wie moet ie bellen danquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Absoluut. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij:
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
3. rondneukt (semi-regelmatig)
4. vervolgens niet belt
Dus ja, dat noem ik een randdebiel.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heel veel beter kan Ajax niet, ben ik bang...
Toevoeging:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerste helft van Ajax - Spartak Moskou gezien? Dat was echt 3 klassen beter dan dit.
iddquote:Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.
Op Colina na, heb ik nog nooit een scheidsrechter een 100% foutloze wedstrijd zien fluitenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heel veel beter kan Ajax niet, ben ik bang...
Wat deed ie?quote:
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vingerquote:
Hij sloeg hem nog net niet met z'n volle vuist in het gezicht.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vinger
Sweet!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twenterand tegen FC Twente oefenwedstrijden van Twente in de voorbereiding waar ik bij was. Naar de wedstrijd stond hij gewoon tussen het publiek in de buurt van mij bier te zuipen en te roken.
Shit, wild djoeken?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vinger
Gelukkig maar, ander was hij nu geschorst!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij sloeg hem nog net niet met z'n volle vuist in het gezicht.
Nee, de bal lag op de grond. Sulejmani maakte net een "overtreding"(hij liet zich vallen) op janssen, en toen Sulejmani op stond pakte Janssen hem vol bij z'n nek.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Shit, wild djoeken?![]()
Sulejmani wilde toch gewoon die bal bij zich houden?
Dat had ik geen ramp gevondenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ander was hij nu geschorst!
Ja, Janssen wilde de bal hebben, maar die leek op Sulejmani's hoofd. Zo was het!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, de bal lag op de grond. Sulejmani maakte net een "overtreding"(hij liet zich vallen) op janssen, en toen Sulejmani op stond pakte Janssen hem vol bij z'n nek.
Bah!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De vinger die net in blom z'n reet had gezeten.
Jij bent zo gemeenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, Janssen wilde de bal hebben, maar die leek op Sulejmani's hoofd. Zo was het!
Heel Ajax boeit Van der Wiel niet. Arrogant verwend jochie dat heel snel een andere club moet gaan zoeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax met een volle arena er achter kan gewoon winnen. Sowieso, zo dramatisch als alderweireld en vd wiel vandaag verdedigden kan nooit opnieuw gebeuren, dat was echt een dieptepunt.
En ze zullen nu wel echt willen volgende week, sowieso boeide vd wiel die hele beker niks volgens mij.
Direct doen, dat mis je nu gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie dat mathijssen (misschien) naar Ajax komt?
Mathijsen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie dat mathijssen (misschien) naar Ajax komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |