abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97496616
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef _VoiD_ het volgende:
als mensen dingen anders gedaan zouden hebben betekent dat niet dat ze jaloers zijn hoor lotte ;) Naast het niet behangen van een deur zou ik ook nooit een deur een afgezaagde kant geven. Dan maar wat concessies in de ruimte, want die heb je zo te zien toch genoeg :)
Nee, ik ook niet maar heb gewoon een zwak voor mmach en zijn nimmer aflatende energie, ondanks zijn verleden draaft hij door voor een toekomst met zijn meissie en ik ben gewoon helemaal Mmach-fan, hoe hij alles zelf doet en dat ook nog met zoveel perfectie, mag hij dan een deurtje of een behangetje "fout' doen?
Dat is peanuts als je ziet hoe die dunne man zoveel kan met die twee gouden handen van hem. ik heb daar diep respect voor en al kluunt hij geel-groen-paars behang op zijn muren, hij blijft een vakkanjer die enkel respect verdient voor zijn doorzettingsvermogen en zijn perfectie qua afwerking.
klinkt kwijlerig maar ik kwijl dan ook steeds voor hetgeen hij doet en dan vind ik een smaaktechnisch gezien twijffelachtig behangetje maar bijzaak.
ik vind het in elk geval een kanjer die maakt met zijn handen wat op zijn netvlies staat.

^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_97496766
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]
^O^
(en ik ben ook jaloers want mijn schat kan net een gevel verven of planken schroeven en zo nog wat meer maar een heel huis herbouwen.... nee, maar goed, ik heb ook geen halfkrot wat toy superhuis verbouwd moet worden, Mmach wel, en dat kan-ie, zou hem zó adopteren _O- )
  maandag 30 mei 2011 @ 15:02:39 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97496777
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet maar heb gewoon een zwak voor mmach en zijn nimmer aflatende energie, ondanks zijn verleden draaft hij door voor een toekomst met zijn meissie en ik ben gewoon helemaal Mmach-fan, hoe hij alles zelf doet en dat ook nog met zoveel perfectie, mag hij dan een deurtje of een behangetje "fout' doen?
Dat is peanuts als je ziet hoe die dunne man zoveel kan met die twee gouden handen van hem. ik heb daar diep respect voor en al kluunt hij geel-groen-paars behang op zijn muren, hij blijft een vakkanjer die enkel respect verdient voor zijn doorzettingsvermogen en zijn perfectie qua afwerking.
klinkt kwijlerig maar ik kwijl dan ook steeds voor hetgeen hij doet en dan vind ik een smaaktechnisch gezien twijffelachtig behangetje maar bijzaak.
ik vind het in elk geval een kanjer die maakt met zijn handen wat op zijn netvlies staat.

^O^
Allemachtig, ben jij familie van Erica Terpstra of zo?

MMach, ik vind het behang trouwens prachtig! Mooie structuur ook. Goed gekozen door je meisje. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97496862
[quote]0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Allemachtig, ben jij familie van Erica Terpstra of zo?

Nee, heb niet eens haar volume, laat staan haar sportprestaties ooit, hoezo die vergelijking dan :+
pi_97502737
Ontopic graag ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 30 mei 2011 @ 18:29:24 #66
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_97505155
Voel je niet zo aangevallen MMach, ik heb je voor ik enige kleine opmerkingen maakte toch écht eerst gecomplimenteerd met je vakwerk en het resultaat daarvan. Het kan niet zo zijn dat enkel kritiekloze huisvrouwen in dit topic mogen reageren, daarom is het hier een discussieforum mijns inziens.
Dat je mijn username nu al als een fenomeen aanduidt kan ik trouwens erg waarderen.

Maar punt is duidelijk, lijm is droog. Klaar :)
pi_97507572
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ontopic graag ^O^
ik was hartstikke on-topic , ikke wel, ik ga zelfs niet eens in op pfenismarkies ( :P ) met zijn opmerkingen over huisvrouwtjes dus was ik on-topic _O-
:*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:49:23 #68
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_97649215
@Pfenisbaron: Uiteraard voel ik me een tikje aangevallen, dat is zo als je alles zelf doet. Als er dan iets onlogisch of slecht is heb je dat alleen aan jezelf te danken. Dus als daar iemand iets over zegt is dat volstrekt persoonlijk. Wat niet wil zeggen dat ik niet hou van wat constructieve negatieve kritiek hoor, al zal ik me uiteraard verdedigen om dat te ontkrachten :P (de aard van het beestje). Dus in dat opzicht: spui maar raak, ik hoef geen aaneenrijging van complementen in m'n topics.

In elk geval: ik ben een beetje aan het idlen omdat ik moet wachten op de levering van mijn badkamertoebehoren. In the mean time voer ik dus wat andere klusjes uit. Zoals daar zijn:
Hermetsen van het muurtje aan onze voortuin (het rechtse is vervangen). Voor de estetische waarde is het niet van belang, maar dit is onze line of defence voor uit de bocht vliegend verkeer. 's nachts durven de automobilisten daar eens goed gas geven op de weg wat verder. Ter hoogte van onze buur is er een flauwe bocht. Het is in de afgelopen 7 jaar al 2 keer gebeurd dat een dronken man de bocht heeft gemist aan hoge snelheid. De eerste keer was dat in het huis van een overbuur, de 2de keer (nog maar 2 jaar geleden) in ons muurtje van de voortuin (daarom bestaat het linkermuurtje uit nieuwe stenen (was origineel in dezelfde steen als de voorgevel)). Dus nu staan daar 2 muurtjes met versterkte voegen. Het is daar overigens voor de rest wel erg rustig van verkeer.

Wat moet vooraan nog gebeuren?
-dakgootje ophangen (dat zal een pvc goot zijn, later als er meer budget is kunnen we dat aanpassen naar een zinken goot)
-onderste rij pannen
-wat voegwerk
-en eventueel de gevel schilderen. Wij zijn aan het denken aan mat zwart, ook al zegt iedereen om dat niet te doen. In elk geval geen prioriteit dit.
-ons voortuintje een beetje fatsoeneren.
Al bij al 2 daagjes werk.

Dan boven de kleerkasten geplaatst. Dat is goed voor zo'n 5.6m³ kastruimte. Zoveel kleren heb ik uiteraard niet, maar mijn vriendin krijgt dat wel vol vrees ik. Er zijn 2 kasten langs beide kanten (elk 2 m breed en 2m36 hoog). De achterwand van de kast heb ik weggelaten. Ik heb zoveel tijd gestoken in het goedkrijgen van mijn muren dat ik ze daarna niet ga verbergen. Veel mooier zo.
Deze zijn die van m'n vriendin

En dat zijn de mijne. Let er bv op dat ook hier function voor vorm gaat en de kasten niet gecentreerd staan in de ruimte. Niets is toeval, zo komt de onderkant van het beamergat gelijk uit met de bovenkant van de kast, zodat er voldoende plaats is om de beamer neer te zetten. Boven de kasten zitten gedimde stopcontacten die nu niet meer zichtbaar zijn en die dienen voor lichtbalkjes op de kast. Het gat van de subwoofer is ook aan het zicht onttrokken en de sub kan nu voldoende ventileren in de kast. Rechts van de kast komt een PC (vandaar ook de internetaansluitingen daar), welke nog aan het oog zal onttrokken worden door een fake-commode.

Daar komen nog wat meubeltjes bij, maar niet veel meer. Een make-up tafel, een paar commodes en misschien een tapijtje met een bank.
Vanuit de hal kan je dus een stuk kasten zien staan, wat leuk is omdat het mooie kasten zijn (naar onze mening dan ;) )

Beneden is het voorlopig nog een bouwwerk, maar ook hier moet niet zo heel gek veel meer gebeuren.

Maar je ziet de vernieuwing al afkomen

Achteraan is het nu zo:

Hier moet nog het een en ander gebeuren (in die volgorde):
-deel van de tuin-puinhopen wegwerken
-plaatsen van een all-water septische tank
-de rioolleidingen na de achtergevel aansluiten
-'funderingen' voor het terras
-wat bedradingen voor de verlichting
-gevelbekleding achteraan
-regenpijpjes plaatsen + nog wat detailwerk aan de dakrand.
en dat is het zo wat. Nog aardig wat werk, maar ook niet meer dan een paar weekjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door MMach op 03-06-2011 10:03:50 ]
  PR/Manusje van alles vrijdag 3 juni 2011 @ 09:57:49 #69
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_97649395
Ziet er goed uit hoor! :9~
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_97649429
Sjieke kasten! Vermoed dat je ruimte moet houden voor nog een kast ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:28:35 #71
130803 Gripper
Get a grip
pi_97651469
Heb je al een datum in gedachten voor de definitieve verhuizing? :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_97662486

Belangrijk gereedschap mag je best wat hoger neerzetten hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En ging je die achtergevel nu met hout bekleden? of vergis ik mij daarin.
Maar een mooie gepotdekselde lariks wand is wel schitterend ^O^
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:10:02 #73
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_97664630
De verhuizing is gepland voor 'ergens in augustus' :P

@densmee: overschot van gelijk, goed materiaal moet je eigenlijk op een schrijn zetten.
De achtergevel wordt inderdaad met hout bekleed, tot over de bakstenen wand er links van. Ik ben nog aan het twijfelen tussen potdeksel, strak gesloten(maar dat mag eigenlijk niet met een houten gevelbekleding) of met rechte planken en een naad ertussen. Om dat laatste toe te laten heb je wel UV bestendige zwart vochtkeringsfolie nodig. Dat heb ik hier sowieso voorzien omdat ik wist dat de achtergevel lang bloot zou blijven.
pi_97675215
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:49 schreef MMach het volgende:
.....

Wat moet vooraan nog gebeuren?
-dakgootje ophangen (dat zal een pvc goot zijn, later als er meer budget is kunnen we dat aanpassen naar een zinken goot)
-onderste rij pannen
-wat voegwerk
-en eventueel de gevel schilderen. Wij zijn aan het denken aan mat zwart, ook al zegt iedereen om dat niet te doen. In elk geval geen prioriteit dit.
-ons voortuintje een beetje fatsoeneren.
Al bij al 2 daagjes werk.

......

Beneden is het voorlopig nog een bouwwerk, maar ook hier moet niet zo heel gek veel meer gebeuren.
[ afbeelding ]

Maar je ziet de vernieuwing al afkomen
[ afbeelding ]

Achteraan is het nu zo:
[ afbeelding ]
Hier moet nog het een en ander gebeuren (in die volgorde):
-deel van de tuin-puinhopen wegwerken
-plaatsen van een all-water septische tank
-de rioolleidingen na de achtergevel aansluiten
-'funderingen' voor het terras
-wat bedradingen voor de verlichting
-gevelbekleding achteraan
-regenpijpjes plaatsen + nog wat detailwerk aan de dakrand.
en dat is het zo wat. Nog aardig wat werk, maar ook niet meer dan een paar weekjes.
:o Het is dat ik al je topics heb gevolgd, anders zou ik je nooit geloven qua planning: 2 daagjes aan de voorkant en een paar weken aan de achterkant en beneden..... De meeste mensen doen daar een jaar over, als het niet langer is, naast een fulltime baan.

Maar boven ziet het er al echt super uit, klaar om te verhuizen daar _O_
pi_97678068
Ook al kan ik je nergens nomineren... Hierbij wil ik toch even aangeven dat je een toppie verbouwing doet. Echt geweldig! :)
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 00:00:26 #76
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_97767895
@mmach, het aanbod staat nog steeds :Y

en verder sprakeloos weer hoe je alles weer zo voor elkaar krijgt...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_97769424
Hee, die kast heb ik ook. Ikea Pax, ze zijn echt suuperchill! Maar het weglaten van de achterwand zorgde er in eerste instantie voor dat mijn kast heel wankel werd, heb je daar geen last van? En zet je ze ook niet vast in de muur? (veel kleren van vrouwen zorgen voor mooi wat gewicht..)
  maandag 6 juni 2011 @ 10:51:57 #78
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_97777847
@hierboven: die heb ik overal vastgezet aan de achterwand, dus die zullen niet snel bewegen. Ik vind het in elk geval ook de ideale kasten. Eenvoudig, mooi en aanpasbaar genoeg naar de noden van het moment.

Wat de planning betreft: die is aan het schuiven gezien ik eigenlijk wou verderdoen aan de badkamer.Ik denk dat dat me zo'n 2 weken zal kosten, maar daarvoor heb ik wel de meubels en bad ed nodig. De levertijd is echter 3 weken, dus moet ik noodgedwongen tijd vullen met hier en daar losse puntjes af te werken.
Dit weekend is er ook bijna niet gewerkt omdat er een aantal vrienden op bezoek waren.

De binnendeuren zijn geplaatst (nog zonder het sierrandje)
De deur die later zal gaan naar de extra slaapkamers (ttz: naar de gang die de slaapkamers zal verbinden), en een testfit van de radiator die daar moet komen.

In totaal zijn er 4 grote radiatoren. 2 onder de ramen vooraan, 1 hier te zien op foto en 1 grote in de hal. In de badkamer nog een handdoekenradiator.
Wij hebben voor traditionele verwarming gekozen, hoewel we even makkelijk voor vloerverwarming hadden kunnen kiezen (we hebben toch de hele vloer uitgegraven, de plaatsing zou makkelijk geweest zijn), vooral omdat vloerverwarming traag is als hoofdverwarming. Wij zijn op onregelmatige tijdstippen thuis, het is dan comfortabeler om na een paar minuten op 20° te zitten dan na een paar uur. Verder is vloerverwarming niet ideaal voor de vloerkeuzes waar wij aan denken. Voor de rest heb ik zelf niets tegen het uitzicht van radiatoren.

De deur naar de badkamer zit er nu ook in

Ga je binnen, dan zie je voorlopig dit:

Met achter dat groene wandje een WC. De ombouw oogt nu nog vrij lomp, maar dat zou goed moeten komen met ons badmeubel dat ook relatief vierkant is.

Aan de andere kant zie je dit

In de 'nis' komt ons bad.

Hier kan ik dus niet verder doen tot wanneer ik de meubels en het bad ed heb. De badkamer is de kleinste ruimte in huis en meet zo'n 1.9x5m. Alles behalve een ruime badkamer dus, iets wat ik persoonlijk niet zo heel erg vind. Dat mag gerust klein en knus zijn.
Voor zij die zich nog kunnen oriënteren: de plaats waar de badkamer komt zag er een tijd geleden zo uit:
pi_97778302
Da's nogal een verschil zeg! Ik vind dat wandje met spoelbakombouw niet echt heel lomp eruit zien hoor, denk dat zeker met betegelen wel verholpen zal zijn.
Dan nog, 1.9x5m vind ik best een ruime badkamer hoor. Maar vooral lang dan ook.
Mooi ook, die lichtbakken in het dak.
pi_97779260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:49 schreef MMach het volgende:
Ik zeg, doen! :D
Onze buren hebben hun gevel heel donkergrijs geschilderd, met witte luiken/houtwerk.
Dat ziet er echt ge-wel-dig uit! ^O^
Als ik zo kijk naar de interieurkeuzes die jullie maken lijkt me dat heel passend.

Verder echt top die verbouwing!
/me is ook zo'n user die al topics lang lurkt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 06-06-2011 20:17:02 (typo) ]
  maandag 6 juni 2011 @ 19:35:26 #81
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97800582
1,9 x 5 m? Dat lijkt me nogal een fikse badkamer eigenlijk, weet je zeker dat je geen typo hebt gemaakt? ;)

Wordt een mooi boeltje en jullie gaan ontzettend hard zeg!
Zwarte gevel lijkt mij persoonlijk wat te kil en ik denk dat het al snel niet écht zwart meer is. Donkergrijs in combi met witte kozijnen/houtwerk lijkt me wel erg mooi.
En dan lieve schattige bloemetjes voor de deur, wordt een heerlijk plekkie om te wonen voor jullie :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97811679
Ik vind eigenlijk de huidige voorgevel met die dunne smalle bakstenen in oranje en geel erg mooi. Ik weet niet hoe het metsellwerk er van dichtbij uitziet, maar ik vond het juist een van de charmes van het huis.
pi_97814962
1,9 x 5, dat is best flink.
Ik ken mensen met een badkamer van 2 x 1 :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:41:51 #84
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97815024
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef junkiexp het volgende:
1,9 x 5, dat is best flink.
Ik ken mensen met een badkamer van 2 x 1 :D
Een natte inloopkast.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 juni 2011 @ 13:47:00 #85
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_98110077
Nog geen progress in de badkamer, maar elders wel.
Maar elders op de benedenverdieping is er wel wat vooruitgang geboekt. Ik heb de wanden van de voorgevel verder afgewerkt. Dat is weer een houten raamwerk van CLS kepers met OSB3 beplating en daarover gyproc. Door langs de binnenkant te isoleren verlies je uiteraard ruimte. We zitten aan vensterbanken van 42cm breed. Eigenlijk best tof, maar je verliest alleen aan de voorgevel zo'n 11m³ aan volume. Maar dat wordt gecompenseerd door het feit dat we voor de rest de binnenmuren hebben weggehaald en we nu aan een goede isolatiewaarde zitten.
De woonkamer vorig jaar

En die ziet er intussen zo uit:

Er lijkt weinig verschil te zijn, maar uiteindelijk is alles dat er te zien is gewoon nieuw, zelfs de vloer. Iemand in de vorige topics zei dat hij de woonkamer aan de kleine kant vond, maar volgens mij valt dat best mee. Dat stuk alleen is daar (na de voordeur) 6m lang en 5m breed. De foto is genomen vanuit de eetplaats als het ware.

Links van de deur zit er nog een uitsprong (langs de rechterkant trouwens ook, daar zit de hoofdzekeringenkast), waar aan de onderkant de watermeter en hoofdafsluiter zit, met daarboven een grote 'kast', ongeveer 25cm diep, en 1,2x1,7m van andere afmetingen. Daar komen alle leidingen toe van kabel, internet, etc. Daar zullen dus de modems en routertoestanden komen.

En boven nog de beamer op z'n plaats gezet. Nog een beetje finetunen van beeldpositie, maar dat komt helemaal goed.

Verder nog geinvesteerd in een platenlift, ik zal ze nog genoeg nodig hebben denk ik :P
pi_98110725
Oeh een platenlift! Slim zeg.

Als de woonkamer slim ingericht wordt dan is hij nog steeds groter dan de gemiddelde woonkamer :)
En die vensterbanken O+ daar kun je zoveel leuks mee.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:08:12 #87
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_98113296
De vensterbanken zijn iets te hoog om te fungeren als windowseats (90cm van de grond)+er komen nog radiatoren onder de ramen. Toch hebben we er al gezeten in de avondzon met een boekje erbij :) De ramen gaan er bijna in, nu het grootste risico op breuk toch wat voorbij is.

We hebben trouwens ook onze CV ketel gekocht dit weekend. Dat is een Oertli 33kW vloercondensatieketel geworden (geen gasaansluiting in deze regio). Die zal zorgen voor ons warm sanitair water en de radiatoren. 33kW is wat veel, maar er moet later nog meer verwarmd worden dan het huis alleen.

Wat de woonkamer betreft, daar moet alleen maar een grote zetel, tvkast en boekenkast in. Voor de rest zo weinig mogelijk.Alles is ook 1 ruimte beneden, de woonkamer is het beentje van een L met 90m² oppervlak, dus ik denk sowieso dat het ruim genoeg zal zijn.

@hieronder: zo'n 190 000¤ in totaal (aankoop en renovatie so far). Voor de eerste fase (het woonhuis) trachten we onder de 250k te blijven. De 2de fase (de aanbouw) is voor binnen een aantal jaar en dat hoop ik rond de 100k te houden. Of dat lukt of niet, dat zal de toekomst wel uitwijzen. En dat moeten we inderdaad allemaal zelf bekostigen. We werken hard, dus dat scheelt

[ Bericht 5% gewijzigd door MMach op 13-06-2011 18:52:29 ]
pi_98117251
Hoeveel heb je al ongeveer (totaal) in dit project gestopt? Wel knap dat je op je vierentwintigste, dit al kunt bekostigen.
pi_98141658
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:43 schreef Raadsman het volgende:
Hoeveel heb je al ongeveer (totaal) in dit project gestopt? Wel knap dat je op je vierentwintigste, dit al kunt bekostigen.
Niet alleen dat, maar ook dat je het allemaal.. kan! Je kan blijkbaar goed klussen.
Ik had het bij mijn huisje niet goed gekunt zonder mijn vader. Dan had ik nog meer uitbesteed.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:57:16 #90
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_98402380
Dit weekend was het geen ideaal weekend om te werken, maar omdat de druk zo groot is om voort te gaan heb ik toch wel wat werk kunnen verzetten.
Nu ben ik dus nog even bezig aan de eetkamer en woonkamer (welke dus 1 ruimte zijn aan de voorgevel van het huis. Waar de platen op de wanden groen worden, daar komt de keuken later).
In elk geval: aan het rachelen geslagen:

Ik hou van halogeenspots omdat er in mijn ogen niets is dat zo'n mooie lichtkleur heeft. Er zijn veel mensen die dat liever niet hebben in de woonkamer, maar wij dus wel. We hebben een lichtplan laten opstellen en kregen daardoor een indicatie hoeveel licht we precies nodig hadden om de ruimte goed te verlichten. Uiteindelijk hebben we het lichtplan niet echt gevolgd en hebben we het zelf aan de hand van toekomstige plaatsen van meubels wat uitgedacht.

In totaal komt er zo'n 1000 Watt aan dimbare verlichting in die ruimte. Uiteraard zal dat misschien maar 10% van de tijd op full power gebruikt worden gezien we ook wat staanlampen gaan zetten enzo.

Daarna met m'n schoonvader al redelijk veel van het plafond dichtgekregen. Heel dankbaar werk, zeker met die platenlift (blijkt een zeer goede investering te zijn).

Nog niet helemaal dicht, maar daar is niet veel werk meer aan.

Verder, dat heb ik hier nog niet getoond:
De kast waar alle netwerktoebehoren komen (links) en de tellerkast (rechts):

Hier komen dus ook alle tv en utp kabels toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')