Is het gezichtsbedrog, of staan de huizen inderdaad scheef op de foto? het lijkt wel alsof er een ronde afwijing zit onderin.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op m'n site![]()
Overigens moet ik volgende keer beter doen, beste is toch manueel in te stellen zodat je en lange sluitertijd hebt en een klein diafragma. Mijn bliksem is niet helemaal scherp helaas.
Genomen met een 10-22 en nog niet de moeite genomen photoshop te kopen om het weer recht te trekkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Is het gezichtsbedrog, of staan de huizen inderdaad scheef op de foto? het lijkt wel alsof er een ronde afwijing zit onderin.
in ieder geval de hardste knaller , ik bedoel de flits in het raamkozijn .quote:Op zondag 18 juli 2010 21:20 schreef RonaldV het volgende:
Geen idee wat de spiegeling is, maar ik vind juist dat die hem extra dramatisch maakt. Wat mij betreft is die foto de sterkste uit de hele serie!
Ah, dat is het dus: een raamkozijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef siekman het volgende:
[..]
in ieder geval de hardste knaller , ik bedoel de flits in het raamkozijn .
Welke instellingen gebruik(te) jij om die foto's te maken?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef siekman het volgende:
[..]
in ieder geval de hardste knaller , ik bedoel de flits in het raamkozijn .
canon eos 450d , met sigma 10-20quote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef brtausi het volgende:
[..]
Welke instellingen gebruik(te) jij om die foto's te maken?
Ja, het is dan ook wijs om te schieten vanuit een gebouw, van onder een viaduct/brug, of vanuit je auto. Dat je daar ook nog eens droog staat zal je camera ook nog waarderenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Open veld, is dat niet heel erg riskant aangezien je dan het hoogste punt v/d omgeving bent?
De bui zat niet bij ons.. Ik stond aan de Westerschelde, de bui bevond zich boven de ''overkant'' , de Bevelandenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Open veld, is dat niet heel erg riskant aangezien je dan het hoogste punt v/d omgeving bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |