abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96524494
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:01:10 #27
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96524541
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.
Dat wel natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
Tweede helft vond ik hem ook wel goed, eerste helft was rampzalig.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96524549
quote:
Ik zie in de F-jes spelers minder balverlies leiden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 8 mei 2011 @ 22:01:47 #29
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_96524579
Ik
quote:
vond em niet zo slecht.. van schaal 1-10 zou ik em een 7-8 geven.
graag op anoniem
  zondag 8 mei 2011 @ 22:01:51 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_96524585
De slechtste vond ik v/d Wiel toch wel
pi_96524591
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:02:24 #32
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96524620
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Volgens mij ook een beetje.

[..]

Echt hé, sowieso Twente :').

En al die mensen die nu zeggen jaa had niks met de scheids te maken :'). Floot de hele wedstrijd dood aan beide kanten, maar die laatste vrije trap :'). Alsof ie z'n blindegeleidestok kwijt was.
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppen ;) Als het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).

En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij. :')
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:02:44 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_96524642
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:

[..]

Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
yups... vooral de 2-1 was dramatisch verdedigd..
pi_96524672
V/d Wiel was weer eens dramatisch. Verder vond ik dat Twente heel veel nare overtredingen maakte. Die actie van brama op Ebecilio was vrij idioot.

Volgende week, kolkende ArenA. Derde ster
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_96524683
quote:

[..]

Ja en nee.. ik vond Twente gewoon beter en daardoor een terechte overwinning.. maar de beste wint niet altijd. De goal komt gewoon uit een foute beslissing.. en anders was het wss penalties, dus is ook niet eerlijk.

En daarnaast gewoon slecht verdedigd + uitkomen van vermeer was ook slecht.. onterechte vrije trap maar je moet wel blijven verdedigen ja, maargoed.. die situatie mag niet ontstaan als de scheids zijn werk goed doet.
pi_96524745
quote:

[..]

Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.
Goede les voor volgende week.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:04:23 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_96524759
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppen ;) Als het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).

En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij. :')
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Op zich eens, maar velen roepen dat ook uit een soort frustratie. Ik kan het wel enigszins begrijpen, al vind ik elke prijs belangrijk.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:04:27 #38
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_96524762
Ach toen we 2-0 voorstonden dacht ik al van nou.. als we de beker winnen is het mooi meegenomen niet echt DE prijs maarja.. volgende week!
graag op anoniem
pi_96524847
quote:
Eerste helft was hij echt slecht.. Tweede helft ging er inderdaad dreiging van hem uit, kwam makkelijk een man voorbij en zag de ruimtes.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:06:07 #40
189963 nubreektmijnklomp
pi_96524885
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96524989
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
pi_96525015
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Eens, het draait voor mij gewoon om de landstitel/CL.. meer niet. Europe league hardstikke leuk om te zien maar het doet me weinig. Beker, leuk als je het wint.. maar verder nee.

Geen kampioen = kut seizoen :P
pi_96525022
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Youri is sowieso als analist niet serieus te nemen :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 8 mei 2011 @ 22:08:16 #44
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_96525029
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Oh Ronald de boer? dan kijk ik ook mee.
graag op anoniem
  zondag 8 mei 2011 @ 22:08:21 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_96525037
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
pi_96525068
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.
Goede les voor volgende week.
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Forum Admin zondag 8 mei 2011 @ 22:09:37 #47
35723 crew  GGMM
pi_96525119
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:10:43 #48
189963 nubreektmijnklomp
pi_96525202
quote:

[..]

Maakt mij het nou uit wat jij er van vind, je krijgt er niks voor, die beker. Het is alleen leuk als je de dubbel wint, en natuurlijk vind ik het jammer dat we zo lomp verloren hebben, maar de beker geeft ons geen 3e ster.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96525337
quote:

[..]

Ze wilden de prijs allebei gewoon winnen. De inzet van beide ploegen was goed en er was veel strijd.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:12:30 #50
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96525339
Gelukkig zit Ronald Waterreus er. Wat een baas met een altijd heldere, oprechte, objectieve visie _O_
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')