Laat die jonge nou gewoon. Ik heb wel respect voor zijn normen en waarden. Ook al ben ik t er niet mee eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaat naatje het volhouden om geen seks voor het huwelijk te hebben?
Wat is het verschil tussen een priester en een puistje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een priester en een puistje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een priester en een puistje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jij staat toch ook al 15 jaar droog?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat die jonge nou gewoon. Ik heb wel respect voor zijn normen en waarden. Ook al ben ik t er niet mee eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spuit slagroom.quote:
ik had life of brianquote:
Ehm, je weet dat naatje en ik kusjekroel zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat die jonge nou gewoon. Ik heb wel respect voor zijn normen en waarden. Ook al ben ik t er niet mee eens.
Kusjekroelquote:Op zondag 8 mei 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ehm, je weet dat naatje en ik kusjekroel zijn?
geef mij tips, ik weet hoe het is, hij nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij staat toch ook al 15 jaar droog?
Misschien kun je naatje tips geven
Zo jammer dit!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij staat toch ook al 15 jaar droog?
Misschien kun je naatje tips geven
Kies je toch zelf voor dan?quote:
Dat licht er maar helemaal aan wat de man in kwestie heeft gegeten.quote:
GOED!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
POPJEN ALLES KITSMET JOU EN KOELKAST LANG NIET GEZIEN
Ah, beter!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
binnen enkele minuten zal dat geregeld worden, even wachten tot SOAD is afgelopen
BAM ja jonguhquote:
Echt lekker word het nooit hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat licht er maar helemaal aan wat de man in kwestie heeft gegeten.Er zijn zelfs pilletjes zodat zn zaad beter gaat smaken.
Ja, het is zijn keuze, maar ik denk dat het vanzelf wel komt als je zoooolang bij elkaar bent. Het hoeft ook niet nu.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb respect voor als Naatje het volhoudt, maar ik zou het zelf niet doen.
Iedereen moet doen wat ie zelf wil en dat weet naatjen ook welHij weet ook dat ik hem respect jwt want hij is straat mattie hij gaat tantoe hard
Ben je serieus van plan om te gaan wachten tot je huwelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, het is zijn keuze, maar ik denk dat het vanzelf wel komt als je zoooolang bij elkaar bent. Het hoeft ook niet nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefst wel eh goede feequote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, het is zijn keuze, maar ik denk dat het vanzelf wel komt als je zoooolang bij elkaar bent. Het hoeft ook niet nu.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
omdat ik toen een album van luisterpaal kon draaien en ongerust mijn koptelefoon kon pakken zodat buren en familie geen last hebben van het overtollige geluidquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, beter!Maar hoezo wachten tot SOAD afgelopen was dan?
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]hahahahaha
geile neuqsex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja daar heb ik dan gelukkig geen ervaring mee. Ik weet all1 dat t de eet gewoontes en die pillen er wel invloed op hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |