Janssen is een randdebiel.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, Janssen had gewoon rood moeten hebben. Eerste gele kaart toen hij Sulejmani of zo in z'n gezicht sloeg gaf blom niet.
Inderdaad en dat ''zag'' blom niet..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, Janssen had gewoon rood moeten hebben. Eerste gele kaart toen hij Sulejmani of zo in z'n gezicht sloeg gaf blom niet.
2-0quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom is firefox zo boos, heeft Barca verloren?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Balen wel dat Twente aan een gelijk spel genoeg heeft
Weet je, Ajax moet wel winnen omdie supporters hun mond te snoeren van FCTquote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maakt de winst nog beter wanneer Ajax wint.
Misschien nog maar beter voor Ajax ook. Vol gas, alles of niks, opflikkeren met spelen op gelijkspel of 'de wedstrijd uitspelen omdat het 2-2 staat en helaas prikt Twente er nog eentje in'.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Balen wel dat Twente aan een gelijk spel genoeg heeft
Waarom reageer je dan ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee niet dramatisch, en ik gun hem ook alle tijd om te ontwikkelen want hij is goed genoeg, maar hij was niet heel sterk vandaag.
Ebecilio was dramatischer. Vond Boilesen niet eens zó slecht spelen. Vd Wiel was minder.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan ookIk gaf enkel aan dat Boilesen niet dramatisch speelde, wat die gasten beweren
Ik ben vandaag genuanceerd, dus ik breng de nuance aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan ookIk gaf enkel aan dat Boilesen niet dramatisch speelde, wat die gasten beweren
Sowieso had hij voor die eerste al rood kunnen krijgen, en dan had ie die 2e waarschijnlijk alsnog gepakt. Janssen is gewoon een tokkie eerste klasquote:
Heel veel beter kan Ajax niet, ben ik bang...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer dat je hier verliest, dat was niet nodig. Twente had duidelijk moeite om het aanvallend te brengen en bediende zich van veel overtredingen die best bestraft hadden mogen worden.
Laat ze het nu maar goed vieren, volgende week zal een andere wedstrijd zijn.
Ebecilio was de eerste helft dramatisch, maar een hele goeie 2e helft hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ebecilio was dramatischer. Vond Boilesen niet eens zó slecht spelen. Vd Wiel was minder.
En ALS FCT wint , krijgen we een nog gekkere ''dorpsidioot''quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Weet je, Ajax moet wel winnen omdie supporters hun mond te snoeren van FCT
[..]
Is dat je famillie?
Nou ja, het hoeft niet natuurlijk. PSV kan ook of iets anders. Of Barcelona! Oh wacht dat ben je natuurlijk al, altijd al geweest.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens sommige hier moet ik voor Twente zijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Eey, ga nou niet de turk uit lopen hangen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Kan wel, moeten ze wel allemaal is keer hun man in de gaten houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heel veel beter kan Ajax niet, ben ik bang...
Gastquote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ebecilio was dramatischer. Vond Boilesen niet eens zó slecht spelen. Vd Wiel was minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Hij speelde een stuk betere 2e helft ja. 1e helft was zijn balverlies bijna niet meer op 2 handen te tellenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ebecilio was de eerste helft dramatisch, maar een hele goeie 2e helft hoor.
Eerste helft van Ajax - Spartak Moskou gezien? Dat was echt 3 klassen beter dan dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax - AC Milan...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerste helft van Ajax - Spartak Moskou gezien? Dat was echt 3 klassen beter dan dit.
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij speelde een stuk betere 2e helft ja. 1e helft was zijn balverlies bijna niet meer op 2 handen te tellen
Geluk zat mee dat de ballen van Twente er niet in gingenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Crimyclown het volgende:
Wat zitten jullie nou te janken, Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld. Het geluk zat niet mee met de ballen op de paal. Volgende week de belangrijkste wedstrijd.
Dan zijn we het eens met elkaarquote:
Als jij Theo Janssen heet, en hebt elke wedstrijd zo'n lekker rol bij je onder je shirt, en je hebt als een sjekkie of tien, twaalf achter de kiezen, ja, dan is je actieradius in de 116e minuut ietwat beperkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Twente leek trouwens conditioneel niet zo sterk. Misschien dat die meters bier Janssen toch opbreken.
Frustraties verwerken..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Crimyclown het volgende:
Wat zitten jullie nou te janken, Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld. Het geluk zat niet mee met de ballen op de paal. Volgende week de belangrijkste wedstrijd.
Ajax - Spartak was beter. En tegen Milan deden Urby en Luis nog mee, dus niet een helemaal eerlijke vergelijking.quote:
alleen niet qua uitslagquote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax - Spartak was beter. En tegen Milan deden Urby en Luis nog mee, dus niet een helemaal eerlijke vergelijking.
Ja met een paar geweldige looplijnen hequote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef Smoofie het volgende:
Misschien wordt Hamdaoui wel onze reddende engel, toch Banshee?
Absoluut. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij:quote:
Fixedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Absoluut. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij:
1. drinkt (heel veel)
2. rookt (meestal veel)
3. rondneukt (semi-regelmatig)
4. vervolgens niet belt
Dus ja, dat noem ik een randdebiel.
Kijk wat hij bij sulejmani deedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
4. vervolgens niet belt
Hij begreep zijn wissel niet, dus lijkt me van niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Was de Zeeuw nou weer compleet leeg of niet?
Volgens de Boer wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Was de Zeeuw nou weer compleet leeg of niet?
Twenterand tegen FC Twente oefenwedstrijden van Twente in de voorbereiding waar ik bij was. Naar de wedstrijd stond hij gewoon tussen het publiek in de buurt van mij bier te zuipen en te roken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
4. vervolgens niet belt
Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.quote:
wie moet ie bellen danquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
1. drinkt (soms veel)
2. rookt (meestal veel)
4. vervolgens niet belt
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Toevoeging:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerste helft van Ajax - Spartak Moskou gezien? Dat was echt 3 klassen beter dan dit.
iddquote:Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.
Op Colina na, heb ik nog nooit een scheidsrechter een 100% foutloze wedstrijd zien fluitenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, het was toch een beslissende fout. Als hij gewoon normaal had gefloten waren het penalties geweest. Verlies je dan is de mentale klap toch minder.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat deed ie?quote:
Ruzie zoeken, bij nek grijpen, hij wilde djoeken man..met zijn vingerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |