Hou je weer van je vreindin, ik meen gelezen te hebben hier dat je even bedenkingen had toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Even ophouden met die voorspelbare domme grapjes a.u.b. Het was niet eens persoonlijk gericht aan Strawberry maar aan de mensen die ik onbewust (!!) ''pijn'' (kan je wel iemand pijn doen via internet?) heb gedaan hier d.m.v. harde opmerkingen. Als zij zich aangesproken voelt, is het natuurlijk ook voor haar bedoeld. Maar ik heb zelf een liefde
én ik zal ook nooit proberen om in iemands broekje te komen via internet aangezien je die persoon feitelijk niet eens kent. Simpel gezegd; helemaal niks voor mij.
Heb dr nooit van gehouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je weer van je vreindin, ik meen gelezen te hebben hier dat je even bedenkingen had toch?
quote:Maar ik heb zelf een liefde
Ja, ik heb wel een relatie/liefde maar ik houd niet van haar en dat heb ik ook nooit gedaan. Klinkt raar maar ik ben wel verliefd, denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Hm.. dan ben ik in de war. Of heb je nu aan andere echte liefde waar je zojuist hier over sprak?
[..]
Eerst dacht ik WTF!?, maar daarna las ik je naam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een relatie/liefde maar ik houd niet van haar en dat heb ik ook nooit gedaan. Klinkt raar maar ik ben wel verliefd, denk ik.
Je bent wel erg negatief. Waarom zou zij je in godsnaam laten merken dat ze je niks vindt? Dat is toch totaal irrelevant. Ik heb zelf altijd zo'n cassiere bij de AH TO GO, die mij áltijd lang aankijkt en soms lacht. Zij kijkt naar mij als ik iets te eten uitzoek, ze kijkt naar mij als ik simpelweg langsloop. Ze bekijkt me eigenlijk altijd. Dit is al een halfjaar bezig (misschien zelfs meer). Het kan alle kanten op; wie weet lacht ze mij wel uit omdat ze me lelijk vindt. Wie weet bekijkt ze me altijd omdat ze me zo lelijk vindt. Zo kan je negatief blijven denken, terwijl het helemaal geen zin heeft en het je nog onzekerder maakt. Dat verfrommelde briefje betekent niks, misschien is het wel gewoon een stomme tokkie die zich geen houding weet te geven en niet weet hoe ze met klanten om moet gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Enniehoe, ik rekende vandaag zo twee pakken vruchtensap af bij de kassa. En daar zat een nieuw meisje achter. En die keek mij echt zo aan van, en die indruk had ik dus maar heb het wel vaker fout en weet dus niet zeker. Dat ik een figuur sloeg met mijn uiterlijk. Ik wilde bijna zeggen "ja lelijk ben ik he". Die neiging heb ik altijd. Maar niet gedaan...
En toen ze ook dat bonnetje gaf, echt zo helemaal slordig en dubbel opgevouwen zo van 'ah hier', Dat zijn van die vrouwen-hoe noemje dat. om je te laten weten dat ze je niks vond.. Zo vat ik het dan op. Op die dingen let ik altijd. Best pijnlijk.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal de "adviezen" meenemen in de volgende stapavond. Het zijn niet echt heel goede vrienden, meer stapmaten (dat zie ik dan als minder sterk woord dan vrienden).quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan, klets over korfbal als je daar zin in hebt. Maak er een spelletje van als ze korbal suf vinden, door zwaar te overdrijven dat het de beste sport ter wereld is. Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
Ik sta ook vrij serieus in het leven en ik ben geen partyhardy of feestbeest. Ik hou wel van een feestje maar wel met mate. Maar zo voel ik me wel. Te serieus waardoor maar weinig vrouwen daar behoefte aan hebben. Ik heb een heleboel kopzorgen, zoals doorstuderen, toekomstbaan, relaties, vrienden etc.. Maten van mij hebben dat gewoon niet. Als ik kijk hoe vaak ze naar school moeten.. Is voor mij vreemd om 2 dagen in de week vrij te hebben. Ik heb nooit vrije dagen gehad op het HBO. Ik ben wel iemand die na een paar biertjes deze zorgen achter me kan laten, maar ook qua sociale interactie kom ik vrij serieus over denk ik dan. Me maten hebben het wat betreft hun toekomst baan ook beter aangezien ik studeer voor een sector waarin het niet zo goed gaat.quote:Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?
Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.
(Overigens is dat verder toen niets geworden, helaas)
Ja, ´t is een kwestie van het ijs breken. Dat kan binnen enkele seconden gepiept zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.
Zelfs als ik alleen voor mijzelf spreek kan ik daar geen eenduidig antwoord op geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Jordony het volgende:
[..]
Maar de volgende stapavond zal ik is goed opletten, of er niet een meid tussen zit die geinteresseerd is. Trouwens, tell me (vooral van de ladies), wanneer zien jullie een jongen zitten? Het moet alsnog voor mij spontaan gaan maar ben benieuwd...
Oh noes, ik krijg ook vaak een dubbel opgevouwen bonnetje terwijl ze me aankijken, wat zullen ze mij daar bij de super haten zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Enniehoe, ik rekende vandaag zo twee pakken vruchtensap af bij de kassa. En daar zat een nieuw meisje achter. En die keek mij echt zo aan van, en die indruk had ik dus maar heb het wel vaker fout en weet dus niet zeker. Dat ik een figuur sloeg met mijn uiterlijk. Ik wilde bijna zeggen "ja lelijk ben ik he". Die neiging heb ik altijd. Maar niet gedaan...
En toen ze ook dat bonnetje gaf, echt zo helemaal slordig en dubbel opgevouwen zo van 'ah hier', Dat zijn van die vrouwen-hoe noemje dat. om je te laten weten dat ze je niks vond.. Zo vat ik het dan op. Op die dingen let ik altijd. Best pijnlijk.
Ik sprak over iets van bijna een jaar geleden he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Catbert het volgende:
Goed bezig![]()
Als je dat maar vaak genoeg doet gaan zie zenuwen toch wel wel, dan blijft er alleen een gezonde spanning (en die heb ik ook wel als ik op een date ga) over.
was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?
ik had ook een keer een date(boeit niet hoe precies en NIETS speciaals). alles ging toen mis . er staan nog krabbels op hyves dat het verschrikkelijk was ofzoiets,
terwijl ik gewoon normaal deed. Alleen ik kwam te laat, en toen tijdens de "date" kon ik de weg niet vinden enzo, en zij wist het ook niet.
en toen allemaal andere dingen, en dingen die je alleen in slechte films ziet maar in werkelijkheid toch wat minder leuk zijn.
en toen kreeg ik een sms van 8K meisje(echt de timing ook he, ik ontvang nooit wat maar dan precies)dat er iets ergs in haar leven was en ze geld nodig had, en toen was ik helemaal afgeleid.
ja wat, ik had toch pms erover gestuurdquote:
Jij hebt gewoon ongeluk. Dat heb ik ook altijd op de één of andere manier. Iedere dag wel weer iets falends waar ikzelf niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, ik had toch pms erover gestuurd
was dat gedoe met dat ik geld vergeten was, en dat toeristen de weg beter wisten dan ik.
en toen maar weer na de faal samen terug naar haar huis gegaan, en toen dat gedoe over dat ik een cafe binnenstapte, en vroeg wat ik kon kopen voor 1 euro 5 ofzo, en toen kon ik niets kopen en hing ik er maar een beetje bij een kwartier lang.
en op de weg terug stopte de ruitenwissers ermee, en bij haar thuis waren ook nog wat dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |