Ja zag net de leeftijd van je zusje pasquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn zusje echt niet in de sauna of in 't wellness center zitten, die geeft daar echt helemaal niks om
En zo simpel is het dus niet. Anders had ik wel iets verzonnen he
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Amerikaanse Staff?
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Amerikaanse Staff? Keuze uit negen verschillende
[ afbeelding ]
Als ze nou zo blevenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Amerikaanse Staff? Keuze uit negen verschillende
[ afbeelding ]
M'n zwager wel. Die is er zo'n beetje 24/7 mee bezig. Zijn van hemquote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leuk man!Wou dat ik de tijd had om voor een hond te zorgen.
Dat klinkt best tof!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
http://www.google.com/web(...).&fp=9ecd9e91e08e01f
Uitermate geschikte muziek voor dit eilandquote:
Of in combinatie met thuiswerkenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de juiste kleding aan, en geen belangrijke afspraken, ja.
Zit je me nu wéér te pesten?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitermate geschikte muziek voor dit eiland
Ben je er zo nerveus voor dan? Heb er zelf nooit zo'n problemen mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
De Goden zijn me gezegend. Ik heb net gelezen dat mijn beoordelingsgesprek is geannuleerd en later opnieuw wordt ingepland. Stiekem toch wel een beetje blij
Ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Wie speelde er vroeger wel eens (of vaak) overlopertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |