Misschien kun je die seniorenbende van Venlo inhuren voor je veiligheid?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef MNR het volgende:
God damnit! Woe beoordelingsgesprek met manager. Die man bezorgd me al-tijd! stress (sinds ik burn-out ben opgelopen). En dat is echt bijzonder vervelend. Ik ga het maar eens voorbereiden...
Als dat heel bijzonder voor jou is dan ben ik blij voor jequote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Vond je het dan geen nieuws van wereldformaat, mijn boodschappenverhaal?
Zeker!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Tijd voor een andere functie, met een andere manager?
Que?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kun je die seniorenbende van Venlo inhuren voor je veiligheid?
Ik ben op tijd geemigreerdquote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, de vergrijzing neemt hier gevaarlijke vormen aan
Ze gaan vast op vakantie naar o.a. Malta, buiten het hoogseizoen. Met de zogeheten "excursie"reizenquote:
Met dat soort volk achter je intimideer je jezelf een salarisverhoging in 10 minuten!quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat heel bijzonder voor jou is dan ben ik blij voor je
Maar zoals ik al eerder zei kan ik persoonlijk een heel andere mening hebben
I kind of lost you...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met dat soort volk achter je intimideer je jezelf een salarisverhoging in 10 minuten!
Duidelijk. Hopelijk lukt dat in de huidige situatie danquote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik moet eerst meer herstellen voordat ik dat op poten kan stellen?(advies is overigens al uitgedragen, beide)
Sneller zelfs. Zijn ze via mail te bereiken?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met dat soort volk achter je intimideer je jezelf een salarisverhoging in 10 minuten!
In dat geval ga ik asiel aanvragen in Libiëquote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ze gaan vast op vakantie naar o.a. Malta, buiten het hoogseizoen. Met de zogeheten "excursie"reizen
Ik denk dat je ze alleen kunt bereiken door contact op te nemen met de rollatorbende die rondhangt bij de buurtsuper. Daarna weten ze jou wel te vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Sneller zelfs. Zijn ze via mail te bereiken?
Ik doe mijn best! (en ik doe vooral rustig aanquote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Duidelijk. Hopelijk lukt dat in de huidige situatie dan
Ze proberen mijn kind ook altijd al te vergiftigen door snoepjes uit te delen, eikels.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze alleen kunt bereiken door contact op te nemen met de rollatorbende die rondhangt bij de buurtsuper. Daarna weten ze jou wel te vinden.
Ik had vroeger op de lagere school een zwaaioma *kras*quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze proberen mijn kind ook altijd al te vergiftigen door snoepjes uit te delen, eikels.
Bleef ze altijd heel lang voor het raam staan als alle andere ouders al weg waren?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de lagere school een zwaaioma *kras*
Ik fietste altijd langs, in m'n eentje.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Bleef ze altijd heel lang voor het raam staan als alle andere ouders al weg waren?
Ja, goed hequote:
Weet ik niet meer, m'n geheugen van die gevallen is op een of andere manier heel vaag.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft ze nooit geprobeerd je naar binnen te lokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |