Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:24 schreef Multiply het volgende:
Drie keer achter elkaar in de finale, 2 kampioenschappen... het was een goede run!
Gelukkig weet je als Laker fan dat er altijd weer mooie jaren aankomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.
Denk dat mensen t ook onderschatten hoe moeilijk t is om alleen al te repeaten
Precies!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gelukkig weet je als Laker fan dat er altijd weer mooie jaren aankomen.
Amen to that!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef Reanimation het volgende:
Zolang Miami maar geen kampioen wordt vind ik alles best!
Dat is wel een van de meest trieste missers in de geschiedenis van de NBA. Hij propt 'm gewoon aan de onderkant van de ring.quote:
Ik denk dat die gasten wat anders aan hun kop hadden want zo een lay up kan ik met ogen dicht nog makenquote:Op maandag 9 mei 2011 04:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest trieste missers in de geschiedenis van de NBA. Hij propt 'm gewoon aan de onderkant van de ring.Die blik van Jackson ook, priceless.
Het gaat bij mij niet om het feit dat ze verloren hebben, maar om de manier waarop. Lakers leggen zich weer neer bij een nederlaag, net als bijvoorbeeld in de NBA Finals van 2008. Niks geen strijd maar gewoon vernederd worden met meer dan 30 punten verschil. En niemand die dan opstaat en voorop gaat in de strijd. De drie topscorers van de Mavs zijn bankspelers.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.
Denk dat mensen t ook onderschatten hoe moeilijk t is om alleen al te repeaten
Ja, ook voor Rose leuk. Maar het zal niet meevallen. De hawks zijn lastig voor ze, en de Heat & Celtics zijn ook niet makkelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou het voor nostalgia's sake leuk vinden als de Bulls kampioen worden.
Ik moet zeggen ik ben echt een enorme fan van Garnett, daarom ben ik sinds zijn overgang voor de Celtics, maar ik zou het geweldig vinden als Jason Kidd eindelijk eens een titel kan pakken.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou het voor nostalgia's sake leuk vinden als de Bulls kampioen worden.
Wat Odom deed viel toch wel mee? Ik krijg en deel wel vaker zulke beuken uit hoor. Niet echt heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een idioten die Bynum en Odom. Godverdomme, je zal ze uitschakelen voor de west finals terwijl jezelf niks meer te winnen hebt.
Amen to that (en een klein beetje Dallas erbij dan)!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef Reanimation het volgende:
Zolang Miami maar geen kampioen wordt vind ik alles best!
Klopt idd wel wat je zegt ja..quote:Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het gaat bij mij niet om het feit dat ze verloren hebben, maar om de manier waarop. Lakers leggen zich weer neer bij een nederlaag, net als bijvoorbeeld in de NBA Finals van 2008. Niks geen strijd maar gewoon vernederd worden met meer dan 30 punten verschil. En niemand die dan opstaat en voorop gaat in de strijd. De drie topscorers van de Mavs zijn bankspelers.
Zag ze mede door de belasting van afgelopen jaren niet als favoriet ondanks dat ze de beste spelers hebben. Maar het is duidelijk geen ploeg (meer). Trust-issues van Bynum blijken toch echt waar te zijn en dit team stort als een kaartenhuis in elkaar. Ze mogen best in zes wedstrijden van de Mavs verliezen, dat is helemaal geen schande gezien het verleden. Maar dit is echt onverkoopbaar en voor mij echt een teken van een gebrek aan eergevoel, karakter en winnaarsmentaliteit.
Bronquote:"I have to learn from this," Gasol said. ''I have to learn that when something happens off the court, you have to keep it off the court."
He was referring to the report that he stopped talking to Bryant during the postseason because Bryant's wife, Vanessa, had contributed to the breakup of Gasol and his longtime girlfriend. Lakers fans will remember that Karl Malone once publicly accused Vanessa of interfering with his personal life in a similar fashion.
Dat is niet zo lastig tegen de Heat gelukkig voor een Laker fan :pquote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef JayJay8 het volgende:
Ook maar voor de Celtics rooten vanavond denk ik
OKC ML, Durant was behoorlijk pissed na loss vorige game. En eerlijk gezegd is OKC ook gewoon beter dan Memphis. ~2.15 is een mooie odd voor de ML.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Die real-life serie van Odom + kardashian trouwensJersey shore paupers zijn er niets bij.
REA: heb je nog een tip voor mem-okc van vanavond?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:05 schreef Reanimation het volgende:
[..]
OKC ML, Durant was behoorlijk pissed na loss vorige game. En eerlijk gezegd is OKC ook gewoon beter dan Memphis. ~2.15 is een mooie odd voor de ML.
Blijft de grootste loser van de Heatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Bosh denkt ook opeens dat ie 't mannetje is!
Ja je hebt gelijk. Maar het waren wel bijna driepunters.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:17 schreef Djokotron het volgende:
Wel 100% zijn shooting, maar niet van 3pt range.
Zou wat zijn Gasol die even 3 drietjes er in gooit in 8min
Dat dacht hij al hoor. Alleen wordt dat deze playoffs pas echt duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef JayJay8 het volgende:
Denk dat Westbrook begint te denken dat hijzelf de beste speler is
Godver wat een geldquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Colplay het volgende:
Bulls gemakkelijk naar 3-2 zoals eigenlijk wel verwacht. Benieuwd of de Hawks Game 7 af kunnen dwingen.
Bynum ondertussen voor de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe seizoen geschorst. Ook een boete van 25.000 dollar voor het uittrekken van zijn shirt. Das wat meer dan een gele kaart bij het voetbal. In totaal kost de fout hem dus meer dan 700.000 dollar...
Wat?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Colplay het volgende:
Bulls gemakkelijk naar 3-2 zoals eigenlijk wel verwacht. Benieuwd of de Hawks Game 7 af kunnen dwingen.
Bynum ondertussen voor de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe seizoen geschorst. Ook een boete van 25.000 dollar voor het uittrekken van zijn shirt. Das wat meer dan een gele kaart bij het voetbal. In totaal kost de fout hem dus meer dan 700.000 dollar...
Easy win voor die klootzak van een Jamesquote:Op donderdag 12 mei 2011 05:15 schreef Shivo het volgende:
Jammer van de Celtics maar ze speelden veel te wisselvallig nadat Perk naar OKC vertrok. Lebron doet ze eigenhandig de das om in de laatste twee minuten. Op naar een finale Dallas - Miami.
Schrale troost. Iedereen zal LeBron James herinneren als de speler die D-Wade nodig heeft om een ring te winnen omdat hij het niet alleen kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef Multiply het volgende:
Wat een dramatisch jaar in de NBA zeg. Ik zie de Heat de titel niet meer weggeven helaas..
Vooral dat gezeik dat hij nooit wat alleen heeft kunnen winnen slaat echt helemaal nergens op. Als je ziet wat voor ploeg Cleveland nu heeft dan is t uitzonderlijk dat hij daar 60 wedstrijden mee heeft kunnen winnen. Wade, Bryant, Pierce, Garnett bijvoorbeeld misten zelfs playoffs in hun carriere toen ze verder niets om zich heen hadden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef MaCk- het volgende:
Niet zo haten op lebron! Het is gewoon een fenomeen.. Ik was al heat fan lang voordat james er kwam spelen, en dat kwam voornamelijk door D Wade.
Al dat 'bandwagon fans' geneuzel. Beetje zuur hoor
Dit ja...LeBron heeft goed gepresteerd met relatief zwakke ploegen in Cleveland.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik dat hij nooit wat alleen heeft kunnen winnen slaat echt helemaal nergens op. Als je ziet wat voor ploeg Cleveland nu heeft dan is t uitzonderlijk dat hij daar 60 wedstrijden mee heeft kunnen winnen. Wade, Bryant, Pierce, Garnett bijvoorbeeld misten zelfs playoffs in hun carriere toen ze verder niets om zich heen hadden.
Je hebt altijd topspelers nodig gehad om te presteren. Elke kampioensploeg heeft minimaal 2 All-Stars, op uitzondering van de Pistons na. Maar om echt structureel mee te doen is dat niet genoeg. Dan is het toch logisch dat ze bij elkaar gaan spelen.
Mensen willen gewoon altijd wat te zeiken hebben. Had hij een maxcontract bij Cleveland getekend was een gebrek aan ambitie geweest en nu spelen ze samen voor minder en dan is t zo makkelijk om met Wade kampioen te worden. Dat 2/5 van de starting line-up bij andere ploegen nog niet van de bank zou komen wordt even vergeten.
Ben ik het helemaal mee eens. Als basketballiefhebber geniet je toch van het geweldige spel van twee van de beste spelers in de NBA. LeBron en D-Wade waren op game 3 na de gehele serie sensationeel en het feit dat je de Heat niet mag maakt een blocked shot, actie of driepunter toch niet minder spectaculair?!?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een kinderachtig geneuzel hier. Omdat C's of Lakers nu eens niet in de finale staan is het een dramatisch seizoen? Kijk eens wat voor vette wedstrijden we nu al gehad hebben in de playoffs. Je kunt toch alleen maar genieten van LeBron en D-Wade, ik snap dat niet zo goed.
Welke speler kon het wel alleen dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Schrale troost. Iedereen zal LeBron James herinneren als de speler die D-Wade nodig heeft om een ring te winnen omdat hij het niet alleen kan![]()
.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef JayJay8 het volgende:
Jordan/Pippen Bulls
Shaq/Kobe Lakers
Duncan/Robinson Spurs, Duncan/Parker/Ginobili Spurs
Wade/Shaq Heat
Big 3 Celtics
Kobe/Gasol Lakers.
Enige uitzondering zijn eigenlijk de 2004 Pistons
Het seizoen is pas geslaagd als Boston het kampioenschap pakt. Anything less is gewoon een kutjaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een kinderachtig geneuzel hier. Omdat C's of Lakers nu eens niet in de finale staan is het een dramatisch seizoen? Kijk eens wat voor vette wedstrijden we nu al gehad hebben in de playoffs. Je kunt toch alleen maar genieten van LeBron en D-Wade, ik snap dat niet zo goed.
Is dat zijn fout geweest dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Shivo het volgende:
Doc Rivers blijft komende vijf jaar coach van de Celtics. Hopelijk maakt hij zijn tactische fout om Perkins naar OKC te sturen nog goed. Greene is wel een jongen voor de toekomst, maar Shaq heeft ook kunnen brengen wat Rivers van hem verwachtte (of je dat Shaq kunt kwalijk nemen is een ander verhaal...).
Management natuurlijk,quote:
Oke dacht al ja...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Management natuurlijk,Doc wilde hem houden. Niet dat 't een geweldige C is maar een heel nuttige speler die zeker dat kleine verschil had kunnen maken. Waarom niet aan 't einde vh seizoen vraag je je af.
Lakers en Adelman, lijkt me best een goede combinatie.
Dat wat je zegt is waar, maar je vergeet dat de 'koppels' die je nu noemt allemaal vanzelf zijn ontstaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit ja...LeBron heeft goed gepresteerd met relatief zwakke ploegen in Cleveland.
En bijna ieder kampioensteam laatste tijd had minimaal 2 (super)sterren.
Jordan/Pippen Bulls
Shaq/Kobe Lakers
Duncan/Robinson Spurs, Duncan/Parker/Ginobili Spurs
Wade/Shaq Heat
Big 3 Celtics
Kobe/Gasol Lakers.
Enige uitzondering zijn eigenlijk de 2004 Pistons
Zijn oudste zoon gaat geloof ik dit jaar bij Duke aan de gang, misschien dat we die volgend jaar nog in de NCAA zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef Multiply het volgende:
Dat dramatische verhaal van vorig jaar dat hij wou gaan stoppen om vaker bij zijn kinderen te zijn was dus ook onzin.
Hoe bedoel je vanzelf? Genoeg spelers in dit overzicht die als free agent bewust voor een club hebben gekozen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Dat wat je zegt is waar, maar je vergeet dat de 'koppels' die je nu noemt allemaal vanzelf zijn ontstaan.
Er is nooit een meeting geweest tussen deze spelers om een "sterk team" te creeeren.
En dat is het verschil, waarom ik wel respect heb voor de hen en helemaal niets voor Miami.
Klopt..quote:Op zondag 15 mei 2011 01:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vanzelf? Genoeg spelers in dit overzicht die als free agent bewust voor een club hebben gekozen.
Maar de Cavs van dit seizoen hebben bewezen dat LeBron gelijk heeft. Vorig jaar meer dan 60 overwinningen en nadat hij weg is 25 of zo. Das t verschil dat hij maakt. Met deze ploeg was hij nooit kampioen geworden en als ze dan met elkaar afspreken om er echt van te gaan dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Kobe en Pierce bijvoorbeeld haalden alleen de playoffs niet eens, dus waarom zou James wel alleen moeten proberen kampioen te worden? Omdat vanaf high school duidelijk is dat hij heel goed is?
Elke D-League ploeg heeft een betere bank dan Miami. Nu is de vraag of de drie sterren zonder help het aanvallend kunnen brengen tegen Chicago's D. En of ze eens wat rebounds kunnen pakken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef TheFastOne het volgende:
Net effe teruggekeken, Chicago defense
De bench van Chicago is ook veel beter dan die van Miami
Die rebounds worden heel belangrijk deze series, en die hele kleine line-up gaat dus niet werken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Elke D-League ploeg heeft een betere bank dan Miami. Nu is de vraag of de drie sterren zonder help het aanvallend kunnen brengen tegen Chicago's D. En of ze eens wat rebounds kunnen pakken.
Die laatste.quote:
Daarom zou een fatsoenlijke opleiding bij de meeste niet misstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef JayJay8 het volgende:
Tsja veel gasten geven het ook net zo makkelijk weer uit
"Iets winnen" is eigenlijk niet mogelijk toch? Het is of top 3 of 11 blijven of zakken zelfs. Dus dikke winst of niks basicly.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:03 schreef Reanimation het volgende:
Vanavond NBA Draft Lottery, hopen dat de Warriors iets meer 'winnen' dan de 11e draft positie.
Klopt Top 3, of in het slechtste geval inderdaad plaats 12 of 13quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:08 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
"Iets winnen" is eigenlijk niet mogelijk toch? Het is of top 3 of 11 blijven of zakken zelfs. Dus dikke winst of niks basicly.
Ik hoop dat de Raptors de lottery winnen.
Maar belangrijker, Go Mavs!
Haha ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:08 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Klopt Top 3, of in het slechtste geval inderdaad plaats 12 of 13
Maar dikke winst of niets is vrij Amerikaans hoorBekijk daar de loterijen maar
Ja inderdaad (Biedrins en ook Udoh gaan dit team echt niet naar een hoger niveau brengen), misschien een goede defensive SG (Het blijft een defensief zwakke backcourt met Curry/Ellis).quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Haha ja.
Warriors richten zich vast op Centers in de draft of niet?
Mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Irritante rooie milf zeg.
NICK GILBERT
Die lilliputter van de Cavs
Denk dat Game 7 pas beslissend gaat worden. Beide ploegen kunnen bij elkaar winnen, dus duurt nog wel ff voor t er echt omgaat denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef MaCk- het volgende:
Heh? Volgens mij heeft ie 7-10 FT geschoten?
Misschien bedoel je FG? daar schoot ie maar 7-23...
Anyway.. Go HEAT ! Denk dat game 3 beslissend zal zijn.
Wat verwachten jullie dat Howard gaat doen na de zomer? Naar LA?
Zullen wel aanpassingen komen, maar verwacht niet te veel. Eigenaren zullen moeten kiezen tussen een harde cap en de salarissen verlagen. Spelers gaan echt niet op allebei de punten instemmen denk ik. En de eigenaren kennende kiezen voor lagere salarissen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zou heel cool zijn maar ik denk dat we na de zomer heel anders gaan denken over supersterren die samen gaan spelen. Misschien komt er wel een harde, lage cap.
Hij mist in de 4e wel even twee cruciale.. op het moment dat de wedstrijd aan het draaien was.. Had zo maar het beslissende zetje kunnen zijn. Nu hadden ze net die extra punch niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef MaCk- het volgende:
Heh? Volgens mij heeft ie 7-10 FT geschoten?
Misschien bedoel je FG? daar schoot ie maar 7-23...
My point exactly. En vervolgens loopt Deng een partij te klooien. De Bulls hebben gisteren meer verloren dan de Heat hebben gewonnen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:05 schreef Djokotron het volgende:
Hij mist in de 4e wel even twee cruciale.. op het moment dat de wedstrijd aan het draaien was.. Had zo maar het beslissende zetje kunnen zijn. Nu hadden ze net die extra punch niet meer.
Hij komt echt 2 meter boven de ring uit.quote:
Harden? Leuke speler maar daar lopen er genoeg van rond in de nba, die bal moet natuurlijk naar Durant, zeker op die momenten. Coaching fail.quote:Op zondag 22 mei 2011 06:11 schreef Djokotron het volgende:
Beste voor OKC zou zijn bal in de handen van Harden in het crunchtime. Laat hem die plays maken.
idd, dit is de kans voor de Bulls, en ik denk ook de laatste kans. Als deze naar Miami gaat is het gebeurd vrees ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 05:13 schreef Djokotron het volgende:
Goede defense van lebron bij die laatste twee possessions op rose. Rose mist dus wel weer even een cruciale free throw. Met wade as cold as ice echt dé kans voor de bulls om hier de win weg te halen.
SICK jaquote:
Mike Brown naar de Lakers is weer een stapje dichterbij http://www.foxsportswest.(...)D=528558&feedID=3707quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef JayJay8 het volgende:
Lakers intresse in Mike Brown als nieuwe head coach??
http://basketball.realgm.(...)rested_In_Mike_Brown
F*ck no please!!!!!
En dan is supporting cast Rose nog beter dan die van de Cavs. De manier waarop, en de uitspraken daarna zijn misschien wat over de top geweest, maar de beslissing is wel de juiste geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef DrSmoke het volgende:
Eigenlijk toont deze serie het gelijk van James aan. Hij heeft jaren in hetzelfde schuitje gezeten als waar Rose nu in zit. Voor succes in de playoffs is "slechts" de MVP in je team hebben simpelweg niet genoeg.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef DrSmoke het volgende:
Eigenlijk toont deze serie het gelijk van James aan. Hij heeft jaren in hetzelfde schuitje gezeten als waar Rose nu in zit. Voor succes in de playoffs is "slechts" de MVP in je team hebben simpelweg niet genoeg.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Mike Brown naar de Lakers is weer een stapje dichterbij http://www.foxsportswest.(...)D=528558&feedID=3707
James kreeg die kritiek vooral om de manier waarop de Cavs vorig jaar van de Celtics verloren. Waar hij in games 4 en 5 heel passief speelde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Inderdaad.
James verloor series waarin zn team 4 van de 5 matchups verloor. En dan nog kreeg hij alle kritiek te verduren. Dat is gewoon niet fair.
Dat is gedeeltelijk wel waar, al had hij in zijn laatste wedstrijd wel weer een triple-double. Maar ook jaar er voor was al duidelijk dat James het alleen niet ging redden en er zat ook geen hulp aan te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
James kreeg die kritiek vooral om de manier waarop de Cavs vorig jaar van de Celtics verloren. Waar hij in games 4 en 5 heel passief speelde.
De Celtics waren gewoon veel beter dan de Cavs. En dan nog had James 2 wins met 38 en 36 pts oid en ook nog een triple double. En ja hij had ook 2 of 3 matige games, maar so what? Had bijvoorbeeld Kobe in de beslissende game in de finals vorig jaar ook geen matige game?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
James kreeg die kritiek vooral om de manier waarop de Cavs vorig jaar van de Celtics verloren. Waar hij in games 4 en 5 heel passief speelde.
Het gaat niet om stats, maar de manier waarop hij speelde, alsof hij er niet in geloofde, geen zin meer in had. Geen intensiteit, geen passie enz.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:48 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
De Celtics waren gewoon veel beter dan de Cavs. En dan nog had James 2 wins met 38 en 36 pts oid en ook nog een triple double. En ja hij had ook 2 of 3 matige games, maar so what? Had bijvoorbeeld Kobe in de beslissende game in de finals vorig jaar ook geen matige game?
Ik vind dat er nogal blinde kritiek op hem wordt geleverd. Kijk naar Rose nu, die het toch ook enigzins af laat weten deze series, die komt er een stuk makkelijker vanaf. Terwijl hij nog een (veel) betere supporting cast heeft ook.
quote:
Idd, vind het juist geweldig hoe hij meeleeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 05:57 schreef popolon het volgende:
Cuban is juist geweldig.Soms een veel te grote bek maar er zijn maar weinig owners die sportief gezien zoveel om hun team geven.
Die grote bek vind ik ook wel leuk. Hij maakt van zijn hart geen moordkuil.quote:Op donderdag 26 mei 2011 05:57 schreef popolon het volgende:
Cuban is juist geweldig.Soms een veel te grote bek maar er zijn maar weinig owners die sportief gezien zoveel om hun team geven.
Ik hoop maar dat er een assistent coach bij komt met verstand van offence, en een goede PG die een offence kan sturen anders wordt het een heel lang seizoen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef BlakeGriffin het volgende:
trouwens, Mike Brown naar de Lakers
Ja, klopt allemaal, maar imo is Brown eigenlijk ongeschikt als head coach, in ieder geval van een topteam. Ik vind hem vaak dommig overkomen en hij heeft weinig charisma, je hangt niet aan z'n lippen en hij inspireert niet. Voor zover ik kan oordelen natuurlijk. Geweldige teams hebben niet altijd een geweldige coach nodig voor succes, dus wat dat betreft zie ik ze gelijk instorten, maar ik denk dat hij maar weinig toevoegt (behalve idd defensively). Ik denk dat de Lakers meer aan Rick Adelman zouden hebben gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er een assistent coach bij komt met verstand van offence, en een goede PG die een offence kan sturen anders wordt het een heel lang seizoen...
Lichtpuntje is dat de defence wel een stuk vooruit zou moeten gaan
Gasol/Bynum is naar mijn mening juist perfect, indien ze de knop omzetten en samen met Kobe weer een eenheid gaan vormen (zie Celtics 2010, Magic 2009) Normaal wordt gezegd dat je lengte nooit moet ruilen voor kleinere spelers. Als ik Mitch Kupchak was dan had ik gehoopt op een FA als Andre Miller of Aaron Brooks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef JayJay8 het volgende:
Had ook liever Adelman gehad ja..
En wat AT zegt idd, Gasol/Bynum samen is niet ideaal. Zou graag idd een van hun traden voor een atletische SF of een goeie schutter
Bynum was verre van 100% in 2009 en 2010 en had dus een veel kleinere rol binnen het teamquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Gasol/Bynum is naar mijn mening juist perfect, indien ze de knop omzetten en samen met Kobe weer een eenheid gaan vormen (zie Celtics 2010, Magic 2009) Normaal wordt gezegd dat je lengte nooit moet ruilen voor kleinere spelers. Als ik Mitch Kupchak was dan had ik gehoopt op een FA als Andre Miller of Aaron Brooks.
Bynum is een geweldig groot talent, geweldig in the post en heeft de lengte en kracht om na Howard de 2de beste center in de NBA te worden. weet niet of je ooit op clublakers.com zit maar toen de geruchten gingen dat Anthony naar LA zou gaan was zeker 90% van mening dat ze Bynum niet voor Anthony zouden ruilen. De lengte van de Lakers is normaal juist hun sterke punt en is de reden waarom ze in 2009 en 2010 het kampioenschap wonnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Bynum was verre van 100% in 2009 en 2010 en had dus een veel kleinere rol binnen het team
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef JayJay8 het volgende:
Waar zie jij mij iets negatiefs over Bynum zeggenHij is een groot talent en één van mn favoriete spelers.
Ik zeg alleen dat Bynum en Gasol allebei 100% in goede doen geen ideale combinatie is. Ik zeg niet dat ze niet samen kunnen spelen maar het is niet ideaal.
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef JayJay8 het volgende:
Waar zie jij mij iets negatiefs over Bynum zeggenHij is een groot talent en één van mn favoriete spelers.
Ik zeg alleen dat Bynum en Gasol allebei 100% in goede doen geen ideale combinatie is. Ik zeg niet dat ze niet samen kunnen spelen maar het is niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |