Ja zag net de leeftijd van je zusje pasquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn zusje echt niet in de sauna of in 't wellness center zitten, die geeft daar echt helemaal niks om
En zo simpel is het dus niet. Anders had ik wel iets verzonnen he
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Amerikaanse Staff?
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Amerikaanse Staff? Keuze uit negen verschillende
[ afbeelding ]
Als ze nou zo blevenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Amerikaanse Staff? Keuze uit negen verschillende
[ afbeelding ]
M'n zwager wel. Die is er zo'n beetje 24/7 mee bezig. Zijn van hemquote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leuk man!Wou dat ik de tijd had om voor een hond te zorgen.
Dat klinkt best tof!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
http://www.google.com/web(...).&fp=9ecd9e91e08e01f
Uitermate geschikte muziek voor dit eilandquote:
Of in combinatie met thuiswerkenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de juiste kleding aan, en geen belangrijke afspraken, ja.
Zit je me nu wéér te pesten?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitermate geschikte muziek voor dit eiland
Ben je er zo nerveus voor dan? Heb er zelf nooit zo'n problemen mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
De Goden zijn me gezegend. Ik heb net gelezen dat mijn beoordelingsgesprek is geannuleerd en later opnieuw wordt ingepland. Stiekem toch wel een beetje blij
Ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Wie speelde er vroeger wel eens (of vaak) overlopertje?
Nee, ik deed altijd stoeprandenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, euh.....quote:
Ik ook. Stoeprandenquote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Toen speelde ik met LEGO.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja uit de tijd dat kinderen nog buiten speelde i.p.v. achter de X-box of playstation..
Dat tweede zegt me niks. Maar overlopertje is met 1 of 2 tikkers en op een plein van de ene kant naar de andere kant rennen (met aan beide kanten een veilig gebied waar je niet getikt mag worden). Als je getikt wordt (onze regels) moest je mee helpen tikken. Oh en je mocht ook een lijn maken vanaf het veilige gebied door daar 1 iemand te laten staan en dan hand in hand. Erg leuk om dan als je die ene was de lijn los te laten, want als je eenmaal het veilige gebied verlaat, mag je niet meer terug naar die kant.quote:
Nerveus?? Hoe kom je erbij dat ik er nerveus voor ben?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben je er zo nerveus voor dan? Heb er zelf nooit zo'n problemen mee.
Of is je manager juist de persoon waardoor je nerveus wordt?
Dan moet je maar eens langskomen dusquote:
Oorlogje deed ik ook redelijk vaak. Verstoppertje nooit, dan gingen we wel buskruitenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Toen speelde ik met LEGO.
Of oorlogje.
Of blikkie trap.
Of verstoppertje.
Of krijtwegen maken.
Of speurtochtje met krijt.
Present!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is, als je woensdag je gesprek had, dan heb je nu toch al je beoordeling?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
De Goden zijn me gezegend. Ik heb net gelezen dat mijn beoordelingsgesprek is geannuleerd en later opnieuw wordt ingepland. Stiekem toch wel een beetje blij
Wij hadden een rietveld en daar speelden we dan Tour of Dutyquote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oorlogje deed ik ook redelijk vaak. Verstoppertje nooit, dan gingen we wel buskruiten
Nope. Die had ik nog niet af.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het zo erg is, als je woensdag je gesprek had, dan heb je nu toch al je beoordeling?
Sarcasme?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Nerveus?? Hoe kom je erbij dat ik er nerveus voor ben?
Ik word niet nerveus van mijn manager.. Ik ervaar stressklachten..
Wij ook, op de uiterwaarden. En het was idd wel erg Tour of Duty.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Wij hadden een rietveld en daar speelden we dan Tour of Duty
That would be nicequote:
Je hebt gelijk verkeerd geïnterpreteerd door mij..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Nerveus?? Hoe kom je erbij dat ik er nerveus voor ben?
Ik word niet nerveus van mijn manager.. Ik ervaar stressklachten..
Ja, dat is van jezelf, maar je baas behoort je ook de finale beoordeling op te sturen voor je het gesprek hebt.quote:
Nee, geen sarcasmequote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sarcasme?
Je bent niet nerveus, maar je ervaart wel stressklachten... Ik vat 'm niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |