Als jij Theo Janssen heet, en hebt elke wedstrijd zo'n lekker rol bij je onder je shirt, en je hebt als een sjekkie of tien, twaalf achter de kiezen, ja, dan is je actieradius in de 116e minuut ietwat beperkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Twente leek trouwens conditioneel niet zo sterk. Misschien dat die meters bier Janssen toch opbreken.
Frustraties verwerken..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Crimyclown het volgende:
Wat zitten jullie nou te janken, Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld. Het geluk zat niet mee met de ballen op de paal. Volgende week de belangrijkste wedstrijd.
Ajax - Spartak was beter. En tegen Milan deden Urby en Luis nog mee, dus niet een helemaal eerlijke vergelijking.quote:
alleen niet qua uitslagquote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax - Spartak was beter. En tegen Milan deden Urby en Luis nog mee, dus niet een helemaal eerlijke vergelijking.
Ja met een paar geweldige looplijnen hequote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
Misschien wordt Hamdaoui wel onze reddende engel, toch Banshee?
Absoluut. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij:quote:
Fixedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Absoluut. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij:
1. drinkt (heel veel)
2. rookt (meestal veel)
3. rondneukt (semi-regelmatig)
4. vervolgens niet belt
Dus ja, dat noem ik een randdebiel.
Kijk wat hij bij sulejmani deedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
4. vervolgens niet belt
Hij begreep zijn wissel niet, dus lijkt me van niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Was de Zeeuw nou weer compleet leeg of niet?
Volgens de Boer wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Was de Zeeuw nou weer compleet leeg of niet?
Twenterand tegen FC Twente oefenwedstrijden van Twente in de voorbereiding waar ik bij was. Naar de wedstrijd stond hij gewoon tussen het publiek in de buurt van mij bier te zuipen en te roken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
4. vervolgens niet belt
Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.quote:
wie moet ie bellen danquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
4. vervolgens niet belt
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heel veel beter kan Ajax niet, ben ik bang...
Toevoeging:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerste helft van Ajax - Spartak Moskou gezien? Dat was echt 3 klassen beter dan dit.
iddquote:Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.
Op Colina na, heb ik nog nooit een scheidsrechter een 100% foutloze wedstrijd zien fluitenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heel veel beter kan Ajax niet, ben ik bang...
Wat deed ie?quote:
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vingerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |