Heel verstandig. Op tijd naar huis en op tijd naar bed, jongedamequote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed he![]()
Ik ga m'n tijd niet uitzitten vandaag, denk ik
Dit klinkt wel héél eng, STINGquote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, m'n geheugen van die gevallen is op een of andere manier heel vaag.
Verontrustend..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, m'n geheugen van die gevallen is op een of andere manier heel vaag.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:36 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd staat op ontploffenDus ik ga m'n bed weer in.
![]()
Disturbing is het woord dat bij mij opkwamquote:
Beterschap en zo jij!quote:
Helemaal uitgeput van je 5 minutes of fame?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:36 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd staat op ontploffenDus ik ga m'n bed weer in.
![]()
Alweer?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik heb denk ik een leuk cadeau voor m'n zusje gevonden
Goed punt, ik moet nog een cadeau voor mrs. stbabylon kopen, vóór de 16de. Dan hebben we alweer een jaar vurkeeringquote:Op maandag 9 mei 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
quote:
Zit ziek thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal uitgeput van je 5 minutes of fame?
Beterschap
Van date movies?quote:
En wat voor cadeau is het geworden? Of is dat geheimquote:Op maandag 9 mei 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
Wat burgerlijk van jequote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, ik moet nog een cadeau voor mrs. stbabylon kopen, vóór de 16de. Dan hebben we alweer een jaar vurkeering
Bedelarmband. Al bedenk ik me net dat ze die al wel eens kon hebben...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En wat voor cadeau is het geworden? Of is dat geheim
Zeer vervelend! Beterschap!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Zit ziek thuisAnders had ik ook helemaal niet mee kunnen doen met die prijsvraag
Mag geen pijnstillers meer van de dokterEn dat is best vervelend nu
Begin mei en begin juniquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
I know Samzje
Dus twee ervan zijn iig in dezelfde periode jarig
Een jaar pas? Voor mijn gevoel ga jij langer met haar dan ik met mijn vriendje. Hmmm, waarom eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt, ik moet nog een cadeau voor mrs. stbabylon kopen, vóór de 16de. Dan hebben we alweer een jaar vurkeering
Merciiiiiiiiii dat jij errr benttttttttttttttttquote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he
Maar ik weet echt helemaal niks te bedenken
Ach, dat komt wel
Een ballonvaartquote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he
Maar ik weet echt helemaal niks te bedenken
Ach, dat komt wel
Pandora?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
Bedelarmband. Al bedenk ik me net dat ze die al wel eens kon hebben...
Omdat ik daarvoor al 2 jaar met haar zat te rotzooienquote:Op maandag 9 mei 2011 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een jaar pas? Voor mijn gevoel ga jij langer met haar dan ik met mijn vriendje. Hmmm, waarom eigenlijk?
Dát, of een parachutesprong ga ik mijn vriendje geven voor zijn verjaardag. Waarmee scoor ik punten?quote:
Voor 9 maanden onderbroken. Hmmm..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik daarvoor al 2 jaar met haar zat te rotzooien(onderbroken door ~9 maand vanwege eerst mijn vriendin en daarna haar vriend)
Aah oké..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Omdat ik daarvoor al 2 jaar met haar zat te rotzooien(onderbroken door ~9 maand vanwege eerst mijn vriendin en daarna haar vriend)
Hey wat leuk, dat dacht ik ook.quote:
Ook. Maar ook een ander merk die ik zo snel niet weer kan vindenquote:
Kun je gewoon bij kopen inderdaad. Mijn zus en ik geven elkaar dagjes weg enzo. Sauna oid. Samen gaan we dan, ook leuk. Het is wel lastig, ik ben er ook niet goed in.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ook. Maar ook een ander merk die ik zo snel niet weer kan vinden
Maar volgens mij heeft ze pandora al. Al kan ik daar natuurlijk altijd bedeltjes voor bij kopen als cadeau, toch?
Ik ben echt zo slecht in cadeau's verzinnen.
Mja, mijn zusje is 13 wordt 14. Dan zijn pandora-bedeltjes wel leuk denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij kopen inderdaad. Mijn zus en ik geven elkaar dagjes weg enzo. Sauna oid. Samen gaan we dan, ook leuk. Het is wel lastig, ik ben er ook niet goed in.
Sieraden vinden vrouwen toch altijd leuk om te krijgen?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar ook een ander merk die ik zo snel niet weer kan vinden
Maar volgens mij heeft ze pandora al. Al kan ik daar natuurlijk altijd bedeltjes voor bij kopen als cadeau, toch?
Ik ben echt zo slecht in cadeau's verzinnen.
Cool!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dát, of een parachutesprong ga ik mijn vriendje geven voor zijn verjaardag. Waarmee scoor ik punten?
Als ik eht echt niet meer weet, geef ik een Bongo bon. Die zijn wel okay.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij kopen inderdaad. Mijn zus en ik geven elkaar dagjes weg enzo. Sauna oid. Samen gaan we dan, ook leuk. Het is wel lastig, ik ben er ook niet goed in.
Ik zie mijn zusje echt niet in de sauna of in 't wellness center zitten, die geeft daar echt helemaal niks omquote:Op maandag 9 mei 2011 13:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Sieraden vinden vrouwen toch altijd leuk om te krijgen?
Verwendag (sauna/wellness center) is vaak ook prima.
Lijkt me toch niet zo moeilijk om iets te verzinnen?
Bongo bon?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik eht echt niet meer weet, geef ik een Bongo bon. Die zijn wel okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |