Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.
Tweede helft vond ik hem ook wel goed, eerste helft was rampzalig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
Ik zie in de F-jes spelers minder balverlies leiden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
vond em niet zo slecht.. van schaal 1-10 zou ik em een 7-8 geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij ook een beetje.
[..]
Echt hé, sowieso Twente.
En al die mensen die nu zeggen jaa had niks met de scheids te maken. Floot de hele wedstrijd dood aan beide kanten, maar die laatste vrije trap
. Alsof ie z'n blindegeleidestok kwijt was.
yups... vooral de 2-1 was dramatisch verdedigd..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Ja en nee.. ik vond Twente gewoon beter en daardoor een terechte overwinning.. maar de beste wint niet altijd. De goal komt gewoon uit een foute beslissing.. en anders was het wss penalties, dus is ook niet eerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Op zich eens, maar velen roepen dat ook uit een soort frustratie. Ik kan het wel enigszins begrijpen, al vind ik elke prijs belangrijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenAls het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).
En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij.
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Eerste helft was hij echt slecht.. Tweede helft ging er inderdaad dreiging van hem uit, kwam makkelijk een man voorbij en zag de ruimtes.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenAls het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).
En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij.
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Eens, het draait voor mij gewoon om de landstitel/CL.. meer niet. Europe league hardstikke leuk om te zien maar het doet me weinig. Beker, leuk als je het wint.. maar verder nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Youri is sowieso als analist niet serieus te nemenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
Oh Ronald de boer? dan kijk ik ook mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.
Goede les voor volgende week.
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Maakt mij het nou uit wat jij er van vind, je krijgt er niks voor, die beker. Het is alleen leuk als je de dubbel wint, en natuurlijk vind ik het jammer dat we zo lomp verloren hebben, maar de beker geeft ons geen 3e ster.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Ze wilden de prijs allebei gewoon winnen. De inzet van beide ploegen was goed en er was veel strijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |