Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:24 schreef Multiply het volgende:
Drie keer achter elkaar in de finale, 2 kampioenschappen... het was een goede run!
Gelukkig weet je als Laker fan dat er altijd weer mooie jaren aankomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.
Denk dat mensen t ook onderschatten hoe moeilijk t is om alleen al te repeaten
Precies!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gelukkig weet je als Laker fan dat er altijd weer mooie jaren aankomen.
Amen to that!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef Reanimation het volgende:
Zolang Miami maar geen kampioen wordt vind ik alles best!
Dat is wel een van de meest trieste missers in de geschiedenis van de NBA. Hij propt 'm gewoon aan de onderkant van de ring.quote:
Ik denk dat die gasten wat anders aan hun kop hadden want zo een lay up kan ik met ogen dicht nog makenquote:Op maandag 9 mei 2011 04:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest trieste missers in de geschiedenis van de NBA. Hij propt 'm gewoon aan de onderkant van de ring.Die blik van Jackson ook, priceless.
Het gaat bij mij niet om het feit dat ze verloren hebben, maar om de manier waarop. Lakers leggen zich weer neer bij een nederlaag, net als bijvoorbeeld in de NBA Finals van 2008. Niks geen strijd maar gewoon vernederd worden met meer dan 30 punten verschil. En niemand die dan opstaat en voorop gaat in de strijd. De drie topscorers van de Mavs zijn bankspelers.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.
Denk dat mensen t ook onderschatten hoe moeilijk t is om alleen al te repeaten
Ja, ook voor Rose leuk. Maar het zal niet meevallen. De hawks zijn lastig voor ze, en de Heat & Celtics zijn ook niet makkelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou het voor nostalgia's sake leuk vinden als de Bulls kampioen worden.
Ik moet zeggen ik ben echt een enorme fan van Garnett, daarom ben ik sinds zijn overgang voor de Celtics, maar ik zou het geweldig vinden als Jason Kidd eindelijk eens een titel kan pakken.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou het voor nostalgia's sake leuk vinden als de Bulls kampioen worden.
Wat Odom deed viel toch wel mee? Ik krijg en deel wel vaker zulke beuken uit hoor. Niet echt heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een idioten die Bynum en Odom. Godverdomme, je zal ze uitschakelen voor de west finals terwijl jezelf niks meer te winnen hebt.
Amen to that (en een klein beetje Dallas erbij dan)!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef Reanimation het volgende:
Zolang Miami maar geen kampioen wordt vind ik alles best!
Klopt idd wel wat je zegt ja..quote:Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het gaat bij mij niet om het feit dat ze verloren hebben, maar om de manier waarop. Lakers leggen zich weer neer bij een nederlaag, net als bijvoorbeeld in de NBA Finals van 2008. Niks geen strijd maar gewoon vernederd worden met meer dan 30 punten verschil. En niemand die dan opstaat en voorop gaat in de strijd. De drie topscorers van de Mavs zijn bankspelers.
Zag ze mede door de belasting van afgelopen jaren niet als favoriet ondanks dat ze de beste spelers hebben. Maar het is duidelijk geen ploeg (meer). Trust-issues van Bynum blijken toch echt waar te zijn en dit team stort als een kaartenhuis in elkaar. Ze mogen best in zes wedstrijden van de Mavs verliezen, dat is helemaal geen schande gezien het verleden. Maar dit is echt onverkoopbaar en voor mij echt een teken van een gebrek aan eergevoel, karakter en winnaarsmentaliteit.
Bronquote:"I have to learn from this," Gasol said. ''I have to learn that when something happens off the court, you have to keep it off the court."
He was referring to the report that he stopped talking to Bryant during the postseason because Bryant's wife, Vanessa, had contributed to the breakup of Gasol and his longtime girlfriend. Lakers fans will remember that Karl Malone once publicly accused Vanessa of interfering with his personal life in a similar fashion.
Dat is niet zo lastig tegen de Heat gelukkig voor een Laker fan :pquote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef JayJay8 het volgende:
Ook maar voor de Celtics rooten vanavond denk ik
OKC ML, Durant was behoorlijk pissed na loss vorige game. En eerlijk gezegd is OKC ook gewoon beter dan Memphis. ~2.15 is een mooie odd voor de ML.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Die real-life serie van Odom + kardashian trouwensJersey shore paupers zijn er niets bij.
REA: heb je nog een tip voor mem-okc van vanavond?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:05 schreef Reanimation het volgende:
[..]
OKC ML, Durant was behoorlijk pissed na loss vorige game. En eerlijk gezegd is OKC ook gewoon beter dan Memphis. ~2.15 is een mooie odd voor de ML.
Blijft de grootste loser van de Heatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Bosh denkt ook opeens dat ie 't mannetje is!
Ja je hebt gelijk. Maar het waren wel bijna driepunters.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:17 schreef Djokotron het volgende:
Wel 100% zijn shooting, maar niet van 3pt range.
Zou wat zijn Gasol die even 3 drietjes er in gooit in 8min
Dat dacht hij al hoor. Alleen wordt dat deze playoffs pas echt duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef JayJay8 het volgende:
Denk dat Westbrook begint te denken dat hijzelf de beste speler is
Godver wat een geldquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Colplay het volgende:
Bulls gemakkelijk naar 3-2 zoals eigenlijk wel verwacht. Benieuwd of de Hawks Game 7 af kunnen dwingen.
Bynum ondertussen voor de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe seizoen geschorst. Ook een boete van 25.000 dollar voor het uittrekken van zijn shirt. Das wat meer dan een gele kaart bij het voetbal. In totaal kost de fout hem dus meer dan 700.000 dollar...
Wat?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Colplay het volgende:
Bulls gemakkelijk naar 3-2 zoals eigenlijk wel verwacht. Benieuwd of de Hawks Game 7 af kunnen dwingen.
Bynum ondertussen voor de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe seizoen geschorst. Ook een boete van 25.000 dollar voor het uittrekken van zijn shirt. Das wat meer dan een gele kaart bij het voetbal. In totaal kost de fout hem dus meer dan 700.000 dollar...
Easy win voor die klootzak van een Jamesquote:Op donderdag 12 mei 2011 05:15 schreef Shivo het volgende:
Jammer van de Celtics maar ze speelden veel te wisselvallig nadat Perk naar OKC vertrok. Lebron doet ze eigenhandig de das om in de laatste twee minuten. Op naar een finale Dallas - Miami.
Schrale troost. Iedereen zal LeBron James herinneren als de speler die D-Wade nodig heeft om een ring te winnen omdat hij het niet alleen kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef Multiply het volgende:
Wat een dramatisch jaar in de NBA zeg. Ik zie de Heat de titel niet meer weggeven helaas..
Vooral dat gezeik dat hij nooit wat alleen heeft kunnen winnen slaat echt helemaal nergens op. Als je ziet wat voor ploeg Cleveland nu heeft dan is t uitzonderlijk dat hij daar 60 wedstrijden mee heeft kunnen winnen. Wade, Bryant, Pierce, Garnett bijvoorbeeld misten zelfs playoffs in hun carriere toen ze verder niets om zich heen hadden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef MaCk- het volgende:
Niet zo haten op lebron! Het is gewoon een fenomeen.. Ik was al heat fan lang voordat james er kwam spelen, en dat kwam voornamelijk door D Wade.
Al dat 'bandwagon fans' geneuzel. Beetje zuur hoor
Dit ja...LeBron heeft goed gepresteerd met relatief zwakke ploegen in Cleveland.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik dat hij nooit wat alleen heeft kunnen winnen slaat echt helemaal nergens op. Als je ziet wat voor ploeg Cleveland nu heeft dan is t uitzonderlijk dat hij daar 60 wedstrijden mee heeft kunnen winnen. Wade, Bryant, Pierce, Garnett bijvoorbeeld misten zelfs playoffs in hun carriere toen ze verder niets om zich heen hadden.
Je hebt altijd topspelers nodig gehad om te presteren. Elke kampioensploeg heeft minimaal 2 All-Stars, op uitzondering van de Pistons na. Maar om echt structureel mee te doen is dat niet genoeg. Dan is het toch logisch dat ze bij elkaar gaan spelen.
Mensen willen gewoon altijd wat te zeiken hebben. Had hij een maxcontract bij Cleveland getekend was een gebrek aan ambitie geweest en nu spelen ze samen voor minder en dan is t zo makkelijk om met Wade kampioen te worden. Dat 2/5 van de starting line-up bij andere ploegen nog niet van de bank zou komen wordt even vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |