Nou je het zegt ja! Wat een mooi bed! Heeft zo'n model nog een naam ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:40 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou : jullie gaan settlen : meubilair en zo shoppen en kopen.
Jullie bed vind ik echt een frans-belse keus.
Dat hele witte wentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef MMach het volgende:
Het is zeker geen grijs, maar het ziet er dus bijna zwart uit op foto's. Ik zal er ooit nog wel een kleurechte foto van maken. Het is veel donkerder dan in de badkamer, en ook echt bruin. De kleur heet 'chalet charme' van Levis.
We wilden eerst een donkerbruine keukenplaats (keuken wordt knalwit) en een beige-geelachtige kleur in de woonkamer. Maar van de laatste kleur waren we niet overtuigd en ik moet toegeven dat dat wit en bruin eigenlijk wel goed meevalt, maar het is zo wit allemaal, een beetje té.
De ruimtes zijn groot genoeg om met gewaagde kleuren weg te komen, er is sowieso veel licht en die grote witte plafonds houden alles optisch ruim. Dus wie weet?
@Maison, dat is van die vissen hé, Pilchards. Ik eet dat best wel graag, vandaarDe andere kat heet dus Gaston, al is het nog niet zeker dat die het gaat halen (een verstoten kitten dat heel erg ziek was), maar we proberen het zo goed mogelijk te verzorgen.
Grijs water is niet zo schoon hoor. Dat is gewoon alles wat door de gootsteen en het doucheputje loopt. Daar zou ik mijn auto niet mee gaan wassen en door alle zeep ed ook niet zo goed voor het milieu als je het in een sloot laat lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef gateway het volgende:
waarom ook grijs water op die tank? dat kan je toch zo in een slootje laten lopen?? of opvangen voor sproeien en autowassen etc?
Inderdaad, voor de winst doen we het niet, het was gewoon onhaalbaar op een andere manier. En elke dag dat we hier rondlopen voelen we ons bevoorrecht, ook al heeft het dus heel wat moeite gekostquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef Miendientje het volgende:
Het gaan tenslotte niet alleen om de winst aangezien jullie er zelf moeten wonen en ik denk dat er vast ook wel iemand anders verliefd op kan worden als het in de toekomst ooit verkocht gaat worden.
Het resultaat mag er zeker zijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef MMach het volgende:
[..]
Inderdaad, voor de winst doen we het niet, het was gewoon onhaalbaar op een andere manier. En elke dag dat we hier rondlopen voelen we ons bevoorrecht, ook al heeft het dus heel wat moeite gekost
Ziet er allemaal prachtig uit!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef MMach het volgende:
De hal bij nachte, met witte hoogglans hoge plinten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we hebben vandaag ons fornuis besteld. Ik zeg niet welk, maar trefwoorden zijn bordeaux en messing... Foto's volgen
Vind die houten keukens (handgemaakt) die je nu veel ziet wel erg gaaf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef MMach het volgende:
@hierboven: geen zorgen maken, de afstand tot de wanden is zeker 1 tot 1,5cm.
Voor het fornuis waren we aan het twijfelen tussen een falcon classic 90 of deze fratelli:
[ afbeelding ]
En het is deze geworden. Voor de rest van de keuken wordt het dus nog even sparen
We gaan dus niet voor de strakke hedendaagse keuken, maar eentje naar onze eigen smaak. We zijn gisteren een hele dag naar keukens gaan kijken en bijna alle moderne greeploze keuekns spraken ons in het geheel niet aan. Wat het dan wordt, dat zien we wel on the fly. De ndere inbouwtoestellen zullen wel modern zijn, maar veelal weggestopt
Heb je niet nog een ander klusjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:44 schreef MMach het volgende:
Lang wachten op een update, ik weet het, maar dat is omdat ik niet verder kan doen wegens bouwmaterialen in bestelling.
af en toe eens rust pakken, en met de vriendin op stap gaan is een goed planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:40 schreef MMach het volgende:
Niet echt. De buitengevelbekleding moet er nog aan, maar het is al dagen, maanden achtereen aan het regenen.Zomer 2011, hmm...
De vloer moet er nog in, maar die is nog altijd niet klaar.
Het raampje boven de deur moet er in, maar is nog altijd niet klaar
En mijn keukentoestellen (fornuis, vaatwasser, frigo, inbouwespresso en inbouwmagnetron) zijn er nog niet allemaal, dus heb ik nog niet de juiste binnenmaten voor mijn kasten, en zolang ik dat niet heb wil ik niet beginnen aan het bouwen van de keuken.
Dus helaas is dit een weekend waarin ik niets kan doen. Een beetje frustrerend, maar misschien ook eens een welkome rustdag.
dat hebben mogelijk al meerdere mensen getracht, maar hij heeft zich daar met zussen broers helemaal vanaf gehouden en moet je nou eens zien wat er van Mmach terecht is gekomenquote:
Ik ga braaf afwachten en geef dan nog eens mijn meningquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:45 schreef MMach het volgende:
@Anne: terechte opmerking, maar dat ligt voor mij eerder aan de foto. In het echt is dat wat bordeaux-er. Maar dan nog: langs beide kanten komt een wit keukenmeubel, houtenwerkblad, en op de spatwand zouden bordeaux zelligtegels komen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef densmee het volgende:
ik ben zeer benieuwd naar de keuken, ik denk dat het heel mooi past in het huis.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, het was wél een compliment van "Piet" (je had zijn gezicht moeten zien) en dat jij bepaalde dingen ziet wil niet zeggen dat het niet heel erg strak gedaan is maar meer dat jij te perfectionistisch denkt en een ander die "foutjes" niet ziet. Hoe dan ook, ik vind het prachtig!
Maar, ooit, in 1983 zijn hub en ik gaan samenwonen en hadden toen, jawél, méssing lampen. Ik heb die dingen vanaf het begin geháát en zal nooit maar ook never nooit ooit meer messing in mijn huis willen, al krijg ik het gratis. Ben het met je eens dat alle smaakverschijnselen altijd terugkomen maar echt, als mijn lief het presteert me tzt in een doodskist met messing beslag of handgrepen te stoppen dat kom ik eruit en ga bij hem spoken, écht wel![]()
Jammer dat ik die messing lampen niet meer heb want ik had ze in een cadeauverpakking gedaan en naar je toe gestuurd (en geloof me, die waren zó lelijk dat jij voor eeuwig een hekel aan me had gehad dus is dat even fijn dat ik ze niet meer heb)
Vraagje, die grijze wand boven, welke kleur is dat?
De siamees heet Pilchard en de gestreepte heet Gastonquote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Seven. het volgende:
Ja mens, hou nu maar op over dat messing. Hij heeft gekozen en het zou niet de eerste keer zijn dat een keuze die niet voor de hand ligt bij MMach toch perfect uitpakt. Laat het los in plaats van het steeds weer aan te halen en dit topic naar jouw persoon toe te trekken. No offence![]()
Ik ben benieuwd hoe die kat heet, of staat dat al in dit topic? En hoe lang denk je nodig te hebben voor de keuken?
Dat heeft jouw vader goed gedaan, maar het kan als je voldoende afstand tussen de apparaten houdt (gaat niet over meters maar cm's, en er zit ook nog redelijk goed isolerend hout tussen). Daarnaast is een magnetron niet echt als warmtebron te beschouwen. je kan je hand ook gewoon op een magnetron houden als die werkt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb geleerd (van m'n vader, dus ik weet niet hoe onderbouwd dat is) dat je koelkast/vriezer nooit naast een warmebron mag plaatsen (oven, magnetron, etc), omdat de koelkast anders zelf niet voldoende warmte kwijt kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |