quote:Bonevacia twijfelt tussen Ajax en NAC Breda
9 mei 2011
Roly Bonevacia volgt zijn teamgenoot Florian Jozefzoon mogelijk naar NAC Breda. Evenals de aanvaller kan ook de 19-jarige middenvelder op huurbasis de overstap maken naar het Rat Verlegh Stadion, maar Bonevacia twijfelt nog.
Volgens De Telegraaf vindt Bonevacia het moeilijk om Ajax los te laten en laat hij op korte termijn aan de clubleiding weten of hij in gaat op de aanbieding van NAC Breda. Bonevacia verlengde zijn contract bij Ajax onlangs tot de zomer van 2013, maar kwam onder Frank de Boer nog geen minuut in actie voor het eerste elftal van de club.
We schreven al zwarte cijfers voordat we Suarez hadden verkocht.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon rode cijfers geschreven zonder de verkoop van Suarez.
Ligt aan jou. Ik mis hem niet meer zo, zal ook meespelen dat hij al een hele poos niet speelde door schorsingen edquote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom mis ik Suarez meer dan toen met Sneijder of VdV?
Door dit soort reacties lok je die gasten alleen maar uit de tent hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, al die arrogante succes supporters van FCT zijn zo irritant, en dan komen zeggen dat Ajax arrogant doen. Terwijl ze zichzelf al een echte topclub voelen en alsof ze die titel al in de zak hebben
Stop,alsjeblieftquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de KNVB gaat kijken naar de elleboog van Ruiz trouwens, mogen ze ook gelijk kijken naar die actie van theo janssen op sulejmani, en die elleboog op Vertonghen waar de 3-2 uit kwam.
Ach, die actie van Janssen op Sulejmani is toch niet erg. Lekker wat olie op het vuur.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de KNVB gaat kijken naar de elleboog van Ruiz trouwens, mogen ze ook gelijk kijken naar die actie van theo janssen op sulejmani, en die elleboog op Vertonghen waar de 3-2 uit kwam.
Maar wij zijn de Beste, de Grootste, de Mooiste club van Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
Mijn conclusie na gisteren zowel de supporters van Twente en Ajax zijn arrogant.
Terwijl Twente eigenlijk niks heeft om arrogant over te zijn.:Pquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
Mijn conclusie na gisteren zowel de supporters van Twente en Ajax zijn arrogant.
Zelf post je ook constant over Ajax in de andere clubtopics. Of het nou PSV, Feyenoord of Twente is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, al die arrogante succes supporters van FCT zijn zo irritant, en dan komen zeggen dat Ajax arrogant doen. Terwijl ze zichzelf al een echte topclub voelen en alsof ze die titel al in de zak hebben
Beste: Valt te betwijfelenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar wij zijn de Beste, de Grootste, de Mooiste club van Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlanders zijn in het algemeen arrogantquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
Toch Blind.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
Vraag aan de supporters hier;
komende zondag... Blind of Boilesen?
Boilesen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Beste: Valt te betwijfelen![]()
Grootste: Waar
Mooiste: Onwaar_!
Ik post in de andere clubtopics, maar niet over Ajax. En sowieso niet zo trollend als deze gasten die zich nu alleen laten zien omdat Twente heeft gewonnen, en anders ergens in onz zitten te trollenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelf post je ook constant over Ajax in de andere clubtopics. Of het nou PSV, Feyenoord of Twente is.
Snuf en Sparta.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Beste: Valt te betwijfelen![]()
Grootste: Waar
Mooiste: Onwaar_!
Boilesen, mits hij tegen de druk kan. Anders moet ie worden gewisseld voor Blind.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
Dat sowieso, ook zie ik in hem meer verdediger dan Blind.quote:
En terechtquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel jammer van die schwalbe he van Dario op het einde. Bij Ajax word dat altijd uitvergroot.
Dat was wel triest inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel jammer van die schwalbe he van Dario op het einde. Bij Ajax word dat altijd uitvergroot.
En als we niet winnen zal het volstromen met trollen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef msnk het volgende:
Als wij straks de schaal winnen en op het Museumplein staan zal dit topic ook volstromen met succes-supporters. Allemaal r&p, ses en klb-ers
Gelukkig hoeven wij dat niet te zien, op de duitsers en dreftenaren na
[..]
En terechtHoort niet bij Ajax.
Ook dat kon Luis beterquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik snap het ook niet, De Zeeuw was baas.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef Roi het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)issel-onbegrijpelijk
Oh oh! Ik snapte die wissel eerlijk gezegd ook niet echt, ik dacht dat de Zeeuw moe was maar dat was dus niet het geval.
Enoh is in mijn ogen ook minder dan de Zeeuw. Jammer. Hopen dat de Boer er lering uit trekt.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef Roi het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)issel-onbegrijpelijk
Oh oh! Ik snapte die wissel eerlijk gezegd ook niet echt, ik dacht dat de Zeeuw moe was maar dat was dus niet het geval.
Zijn ook 2 totaal verschillende spelers natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Enoh is in mijn ogen ook minder dan de Zeeuw. Jammer. Hopen dat de Boer er lering uit trekt.
Maar met Enoh is je hele opbouw verneukt. Dan had ie hem er eerder in moeten zetten in plaats van na de 2-2.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef DeNummer10 het volgende:
De wissel Enoh - De Zeeuw was natuurlijk niet eens een directe wissel vanwege kwaliteiten he. Enoh is ook niet beter, maar wel beter in andere dingen dan De Zeeuw. Dingen die De Zeeuw sowieso al vaak nalaat. Ajax werd constant in de omschakeling gepakt omdat De Zeeuw zoveel zwerft en dan de ruimtes niet meer dicht loopt... dat brak Ajax op.
Daarom schoof Vertonghen ook steeds in na de 2-2.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar met Enoh is je hele opbouw verneukt. Dan had ie hem er eerder in moeten zetten in plaats van na de 2-2.
Lijkt me niet meer dan logischquote:KNVB onderneemt geen actie tegen Ruiz
9 mei 2011
Bryan Ruiz hoeft niet te vrezen voor een schorsing. De Telegraaf suggereerde maandag dat de Costaricaan wel eens gestraft kon worden vanwege een vermeende elleboogstoot in het gezicht van tegenstander Jan Vertonghen in de bekerfinale tegen Ajax, maar volgens de KNVB is daar geen enkele sprake van.
De voetbalbond benadrukt dat Kevin Blom, de scheidsrechter in de bekerfinale, het incident had 'waargenomen en beoordeeld'. De blonde leidsman gaf een vrije trap aan Ajax, zonder een kaart uit te delen aan Ruiz. Hierdoor kan Ruiz zondag gewoon meespelen in de competitiewedstrijd tussen Ajax en Twente.
FC Twente won de bekerfinale tegen Ajax zondag na verlenging met 3-2.
De Zeeuw was geen incident. En klomp, ik zweer het je, post nog 10x metquote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zijn ook 2 totaal verschillende spelers natuurlijk.
Enoh denkt veel defensiever en kan nog minder goed voetballen dan De Zeeuw.
Zo zonde dat ze vorig seizoen beide boven hun kunnen presteerden. Iets wat dus een incident bleek te zijn.
Inderdaad. Lekker fel en agressief. Maar zoals vaak bij hem is hij dan de volgende wedstrijd totaal onzichtbaar als hij in de basis staat.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens vond ik Cvitanich, op z'n schwalbe na, sinds lange tijd zeer verdienstelijk spelen.
Dan gun ik het nog liever Sulimani.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou wat zijn als Cvitanich ons naar het kampioenschap schiet. Dan is hij zijn transfersom in een klap waard geworden
Hij is opzich ook niet eens zo slecht, misschien maar mee starten? Douglas en Wisgerhog hadden er duidelijk problemen mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou wat zijn als Cvitanich ons naar het kampioenschap schiet. Dan is hij zijn transfersom in een klap waard geworden
Omdat hij er pas in kwam toen Twente al helemaal kapot moe was.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens vond ik Cvitanich, op z'n schwalbe na, sinds lange tijd zeer verdienstelijk spelen.
Vertonghen kreeg wel een hoop elleboog stoten trouwensquote:
Ik heb hem ingesteld als automatische piquote:Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Zeeuw was geen incident. En klomp, ik zweer het je, post nog 10x meten ik kom naar delft om je kapot te maken
Mja, ik denk dat zo'n verrassingseffect nu alleen maar in je nadeel kan werken. Gewoon met Siem de Jong in de spits starten, publiek erachter staan en dan voor de winst!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is opzich ook niet eens zo slecht, misschien maar mee starten? Douglas en Wisgerhog hadden er duidelijk problemen mee.
En achterin dicht houden en niet kinderlijk eenvoudig een houtenklaas als Brama een vrije schiet kans gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat zo'n verrassingseffect nu alleen maar in je nadeel kan werken. Gewoon met Siem de Jong in de spits starten, publiek erachter staan en dan voor de winst!
V/D moet minder met zijn hoofd bij Twitter zitten en meer met het voetbal.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat zo'n verrassingseffect nu alleen maar in je nadeel kan werken. Gewoon met Siem de Jong in de spits starten, publiek erachter staan en dan voor de winst!
Ja die kwam er echt veel te makkelijk doorheen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En achterin dicht houden en niet kinderlijk eenvoudig een houtenklaas als Brama een vrije schiet kans geven
Deels wel, maar Twente heeft statische verdedigers en Cvitanich speelde heel beweeglijk. Daar had Twente duidelijk last van. Maar goed, hij mag van mij weer invallen zondag. Gewoon 'vertrouwd' met De Jong beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat hij er pas in kwam toen Twente al helemaal kapot moe was.
Was een grote fout van Anita, toch zonde want hij is de laatste weken de beste Ajacied.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ja die kwam er echt veel te makkelijk doorheen.Dat soort verdedigen kan echt niet.
De Jong.. dat vond ik vorig jaar zo'n goede voetballer, maar dit seizoen.. zie ik er weinig van terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Deels wel, maar Twente heeft statische verdedigers en Cvitanich speelde heel beweeglijk. Daar had Twente duidelijk last van. Maar goed, hij mag van mij weer invallen zondag. Gewoon 'vertrouwd' met De Jong beginnen.
Het is ook geen geweldige voetballer. Wel aardig, maar vorig jaar viel er opeens heel veel goed bij hem, en kwamen zijn sterke punten goed tot uiting in het spelletje dat veelal gespeeld werd.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De Jong.. dat vond ik vorig jaar zo'n goede voetballer, maar dit seizoen.. zie ik er weinig van terug.
Collega van me zei vorig jaar "Jullie hebben de goeie 'De Jong'" Dit jaar zei ik dat tegen hem.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De Jong.. dat vond ik vorig jaar zo'n goede voetballer, maar dit seizoen.. zie ik er weinig van terug.
Serieus? Ik vond Ajax beter spelen dan de wedstrijden ervoorquote:Op maandag 9 mei 2011 14:08 schreef Sala-adin het volgende:
Na het wanvertoon van gisteravond ben ik niet echt overtuigd dat dit ajax zondag a.s de titel naar 020 brengt
Linkquote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef msnk het volgende:
We zijn nog niet eens kampioen en de eerste klb-"Ajacied" is er al zie ik
Ik heb ook een topic gemaakt in KLB, Ik zei FC twentesupporters zijn hatelijk. En er staat nu al een lock opquote:
Ik bedoelde.... laat maar.quote:
MercatorTurkenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde.... laat maar.
Woonbootnegers
Jij bent zondag op het Leidse toch? Ga je daarna nog door naar het Museumplein?
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MercatorTurken
En zie mijn edit.
En ja, ik ga naar het Leidse en daarna waars. ook naar Museumplein als het positief afloopt
Buitenlandersquote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde.... laat maar.
Woonbootnegers
Jij bent zondag op het Leidse toch? Ga je daarna nog door naar het Museumplein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |