Volgens mij hoorde ik de ramen van mijn huis trillen, hier in Zuid-Enschede. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:04 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus allemachtig, dit is volgens mij de zwaarste onweer die ik ooit gehoord en gevoeld heb, echt zoooo verschrikkelijk diep, laag en HARD....
Automatisch Alarm Boekelo Hotel.. Geen inslag dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik de ramen van mijn huis trillen, hier in Zuid-Enschede. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Net ook brandweersirenes (die overigens vrij snel weer verdwenen waren, dus dan zal het ook ergens ingeslagen zijn.
Grote kans dat je over een paar uur weer wakker wordt, want er komen weer nieuwe pitten vanaf het zuidwesten recht op Twente afquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier in twente hebben we alles wel gehad volgens buienradar. tijd om te slapen
laat maar komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Grote kans dat je over een paar uur weer wakker wordt, want er komen weer nieuwe pitten vanaf het zuidwesten recht op Twente af
O ja, die bestaat ook nog!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:31 schreef Timmos het volgende:
Mensen met foto's, geef het volgende topic is eens een kick..![]()
[picdump] Onweer / Noodweer / Pleurisweer
Mooie foto's.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:22 schreef ACT-F het volgende:
En de pics. Onweer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rouveen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:40 schreef Pino112 het volgende:
Oei, onweer is hier in de buurt ingeslagen dus, Zeer Grote Brand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |