Hij is opzich ook niet eens zo slecht, misschien maar mee starten? Douglas en Wisgerhog hadden er duidelijk problemen mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou wat zijn als Cvitanich ons naar het kampioenschap schiet. Dan is hij zijn transfersom in een klap waard geworden
Omdat hij er pas in kwam toen Twente al helemaal kapot moe was.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens vond ik Cvitanich, op z'n schwalbe na, sinds lange tijd zeer verdienstelijk spelen.
Vertonghen kreeg wel een hoop elleboog stoten trouwensquote:
Ik heb hem ingesteld als automatische piquote:Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Zeeuw was geen incident. En klomp, ik zweer het je, post nog 10x meten ik kom naar delft om je kapot te maken
Mja, ik denk dat zo'n verrassingseffect nu alleen maar in je nadeel kan werken. Gewoon met Siem de Jong in de spits starten, publiek erachter staan en dan voor de winst!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is opzich ook niet eens zo slecht, misschien maar mee starten? Douglas en Wisgerhog hadden er duidelijk problemen mee.
En achterin dicht houden en niet kinderlijk eenvoudig een houtenklaas als Brama een vrije schiet kans gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat zo'n verrassingseffect nu alleen maar in je nadeel kan werken. Gewoon met Siem de Jong in de spits starten, publiek erachter staan en dan voor de winst!
V/D moet minder met zijn hoofd bij Twitter zitten en meer met het voetbal.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat zo'n verrassingseffect nu alleen maar in je nadeel kan werken. Gewoon met Siem de Jong in de spits starten, publiek erachter staan en dan voor de winst!
Ja die kwam er echt veel te makkelijk doorheen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En achterin dicht houden en niet kinderlijk eenvoudig een houtenklaas als Brama een vrije schiet kans geven
Deels wel, maar Twente heeft statische verdedigers en Cvitanich speelde heel beweeglijk. Daar had Twente duidelijk last van. Maar goed, hij mag van mij weer invallen zondag. Gewoon 'vertrouwd' met De Jong beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat hij er pas in kwam toen Twente al helemaal kapot moe was.
Was een grote fout van Anita, toch zonde want hij is de laatste weken de beste Ajacied.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ja die kwam er echt veel te makkelijk doorheen.Dat soort verdedigen kan echt niet.
De Jong.. dat vond ik vorig jaar zo'n goede voetballer, maar dit seizoen.. zie ik er weinig van terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Deels wel, maar Twente heeft statische verdedigers en Cvitanich speelde heel beweeglijk. Daar had Twente duidelijk last van. Maar goed, hij mag van mij weer invallen zondag. Gewoon 'vertrouwd' met De Jong beginnen.
Het is ook geen geweldige voetballer. Wel aardig, maar vorig jaar viel er opeens heel veel goed bij hem, en kwamen zijn sterke punten goed tot uiting in het spelletje dat veelal gespeeld werd.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De Jong.. dat vond ik vorig jaar zo'n goede voetballer, maar dit seizoen.. zie ik er weinig van terug.
Collega van me zei vorig jaar "Jullie hebben de goeie 'De Jong'" Dit jaar zei ik dat tegen hem.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De Jong.. dat vond ik vorig jaar zo'n goede voetballer, maar dit seizoen.. zie ik er weinig van terug.
Serieus? Ik vond Ajax beter spelen dan de wedstrijden ervoorquote:Op maandag 9 mei 2011 14:08 schreef Sala-adin het volgende:
Na het wanvertoon van gisteravond ben ik niet echt overtuigd dat dit ajax zondag a.s de titel naar 020 brengt
Linkquote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef msnk het volgende:
We zijn nog niet eens kampioen en de eerste klb-"Ajacied" is er al zie ik
Ik heb ook een topic gemaakt in KLB, Ik zei FC twentesupporters zijn hatelijk. En er staat nu al een lock opquote:
Ik bedoelde.... laat maar.quote:
MercatorTurkenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde.... laat maar.
Woonbootnegers
Jij bent zondag op het Leidse toch? Ga je daarna nog door naar het Museumplein?
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MercatorTurken
En zie mijn edit.
En ja, ik ga naar het Leidse en daarna waars. ook naar Museumplein als het positief afloopt
Buitenlandersquote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde.... laat maar.
Woonbootnegers
Jij bent zondag op het Leidse toch? Ga je daarna nog door naar het Museumplein?
Ja.. Nouja ik denk dat het een gelijkspel word.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef TakAFCA het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat Ajax kampioen wordt.
