Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:24 schreef Multiply het volgende:
Drie keer achter elkaar in de finale, 2 kampioenschappen... het was een goede run!
Gelukkig weet je als Laker fan dat er altijd weer mooie jaren aankomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Precies. Zat er ook echt niet in dit jaar, op een goede run na de ASB na, gewoon slecht gepresteerd.
Denk dat mensen t ook onderschatten hoe moeilijk t is om alleen al te repeaten
Precies!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gelukkig weet je als Laker fan dat er altijd weer mooie jaren aankomen.
Amen to that!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef Reanimation het volgende:
Zolang Miami maar geen kampioen wordt vind ik alles best!
Dat is wel een van de meest trieste missers in de geschiedenis van de NBA. Hij propt 'm gewoon aan de onderkant van de ring.quote:
Ik denk dat die gasten wat anders aan hun kop hadden want zo een lay up kan ik met ogen dicht nog makenquote:Op maandag 9 mei 2011 04:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest trieste missers in de geschiedenis van de NBA. Hij propt 'm gewoon aan de onderkant van de ring.Die blik van Jackson ook, priceless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |