura het volgende:

Mocht ik deze sluiten, wil iemand dan een nieuwe openen, ik ben op mijn HTC!
Dan moet je nog zo'n 25x posten ;) !
pi_96635885
Als ik op mn mobiel zit en het lijkt erop dat het topic zich elk moment kan gaan sluiten, dan post ik gewoon niet, haha :P
Sowieso heb ik nog nooit een OP gemaakt of wat dan ook :@ Dus dat laat ik dan maar aan anderen over, hehe :P

TimeJumper, welkom en ontzettend gefeliciteerd!! Ontzettend spannend, ik ga enorm hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan *O*

Bitterend, fijn he, zo'n verloskundige!!

Aoraki, veel succes bij de 20-weken echo! Ik weet hoe je je voelt :*
Tralalalaaa
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:04:29 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96635892
Whehe, ik kan het niet zo goed zien. Op mijn htc. :P

Geen ruk zin vandaag. Heb mijn thuiswerkdag opgegeven omdat ik dingen moet regelen en dat kan alleen echt goed face to face met sommige collega's. Ik pas mijn rooster dus eigenlijk aan aan andermans werktijden, ik lijk wel gek. Maar als het geregeld is voel ik me ook wel weer goed. Zucht, hierna nog 3 weken werken. Waarvan maar 5 echte volle werkdagen, verder cursus- en bijzonder verlofdagen ivm trouwen :) helaas daardoor wel alle uit en inwerkzaken in die 5 dagen proppen. mijn vervanger komt pas op 19 mei. Ik heb maar 3 dagen met haar. Wordt iig goed dingen op papier zetten dan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:05:26 #279
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96635901
Goedemorgen,

TimeJumper, gefeliciteerd!
Ik ben er nog Poppedein, en de kleine meid zit er ook nog :')
Ik moet dus dadelijk om 10.10 naar de VK, heb geen ziiiiiin
Ach, misschien kunnen ze wat voor mij doen ;) Denk het wel, want ze zijn best behulpzaam
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96635914
Ben zo benieuwd Tankgirl!!

Aventura jij hebt het best druk zeg!

T_A_P erg fijn ja!! hoe is het met jou??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')