Heb echt het gevoel dat Twente meer vermoeidheid kent dan Ajax.
En dat was ook duidelijk in de verlenging te zien.
Goede keeper maar maakt heeft nog heel wat te leren. Hoe hij gister uit kwam tegen Yanko bij de 3-2 .. hij lag zowat op de grond..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, mensen hebben wel gelijk over Vermeer, dat het alleen een lijnkeeper is. Hij heeft hele goede reflexen maar hij had zondag toch wel weer een aantal acties dat je dacht "dit gaat fout".
Kun je hem niet aanrekenen. De verdedigers daarentegen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goede keeper maar maakt heeft nog heel wat te leren. Hoe hij gister uit kwam tegen Yanko bij de 3-2 .. hij lag zowat op de grond..
Dat soort dingen ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goede keeper maar maakt heeft nog heel wat te leren. Hoe hij gister uit kwam tegen Yanko bij de 3-2 .. hij lag zowat op de grond..
Waarom verdient Twente in godsnaam meer de titel, omdat ze net zo wisselvallig waren als Ajax?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja.. Nouja ik denk dat het een gelijkspel word.
Uiteindelijk heeft Twente gewoon meer spelers die een wedstrijd kunnen beslissen.
Als we maar 2e worden, dat zou al heel knap zijn van Frank, na alles wat er is gebeurd. En dit zou ook verdiend zijn.Over het hele seizoen verdient Twente ook gewoon de titel, al klaag ik niet als Ajax de schaal pakt hoor
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja.
[..]
Waarom verdient Twente in godsnaam meer de titel, omdat ze net zo wisselvallig waren als Ajax?
Ik snap sowieso niet hoe het mogelijk is dat 2 gasten van 1.90 verdedigend zo slecht kunnen koppen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kun je hem niet aanrekenen. De verdedigers daarentegen.
Trouwens, jij bent de enige PSV supporter die hier met grote regelmaat te vinden is....Leg eens uit
Ja dat merk je echt, daarom lieten ze ook zoveel punten liggen tegen b.v. de Graafschap, wonnen ze met geluk thuis van Feyenoord in de eerste seizoenshelft en Ado en dergelijke.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Twente lang niet zo wisselvallig.Stabieler geheel.
Dat is niet goed aan de stand te zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat is echt van die onzin die mensen uitkramen die nooit een wedstrijd van de ploeg waar het over gaat hebben gezien, maar gewoon een of andere TV analist na praten of zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is niet goed aan de stand te zien.
Twente heeft ook zat kutwedstrijden gespeeld waar het gewoon gelijkspeelde. Dat hadden ze vorig jaar niet, toen wonnen ze die wedstrijden.
Er is geen enkele ploeg dit jaar stabiel. Met het puntenaantal van de kampioen dit jaar stond je vorig jaar niet eens in de top 3.
Als jij Hoofddorp als Amsterdam beschouwt dan is dreft hartje hofstadquote:Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Delft, Den Haag is
Dat kun je hem ook aanrekenen..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kun je hem niet aanrekenen. De verdedigers daarentegen.
Trouwens, jij bent de enige PSV supporter die hier met grote regelmaat te vinden is....Leg eens uit
In welk opzicht stabieler? Als ploeg presteren ze wisselvallig en zijn veel gevoeliger voor het uitvallen van bepaalde spelers. Veel meer dan Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
In welk opzicht stabieler? Als ploeg presteren ze wisselvallig en zijn veel gevoeliger voor het uitvallen van bepaalde spelers. Veel meer dan Ajax.
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat kun je hem ook aanrekenen..
Omdat ik een van de weinige PSV'ers die objectief kan kijken en ook durft toe te geven als de rivaal een keer wat goeds doetplus nu PSV geen succes heeft zijn alle 'supporters' heel stil. (of ze zijn op meivakantie lol).
Hoofddorp is echt zo'n dorp waar alle amsterdammers heen gaan die rust willen, Delft en Den Haag zijn beide op zichzelf staande steden.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Als jij Hoofddorp als Amsterdam beschouwt dan is dreft hartje hofstad![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha. En je bent een van de objectiefste PSVers, maar niet helemaal objectief. Met je lucky Ajax!
Uhm...De Graafschap uit huh..quote:
he wat?quote:
Zoiets.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
hé wat?
Trouwens, wat is de gemiddelde leeftijd van de basis van Ajax eigenlijk? Rond de 22 of zo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |